Головна таємниця буковинських революційних заяв

10.01.2014

Заяви, які останнім часом пролунали, ніби від буковинської революційної громадськості, виявилися повною несподіванкою для буковинських колядників, загартованих життям психіатрів та дітей юристів.

По-перше, з’ясувалася одна річ. Ті, хто бореться за демократію (ГО Майдан), усіляко її уникає. Буковинську демократичну громадськість такий факт, звісно, ніяк не стривожив, тому що насправді демократія цю громадськість і… не цікавить. У сенсі, цікавить, але тільки, як світлий образ, як мрія, але не форма реальної  поведінки у житті.  

Йдеться про те, що заяву президії ГО « Майдан», яка наробила багато галасу своєю очевидною неадекватністю, не голосували на президії.  Її прочитали на зборах президії до відома, а прийняли десь потім. По телефонах.  На трьох. Ви скажете, що в революційний період так і треба. І це дрібничка. А я скажу, це звичка на все життя – приймати на трьох.  Рішення.  Це рефлекс. Такий же безумовний, як у собаки Павлова.

 Нарікають, що ми критикуємо на сайті Майдан. Насправді, не може бути претензій до Майдану. Дощ же не критикують. Є мільйон причин, чому він йде. Ми просто уклінно просимо ту саму громадськість: ви хоч подивіться, навіть не оцінить, а хоч гляньте – кого ви проштовхуєте з таким запалом.  Ну, невже вам на думку не спадають  хрестоматійні революційні приклади, коли скидають поганого хлопця і на зміну приходять вже повні відморозки?  Ну яка демократія західного взірця  від Скорейка, який галасує з таким ентузіазмом «Смерть ворогам». Чи від  революційного комісара  Кобевка? Ви хоч співставити все це з декларованою метою євроцінностей можете?))) 

Ще кілька слів про демократію. Де первісні осередки ГО Майдан? На підприємствах, на ВНЗ,  які мали б висувати кандидатів. Де загальні збори? Де хоч тінь легітимності? Чому склад президії ми дізналися лише через два тижні після заяви про створення ГО?  Та й навіть і цю президію, бачимо, – ігнорують. Ми нарікаємо владі, яка так, чи сяк (гроші, обіцянки, проведення газу), але отримала голоси. Але борці за демократію  взагалі на це не заморочується.  Вони на халяву самопризначилися спокійно і посміхаються.  Чекають у черзі до корита.  А наша інтелігенція, яка вирує революційними настроями у Фейсбуці, що? З викляченими очима делегує їм наводити «демократію» серед колядників?    

Друге.  Дуже цікаве саме звернення цього ГО Майдан щодо не подавання руки, не сідання за весільний стіл, не купівлі у магазинах, та й навіть непричащанням регіоналів у церквах(!)(до речі)))).  Зацікавило воно мене  у зв’язку із моїм хобі. Я захоплююся історією ЗМІ. Ви будете здивовані. Такі звернення друкували у берлінських газетах 1933 року щодо євреїв, та «ожидовлених» (себто, німців, які не піддалися пропаганді про арійство і, так би мовити, космополітично себе поводили). Немає  під рукою, але, думаю, на вихідних знайду, перекладу. Будете вражені подібністю. І тоді писали, що на ворогах – «кров». Причому, це важливо,  саме на всіх.  Це покладання за злочин провини на ВСІХ  – — це характерніша ознака тоталітарного, «квазіфашистського» світогляду. 

