Громадський активіст розписав схему, як Каспрук “придбав” автобуси у родича Фищука
Придбані наприкінці минулого року Чернівецьким тролейбусним управлінням два вживаних автобуси, потягнули за собою неприємний корупційний шлейф, який може стати останнім цвяхом у політичну труну деяких буковинських чиновників. Адже з часом поступово почали випливати досить неприємні обставини цієї сумнівної оборудки.
У квітні цього року «Чернівці Таймс» писав про те, що автобуси були придбані у маловідомої фірми з Глибоцького району, а замість 5 автобусів, придбали чомусь лише 2.
Громадський активіст Михайло Шморгун провів власне розслідування та з’ясував, що сумнівної якості автобуси Чернівецькому тролейбусному управлінню продала фірма родича голови Чернівецької ОДА Олександра Фищука.
Участь в тендері брали три підприємства: «ВОЛИНЬАВТОМОТОСЕРВІС», ПП «ЛУЦЬКСЕРВІС» та Приватне унітарне підприємство «І.В. Ексім», зареєстроване у селі Слобідка Глибоцького району Чернівецької області.
Найнижчу ціну запропонувало саме «І.В.Ексім» і виграло тендер.
Однак, як стверджує громадський активіст, до участі у процедурі закупівель фірма з Глибоцького району заявилася практично в останній момент, через що інші учасники не мали змоги скорегувати свої пропозиції.
На підставі цього «ВОЛИНЬАВТОМОТОСЕРВІС» спробувало оскаржити результати тендеру, але невдало.
У грудні минулого року ЧТУ перерахувало ПУП «І.В.Ексім» 1 мільйон 108 тисяч гривень коштів міського бюджету за два вживаних автобуси.
І ось тут починається найцікавіше. Переможець мільйонного тендеру ПУП «І.В.Ексім» має статутний фонд всього лише 3 тисячі гривень. Власником цієї фірми є Іван Олексійович Ліщук. Він також є керівником підприємств «І.Б. Ексім», «Сірет-Ексім».
Але і це не головне. Михайло Шморгун наводить неспростовні докази того, що Іван Ліщук був помічником народного депутата VII скликання, нинішнього губернатора, Олександра Фищука. А на парламентських виборах 2014 року був його довіреною особою у 202 окрузі.
Більше того, громадський активіст стверджує, що син Івана Ліщука Олексій Ліщук є затем Олександра Фищука.
Тож, Михайло Шморгун задається питанням – наскільки причетний губернатор Буковини до бізнесу своїх родичів? І чи не проглядається у цьому автобусному тендері політична складова? Адже і Фищук і мер Чернівців Олексій Каспрук є членами партії «Народний фронт».
Також нагадаємо, що Олексія Ліщука підозрюють у «кришуванні» контрабанди на україно-румунському кордоні.
Коментарі
Серед перевізників міста ходять чутки що придбані автобуси по екологічній кваліфікації відносяться до ЄВРО-2. Станом на 1.01.2016 року в Україні закінчився термін реєстрації АТЗ ЄВРО-3. Питання до правоохоронних органів: 1) як зареєстрували дані автобуси? 2)на якій підставі були перераховані бюджетні кошти за АТЗ заборонені для придбання?