Вчені розповіли якого фрукта боїться Гепатит С

04.12.2013

images (2)Гепатит С боїться грейпфрутів. Гепатит С є найбільш небезпечним вірусом, що вражає печінку і що призводить до цирозу та онкології. Вчені не перестають шукати способи ефективної боротьби з цим небезпечним недугою, оскільки сьогодні ще не знайдено оптимальний метод лікування, який гарантує пацієнтові повне одужання. Вивчення корисних властивостей грейпфрута відкриває досить оптимістичні перспективи у вирішенні даної проблеми. Про унікальність властивостей грейпфрутової речовини було заявлено американськими вченими з військово-медичної школи Гарварду. Фахівці з’ясували, що Флавонід нарингенин, що входить до складу грейпфрута, може стати серйозним фактором, який сповільнює розвиток захворювання. Зокрема, в результаті впливу цього компонента, заражені клітини втрачають здатність «приховувати» у своїх надрах вірус гепатиту C. У ході дослідження було встановлено, що цитрусова складова на 80% блокує процес «ховання» вірусу в організмі, що не дозволяє мікробам брати участь у метаболізмі ліпопротеїну, який важливий для роботи печінки. Вчені називають Флавонід нарингенин, витягнутий з грейпфрута, «природним і безпечним захистом для пацієнтів з діагнозом ». Також, дослідники-медики з’ясували, що цей цінний компонент грейпфрута практично не засвоюється кишечником, тому тільки споживанням грейпфрутів при лікуванні гепатиту С не обійтися. Гарвардські фахівці вважають, що ефективність нарингенина посилюється, якщо вводити його у вигляді ін’єкцій або об’єднувати з іншими лікарськими препаратами. Втім, навіть цей факт не зменшує важливості відкриття.

Приблизно 3% населення всієї планети заражені вірусом гепатиту С, а традиційна терапія дає позитивний результат тільки в половині випадків лікування захворювання, пише svit24.