Чернівчани скаржаться на жахливі умови перевезення в міських маршрутках

15.02.2017

16664998_1705046769806218_8775349840225193400_oНедотримання графіку, розбиті маршрутки та хамство водіїв , – на ці порушення з боку перевізників постійно жаліються чернівчани, але вирішувати їх проблеми у міській владі схоже не збираються.

Про один із таких випадків у мережі «Фейсбук» написала чернівчанка Руслана Карча, яка майже годину чекала на маршрутку під номером 13.

«Ось фото автобуса 13 маршруту, на якому я сьогодні їхала додому. Це довга історія, але зараз накипіло. Прочекавши 50 хв ( від 11:40 до 12:30!) на Дріжджзаводі я вже не відчувала пальців на ногах і ясно, що була не в гуморі. Зі мною ще стояли людей 15, серед яких половина -літні люди. Так ось, водій відкриває цим 15 людям лише передні двері , щоб всі оплатили. Люди почали скаржитись, на що він відповів, що висадить всіх, хто не задоволений. Мене особисто післали,квитка не дали. Далі ще краще. “КОЛИ ХОЧУ, ТОДІ ЇДУ” , “ВИ САМІ ЗАСРАЛИ САЛОН”, “ВИ НЕ ПЛАТИТЕ НІКОЛИ”, “ЗАРАЗ ВИЖЕНУ ТЕБЕ , ЯКЩО БУДЕШ ВОЗМУЩАТИСЬ!!! Я майже плачу від злості, що весь автобус кричав на нього, а він далі за своє(((

Для довідки: ТОВ “Денисівка1” – це перевізник маршруту номер 13 і 23, який курсує в Садгорі.

Жахливі умови перевезення : брудний та дірявий салон, недотримання графіку руху, інтервал близько години !  Та й до того ще нахабне і хамське відношення водіїв, котрим робиш зауваження.

Садгора гірше села в плані сполучення! Так ось, я дуже прошу всіх знайомих із Садгірського району не мовчати, а депутатів наших округів посприяти вирішенню проблеми!!!», – написала у своєму дописі чернівчанка.

Comments

comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Щоб додати фото у коментар, необхідно в текст вставити ссилку на фото.

Для чого мільйонеру влада?