За пів року керівники збиткового ЧТУ отримали понад мільйон гривень зарплати

18.01.2022

Попри масові скорочення тролейбусників, фахівці Клічука так і не змогли витягнути Чернівецьке тролейбусне управління зі збитків, але при цьому отримували високі зарплати

За рік при владі команда Єдиної Альтернативи не спромоглась зробити Чернівецьке тролейбусне управління прибутковим. У червні минулого року 130 працівників ЧТУ скоротили через недостатнє фінансування. Однак ситуації на підприємстві це докорінно не змінило.

Роман Клічук розповідав, що йде до влади з командою фахівців, котрі своєю працею та її результатами довели свою успішність та компетентність. Так у лютому 2021 мер призначив без конкурсу керівником тролейбусного управління Петра Продана. Начальник комунального підприємства бідкався, що підприємство не приносить прибутків місту.

«Тролейбусне управління на сьогодні є підприємством електротранспорту в Чернівцях, воно є збитковим», – розповідав екс-начальник КП «Чернівецьке тролейбусне управління» Петро Продан.

Тож керівником було прийнято рішення скоротити понад 100 працівників, зокрема й керівного складу.

«Це посади ті які не потрібні. Це посади управлінського персоналу в першу чергу. Це ті хто займається управлінською діяльністю. Це також робітничі посади, які дублюються», – розповів Петро Продан.

Однак замість обіцяного скорочення на підприємстві з’явились посади секретаря, інспектора-помічника зі зв’язків з громадськістю, юрисконсульта та уповноваженого з антикорупційної діяльності.

У серпні Роман Клічук звільнив Петра Продана. Виконувачем обов’язків керівника став Андрій Долгій. Однак і він не взявся наводити лад на підприємстві, а зайнявся працевлаштуванням.

Зокрема з травня по листопад 2021 року на керівні посади підприємства працевлаштували 11 осіб, із заробітною платою від 21 до 33 тисяч гривень. Новоспечені керівники структурних підрозділів ЧТУ, заступники начальника комунального підприємства та в.о. керівника ЧТУ, обійшлися підприємству у понад мільйон гривень. (1 114 896 грн)

Виходить розпіарене Клічуком скорочення робітників тролейбусного управління у червні 2021 року, через нібито недостатність фінансових коштів та збитковість підприємства, було лише ілюзією наведення ладу аби замість кваліфікованих інженерів та механіків працевлаштувати людей зі своєї команди.

Нагадаємо, після звільнення, Петро Продан розповів про зловживання команди мера та як його змушували призначати на керівні посади лише людей з команди Клічука.

Коментарі
  • Хотілося б почути відповідь чи від перевізників, чи від мера, як добиратись додому людям, які працюють до 22.00. Місь ий транспорт після 21.00 не видно. Хочу зауважити, що така ситуація лише у нас. В сусідніх областях міський транспорт курсує за звичним графіком.

  • Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Щоб додати фото у коментар, необхідно в текст вставити ссилку на фото.

    Реванш ОПЗЖ в облраді

    Останні новини