Усі буржуї відповідали за кров робітників у тоталітарній радянській Росії, усі євреї – за часів нацистської  Німеччині, усі “невірні” теж відповідали – за часів  якихось правлінь диктаторів з релігійними бзиками.  У нормальному суспільстві ніхто не насмілюється покладати чужу провину на іншу людину. Це неймовірно. Кожен відповідає за свої вчинки.  І  що ж виходить . А виходить, що у нашої просунутої революційної громадськості є  претензії до якогось рядового члена ПР, який чесно працював і не вкрав копійки, і абсолютно немає таких претензії до місцевих  революційних лідерів, які крали мільйонами, і склали собі неймовірні  капітали НЕЗАКОННО, переступаючи через законодавство, людей і т.д. Тобто, своєрідна безкомпромісність громадськості в тому, щоб пред’являти претензії людині, яка навіть просто не могла нічого вкрасти і, одночасно, немов ті бурлаки на Волзі тягнути на своїх “натруджених” плечах таких неймовірних прохіндеїв, яких світ не бачив.  Дарувати їм овації, поцілунки,  безкоштовні публікації у ЗМІ. І навіть сваритися через них із родичами, покидати роботу тощо.  Це навіть не подвійні стандарти.  Це симптом. А щодо схожості текстів тридцятих років і теперішніх, то пояснення одне – ці тексти -схожими мізками писалися. 

Розважу  історією про стандарти.  У нас ця подвійність змалечку – виявляється. . Дуже цікаво спілкувався я у сесійній залі, яку блокували.  Один з блокувальників – студент років двадцяти з Сокирянського району. Розговорилися. Каже мені: «Влада бреше, там у мене вдома сказали, що якщо не проголосуєте за такого-то, то буде погано. І ось ми проголосували. Тому ми тут стоїмо». Я запитую його: « А тим, хто голосував проти, хоч щось було». Він каже: «ні, не було, але звідки ж ми знали!». І  вдома він голосував, як йому сказали. Тобто, вдома він боїться навіть бюлетень не той опустити, а тут ратушу блокувати не боїться, тому що якби гастролер.  А повернеться додому і знов буде  кидати той бюлетень, як скажуть.  І ось на плечах таких дивних сміливих боягузів, які   навіть голосувати бояться не так, як треба – пролізають у владу революційні демократи.  Через ГО лізуть без мила.  Тому що через вибори не пролізають. 

І третє, завершальне зауваження.   Власне, про обіцяну головну таємницю. Сам рівень документів – він помітно плебейський. Не народний, не простонародний, а саме – плебейський.  Не політичний рівень. Такий присмак комунальної чвари від тих текстів: а ви – так, а ми тоді колядувати не будемо, а ми у магазині в твоєму нічого не купимо.

Кому це потрібно? Кому від цього користь? Люди очікують підйому промисловості, підвищення рівня соціальних виплат, а не чвар. Підвищення законності, а не рішень веселих трійок.    Але слово сказано. І це слово видало, що вище рівня комунальних чвар політики не піднялися.  І надто мало часу, щоб сподіватися, що піднімуться.  Справа в тому, що багато з діячів, які крутяться навколо цих революційних процесів сьогодні – просто не можуть пройти через сито нормальних демократичних виборів. А подекуди взагалі через сито нормального. Не вистачає фінансів, харизми, довіри виборця, а найголовніше – розуму. Для них революція, це чи не єдиний шанс якось дорватися до мрії, до влади. Тому що по-іншому…  не тягнуть. І таких типів там зараз безліч, – почуяли. І звернення видало цю ГОЛОВНУ таємницю – його могли прийняти тільки дурні. Просто дурні.  А з дурнями і в рай не по дорозі. 

Наостанок.  І через день після буковинського звернення з’явилося київське звернення від ГР Майдан до опозиції з безглуздими вимогами. Я побачив обговорення буковинських журналістів опозиційного спрямування: що це провокація,  хто там у Києві цей ГО обирав. Так само, як і на Буковині, – можна сказати ніхто не обирав. Такі особливості демократії від ніби демократів. Ті наші журналісти писали про велику провокацію.  Але це була не провокація. На провокацію потрібен розум. Просто дураки, які видали цю свою головну таємницю.  

 Автор: Сергій Воронцов

Коментарі
    • Михайле, тепер сідай за стіл, візьми звичайний папір і звичайну ручку і сто разів напиши цю свою фразу грамотно: “Прекрасно, я вважаю…”. Інакше вийшло, що ти прекрасно рахуєш (приміром, гроші в “чорній касі” новітніх ЗМІ). Хлопці, терміново візьміть уроки елементарної грамотності! Навчіться писати без помилок. По-перше, це ознака вихованої людини (як чисті черевики). По-друге, ви ж не в стайні знаходитесь, а серед людей.

