Тролейбусний шантаж Каспрука
Останнім часом все більше чернівчан скаржаться на те, що тролейбуси не дотримуються графіків руху. Непоодинокими стали випадки, коли у години-пік повз зупинки громадського транспорту, на яких стоять десятки людей, демонстративно проїжджають порожні тролейбуси, які, нібито, або несправні, або прямують у депо.
У сукупності із неоголошеним страйком приватних перевізників це, звісно, створює, значні проблеми для мешканців нашого міста, які вранці не можуть вчасно дістатися до роботи, а ввечері нормально повернутися додому.
Здавалося би, комунальне підприємство «Чернівецьке тролейбусне управління» мало б мобілізувати усі свої наявні ресурси, аби забезпечити нормальну роботу громадського транспорту. Тим більше, що усі можливості для цього були, адже завдяки депутатам Чернівецької міської ради були закуплені 17 тролейбусів «Skoda», які одразу ж почали курсувати містом.
Та, за виключно чернівецьким співпадінням, проблеми із рухом тролейбусів у місті почалися одразу ж після того, як депутати не проголосували за валютний кредит на придбання 40 вітчизняних тролейбусів, деталі для яких постачаються з Китаю та Росії і який активно проштовхував мер Олексій Каспрук та деякі громадські активісти.
Таке враження, що хтось наврочив ЧТУ, бо тролейбуси почали масово ламатися. У цій ситуації найцікавіше те, що «найбільш непридатними» чомусь виявилися саме нещодавно придбані «Шкоди». І про це знервованій громаді міста не забували нагадувати прес-служба Ратуші та наближені до неї ЗМІ.
Щоправда, не полишає відчуття, що «раптова» проблема із тролейбусами є відверто зрежисованою.
Зокрема, автор цих рядків був безпосереднім свідком того, як на вулиці Героїв Майдану на одній із зупинок водій тролейбусу висадив людей під приводом того, що транспортний засіб несправний, а за деякий час, ніби нічого не сталося, поїхав по маршруту. А от обуреним пасажирам не залишалося нічого іншого, як з прокльонами на адресу ЧТУ, «штурмувати» маршрутку. І, на жаль, такі випадків останніми днями стає все більше.
Те що по новим тролейбусам дали команду «фас» на сесії міської ради підтвердив працівник тролейбусного управління Юліан Васіліу, який розповів, що на підприємстві є негласна вказівка у коментарях журналістам критикувати тролейбуси придбані за наполяганням депутатів.
Це саме підтвердив і депутат Чернівецької міської ради від фракції «Рідне місто» Володимир Бешлей, який на свої сторінці у facebook опублікував відео, коли справний та порожній тролейбус-«гармошка» проїжджає повз зупинку, і водій мотивує це тим, що так йому наказали робити в депо.
А ще варто нагадати, як у грудні минулого року придбана «Skoda» потрапила у дивну аварію, коли у неї, нібито, відмовили гальма.
Весь цей ланцюжок подій наводить на думку, що, заради отримання кредиту, у міській раді не зупиняться ні перед чим. Будуть критикувати депутатів, вигадувати технічні несправності тролейбусів, і спробують отримати цей кредит будь-якою ціною.
По суті, це виглядає, як відвертий шантаж. І виникає питання – а чи погодяться на нього чернівчани, чи згодні вони будуть терпіти чергове випробування, яке для них влаштував Каспрук..?
Андрій Тисовський
Коментарі
Це спецоперація бурбачелло.
Тролейбуси не підходять старій частині Чернівців, потрібна альтернатива, наприклад електробуси!
Як з”ясувалось після 50 років тролейбуси нам не підходя!
Гвинтокрили!!! Кожному!!!
мер настільки безпомічний, що вдається що таких ницих дій. це ж скільки йому наобіцяли відсотків на лапу, що він таке влаштовує
не безпомічний. каспрук звинувачує депутатів у змові з перевізниками, ніби-то захищає чернівчан, а сам давно задумав план як завоювати довіру чернівчан методом кнута.
Іванічек – підла маріонетка в руках Каспрука. Діду пора вже на пенсію, але Каспрук же розуміє, що втратить контроль над ЧТУ. Головне, щоби через такі дії Іванічека вперед ногами не винесли
точна картина того, що відбувається: “Не голосуєте за нові тролейбуси – ми все зробимо самі”.
Кончайте заниматься дурью. У любой машины могут отказать тормоза. И старой и новой. И не надо устраивать криков о новых троллейбусах. Ведь при закупке новых троллейбусов некоторые Черновицкие заводы могут делать детали. Плохо только что кредиты в будущем не чем будет возвращать