Антимонопольний комітет викрив брехню Каспрука про автобуси для ЧТУ
Згідно роз’яснень цього відомства Чернівецьке тролейбусне управління не має права поповнювати свій рухомий склад автобусами.
Ледь не з перших днів своєї каденції мер Олексій Каспрук намагався протягнути через сесійну залу Ратуші рішення про виділення тролейбусному управлінню бюджетних коштів на придбання автобусів. Мовляв, після цього наше комунальне підприємство зможе заявлятися на автобусні маршрути і таким чином, нібито, буде зруйнована монополія приватних перевізників.
Водночас, як справедливо, зауважували депутати міськради для того, щоб не допустити знищення ЧТУ, в першу чергу кошти треба виділяти на придбання нових тролейбусів, а вже потім думати за все інше. Всі ж розуміють, що купівля навіть пари десятків комунальних автобусів на загальну картину у понад 300 автобусів на усіх маршрутах Чернівців особливо не вплине і «монополію» не зруйнує.
Та замість того, щоб зважити на такі аргументи, Каспрук вирішив використати цю ситуацію для того, щоб вкотре звинуватити міських обранців у тому, що вони не хочуть працювати на користь громади міста.
На сесіях та телеефірах мер не втрачав жодної нагоди нагадати чернівчанам, що депутати, нібито, не хочуть, щоб в місті були комунальні автобуси.
Щоправда, захопившись політичною боротьбою, Каспрук та його оточення не знайшли ні часу, ні бажання, щоб хоч трохи вивчити законодавчу базу подібних закупівель. Бо, як днями з’ясувалося, ЧТУ не може купувати автобуси, бо не має дозволу Антимонопольного комітету. Про це у коментарі molbuk.ua повідомив директор Департаменту ЖКГ Ярослав Кушнірик.
«Антимонопольний комітет зазначив, що купуючи автобуси для тролейбусного управління, ми порушуємо законодавство. Можна виділяти кошти тільки для поновлення електротранспорту. А виділення коштів з бюджету на автобуси – це порушення антимонопольного законодавства у статті «конкуренція», – розповів Кушнірик і додав, що без дозволу комітету купувати автобуси не можна.
При цьому, не варто забувати як Каспрук воював з депутатами щодо закупівлі тролейбусів для ЧТУ. Ледь не на кожному кроці міський голова розповідав про зраду і депутатів, які проти оновлення рухомого складу, а коли депутати почали вирішувати проблему оновлення тролейбусного парку, виявилось, що за кермом нових тролейбусів банально нікому працювати, тож понад 20 тролейбусів щодня не виходять на лінії, простоюючи в депо.
Ці ситуації вкотре продемонстрували, що чинний міській голова спроможний лише на популістичні заяви, а в роботі його підлеглих відсутній навіть елементарний системний підхід. Адже ніщо не заважало у випадку з автобусами впродовж двох років провести перемовини з Антимопольним комітетом, долучити до цієї робити фахівців, депутатів Верховної Ради і таки отримати цей дозвіл. Та Каспруку, судячи з усього, набагато легше і зручніше брехати громаді та огульно звинувачувати депутатів міськради, ніж розвивати інфраструктуру міста.
Андрій Тисовський
Залишити відповідь