  • Вспомнились слова Черномырдина:
    “Какую бы общественную организацию мы ни создавали — получается КПСС” ))))))))))))

  • Сергію можу частково погодитися з тобою щодо проблем організованості, голосування, можливо частково з критики, що до активістів Майдану, не помиляється той хто нічого не робить, але ніяк не можу погодитись з тим, коли конкретний олігарх підписався під зверненням до прокуратури на студентів і простих людей, а потім ці люди мали би йти до нього і наповнювати йому кишеню. Так з боку добре спостерігати з посмішкою на те що відбувається, ще згадувати історію, особливо коли ти сам хаваєш з рук олігархів тих які НЕЗАКОННО, як сам пишеш склали собі неймовірні капітали, критикувати, висловлювати так звану свою думку з піною в роті. Тепер що стосується організованості, так є певні проблеми, але це є сутність нашого громадянського суспільства і переводити у ваші з Кобевком нафталінові відношення сюди непотрібно, як і відносини зі Скорейком, який тобі колись чогось не дав. Ставай рядом приєднуйся до громадськості, висловлюй на площі свою думку, пропозиції кого хочеш бачити у керівництві процесом. А критикувати завжди найдеться кому, було б кого.

  • Олексію. А що таке Скорейко міг давати?) Нема стосунків ніяких. А Кобевко в особистому сенсі адекватніше, аніж у суспільному. трохи)
    це активні мітингові особи, тому і згадав.

  • Стаття , що треба.
    “Невже вам на думку не спадають хрестоматійні
    революційні приклади, коли скидають поганого хлопця
    і на зміну приходять вже повні відморозки?”
    Все правда.

  • Так хто писав статтю Шеф-Редактор чи Сергій Воронцов? це в мене таке собі запитання. Що стосується неадекватності Кобевка то це також відомо, тому пропоную іти, ставати рядом з іншими на площі і пропонувати, виступати і т.п, як що вважаєте себе членами громадянського суспільства. А якщо облизуєте пальці олігархам то критикуйте і далі. Іншого то ж нічого не вмієте.

  • Облизування пальців- це по собі судиш?
    Чим стояти на площі і виступати, краще б роботою
    займалися, дивись люди і оцініли це на виборах.
    Чого не робити це законним шляхом?

  • Я кажуть москалі “Не в бровь, а в глаз”!!!
    Все чудово розкладено по поличках, хоч і з русизмами)))

    Сподіваюсь дебіли, про яких йдеться перечитають та хоч щось переосмислять. Але боюсь, що здатність до найменшої рефлексії вони вже давно втратили. Зрештою, то їхня справа. Головне, щоб наївна не “велася” на дебільні заклики старих, тупих, але інстинктивно хитрих ГЕЇВ . Написав по-європейському. Коментар прошу не видаляти.

  • Скажу чесно, це єдиний сайт у Чернівцях, який варто читати. Автора цілком підтримую. У дискусію з коментаторами вступати не буду, бо, як казав один мій колега, “не сперечайся з дурним, а то вас не зможуть розрізнити”. Чернівецький майдан сьогодні – це швондєризація Чернівців, а ніяке не громадянське суспільство. Не плутайте грішне з праведним, пане, який пише під ніком Олексій. Якщо Івашин і Кобевко – це Європа, то Боже нас борони віт такої Європи!
    Автору статті – респект!

  • Може дійсно прийти в оте “ГО Майдан” та подивитись, що там твориться, та й донести правду-матушку громадськості. Вони ж від нашого імені виступабть і наше ім’я (чернівецької громади) паплюжать. А раз вони від НАС то можна і внести корективи щодо складу.
    І нарешті до панни “Читачки”. Працювати треба, але як у Котляревського…
    “Де общеє добро в упадку,
    Забудь отця, забудь і матку,
    Лети повинность ісправлять…
    Не можна так безсовісно красти, а НАМ з ВАМИ потурати цьму. Треба дати по руках.
    А з сим вибачте за сміливість. Прорвало.

  • Будь ти тричі п’ядей в голові, якщо нема грошей, то вибори ти не виграєш. Це я вам як багатолітній учасник виборчих процесів заявляю. Тож хоч на майдані можна своє слово сказати.

  • І де ви бачили у нас нормальні демократичні вибори? Всі між собою домовляються (як цей раз БЮТ з ПР), всім же хочеться заробити!

  • Майдан вже своє слово сказав одного разу,
    весь світ сміявся. Краще вибори .
    А тепер, кого висуває майдан? Мало вам
    не покажется.

  • Не знаю хто Ви, але читайте запис правника, він сам і написав хто він є. А стаття заказушна як і все в Чернівецькій пресі. Для мене немає різниці хто її писав чи Кобевко чи Воронцов чи хто інший. Я не є членом якоїсь там президії чи чогось іншого, просто оцінив те що написано як громадянин. Тому і рекомендую якщо хто хоче сказати своє слово то має повне право вийти на площу і там його тримати, а люди розберуться чи схвалять, чи засвистять.

  • Вам все одно, кого обирати, де читати, а мені все одно – що там на майдані кричать. хто там зібрався? хто вони? Школярі, бомжі і політикани. йдіть туди і радуйтеся. ваша кампанія. у площі він питає. Точно дурний

  • Ти виявляється навіть зовсім не вихований, мабуть тому і боїшся людей, нічим не можу допомогти обмеженій та неосвіченій людині. Гуляй Вася чи як там тебе Міша чи Сірожа

  • Аффтар, ти не шариш. Останній абзац – повна єрунда. Ультиматуми опозиції висувала не ГО “Майдан”, а Громадська рада Майдану. Це різне, а ти подаєш це як одне – тільки то центральне, а це місцеве. Сам розберись спочатку, про шо пишеш, а тоді писати сідай.

  • От демократія по – майданівськи в ходу: як правда-
    то це заказуха, а майдан в Києві за гроші – то це
    не заказуха. Хто там без грошей буде стояти?
    Але,хлопці, ви праві в тому, що всім нам буде соромно
    за майдани перед своїми потомками. Отак руйнувати
    свою країну, закони – це треба вміти.
    Хто б не написав цю статтю, але тут ФАКТИ, з ними
    і сперечайтеся.

  • До складу ради ГО “Майдан” повинна ввійти тільки активна молодь. Соромно за вас “координатори”, якщо не поміняєте склад ради – ганьба вам пристосуванці: Вакарюки, Кобевки і решта любителів бомбонів.

  • Бачу тут з самого ранку Читачі та Небайдужі виконують завдання ПеРів. На Майдан бояться йти, лиш здатні як Пилип з конопель поради давати. Вийди на площу заяви про себе, переконай людей, запропонуй свої кандидатури до складу чи до комори. До речі молодь сама розбереться де їй і з ким бути.

  • Молодь сама розбереться, з ким їй бути.
    І ми самі розберемося без тебе, де нам
    бути – чи до роботи , чи час гаяти на площі.
    Гуляй і далі на площі. Не доріс ти до цивілізованого
    європейського мислення. На жаль.
    Що так ведеться дискусія? Аж слиною закипаєш.

  • Олексій, а после речей на площадях дальше-то что? Фонтаны и Мистобуды мы уже видели… Спасибо, такой деятельности нам больше не надо. Сыты по горло.
    Кстати, Алексей, как там Ваш друг – “политический заключенный” поживает? Рынжук его фамилия. Финансово поддерживает вас или уже нет?

  • А другой ваш товарищ по оружию, который ярый оппозиционер к власти – Николай Трофимович? Что-то не видно и не слышно. Видать залег в окопах?…

  • “До речі молодь сама розбереться де їй і з ким бути.” – Олексій, а вам не страшно, когда разберутся кто вы есть? Могут ведь и по кумполу настучать…Молодежь народ горячий – увидят, как вы их обманываете и манипулируете. И настучат, причем больно. И в прямом и переносном смысле.

  • Дуже дякую 123 му за переживання,але якщо Ви уважно читали мій коментар, то саме так я і написав. що молодь сама розбереться з ким і куди їй іти, чи з Вами чи зі мною, це їх право. Що стосується моїх друзів, то тут Ви дали МАХУ. Мабуть з, названих Вами, їх рук хавчик брали

  • Пане Сергію! Я вже зауважував, що Ви загалом пишете правильні речі, але як кажуть росіяни дещо “утрируете”, тобто перебільшуєте або свідомо спотворююте окремі моменти. Скажімо, Ви будете шукати та перекладати берлінські газети, щоб навести аналогії. А чому Ви бачите аналогії у нацизмі, а скажімо не у Ганді??? Ганди прекрасно понял, что мощную и хорошо вооруженную державу нельзя победить силой – пушками и ружьями. В этом случае борцы за свободу превращаются в глазах всех просто в вооруженных сепаратистов. К тому же он не хотел для Индии свободы, завоеванной кровью и убийствами. Он учил, что к насилию нельзя прибегать даже во имя самых высоких идеалов, поскольку насилие обязательно опорочит их. Но если нельзя победить силой, можно победить морально. Главным методом борьбы Махатма провозгласил сатьяграху (упорство в достижении истины) и несотрудничество с колонизаторами, при полном отказе от вооруженной борьбы, поскольку человеческая жизнь, по его мнению – это высшая ценность. Ганди призвал к отказу от британских товаров, от британского образования, от уплаты налогов в британскую казну и т.п. Он добивался отмены британской монополии на производство ряда жизненно необходимых товаров, например, соли (по его призыву индийцы принялись добывать соль кустарным способом, организовывать негосударственные солеварни).
    Махатма организовывал массовые кампании гражданского неповиновения. При этом действия английских колониальных властей мирными не назовешь – демонстрантов избивали дубинками, арестовывали, по ним открывали огонь. «Тот, кто говорит о ненасилии, должен быть готов к насилию со стороны другого», – говорил Ганди тем из соратников, кто призывал ответить силой.

    Пане Сергію! Ви звичайно можете не погодитися, але, на мою думку профана, у більш широкому контексті того, що відбувається зараз в Україні паралелі з Ганді і його діяльністю більш близькі, ніж антиєврейські публікації в німецьких газетах. Ще раз наголошу, багато чого про що Ви пишете і критикуєте справді наша реальність. Але читаючи Ваші статті, складається думка, що Ви намагаєтеся переконати, що краще нехай залишається нинішній режим Януковича чи я помиляюся? Це випливає з Вашого пасажу про поганого хлопця якого мають замінити “відморозки”. А може доцільніше навпаки – нинішнього “відморозка” замінити на “поганих” хлопців і поступово покращувати якість наступників???
    Пане Сергію! Ви так детально описуєте ситуацію з проханням не вітатися та не ходити колядувати до регіоналів і зрозуміло засуджуєте її. А чому? Невже нашим регіоналам так комфортно бути у одному середовищі з відвертими українофобами на кшталт Табачніка, Калєсніченка, Калашнікова і т.д.? Наскільки я розумію, політики обєднуються в партії навколо певних ідеологічних та політичних моментів, для прикладу ставлення до форми державного устрою, форми державного правління, вибір зовнішньополітичних пріоритетів, економічна та соціальна політика, історичне минуле, мова і т.д. Чи може Ви хочете сказати, що ПР специфічна сила, яка поєднує у своїх лавах відвертого українофоба Табачника і поміркованих Папієва і Михайлішина, які не поділяють подібних думок??? Ви намагаєтеся навязати людям думку, що відповідати слід лише за свої власні вчинки. Це все вірно, але не в політиці, оскільки це – командна гра, де один за всіх і всі за одного. Тому давайте не будемо грати варіята. Але я дещо відійшов від того, що хотів сказати: стосовно зневаги до регіоналів, яку Ви не підтримуєте. Хочу з цього приводу згадати відомий інцидент з оперною солісткою К. Абдулліною , якщо забули, то можете пригадати тут – http://ipress.ua/news/abdullina_poprosyla_vybachennya_za_svoi_slova_ya_ne_hotila_nikogo_obrazyty_27558.html От так і регіонали вважають нас усіх за бидло. Невже за це вони не заслуговують на моральний осуд??? Чи може Ви вірите в казки, що рядові члени ПР вступили до її лав з тією метою, щоб працювати заради народу??? Так, Ви зараз знову скажете, що опозиція не краща, про що Ви згадали у статті. Але можу заперечити: людина, яка себе поважає і має певні морально-етичні принципи жодним чином не буде вступати до ПР. Невже не можна приносити користь людям та суспільству будучи позапартійним??? Можна ще багато чого сказати з цього приводу, але завершити хочеться таким. Судячи з усього Ви пропонуєте забути все що було до теперішнього моменту і почати працювати на благо міста (згадав Вашу статтю стосовно непідтримки опозицією фінансування книгарень, але можна згадати чимало пропозицій, які висувалися опозиційними силами, але з насмішкою та зверхністю не підтримувалися з боку так званої більшості регіоналів та зрадників-тушок) і держави. Теза загалом правильна, але занадто багато негативу накопичилося за останні роки, а тому потрібно повернутися до статуса-кво, розробити прийнятні для різних сторін правила гри і лише тоді починати будувати нову систему взаємин на місцевому рівні

    • Патріоту. Дякую за цікавий допис. На мою думку, в Україні, не вистачає проєвропейських ідеологів. Ми кажемо Європа, але це мало б розкладатися на якісь конкретні вимоги всередині українського суспільства. Тому що у нас це лейбл, етикетка. Нема наповнення змістом. У нас є дисиденти і посткомуністичні лідери. І ті, і ті – продукт радянської системи. Я багато займався європейськими Чернівцями і це дуже вплинуло на мене: спогади європейських чернівчан, чернівчан-інтелектуальних лідерів(Райха, Целана, Реццорі), їх творчість. Я зрозумів, як мало людей у нас усвідомлюють. який шлях пройшла Європа після війни. Ми його не пройшли. Ми не розуміємо, що з ними відбулося. У нас буквально цивілізаційна різниця. Як у тубільців. Наша схожість зовнішня. У нас базові настанови абсолютно різні. Азаров, скажімо, не розуміє, чому європейці турбуються, що в українському уряді майже нема жінок. Здавалося б, в чому проблема, яка різниця? Але для них це певний тривожний суспільний симптом. Ми не можемо цього зрозуміти. Їх АЗИ нам незрозумілі. До речі, і східна Європа у схожому з нами становищі. вони теж чужі. Нам потрібне не слово “Європа”, а конкретні три-чотири завдання по оздоровленню від тоталітарної свідомості. Яка наче тінь за нами. Непомітна і невід’ємна. І у так званих демократів, зокрема. Те ж саме і по методам. У нас ці технології квіткових революцій. але на крок від прірви ми ходимо насправді. І цей крок можна зробити не усвідомлюючи цього. зараз реально можна зруйнувати країну. З кращих міркувань. Жалкувати будемо. мені вона сподобалась. Потрібні нові методи політичної боротьби, пошуків ведення діалогу, розуміння, що опонент не зовсім ворог. а світ не чорно-біле кіно. Ганді, на жаль, для нас не приклад. Він спирався на індійську традицію. У нас її нема.Для старих азійських культур подекуди засіб важливіший мети. У нас, на превеликий жаль, інша психологія. До речі, даремно тут нарікають на якісь сталу позицію сайту. Надсилайте дописи на sevoron@gmail.com з різними точками зору. І ми друкуватиме (звісно, якщо це адекват, або хоча б цікаво) Спаскудити європрагнення – такої мети немає і бажання також. Є бажання показати, як подекуди відбувається підміна. У євроупаковці пропонують старе непотрібне сміття. Я, особисто, надзвичайно симпатизую Європі. Особливо її певним суспільним досягненням. Коротше))) Резюме. Ми критикою обмежуватися не будемо. Будуть позитивні пропозиції щодо європеїзації конкретно чернівецького суспільного простору. І розмова по методах буде. Це, гадаю, буде надзвичайно цікаво. Бути пласким глашатаєм критики тих та сих – нехай інші ресурси цим займаються. Нас така доля не цікавить.

  • Ой – вей! На этом сайте так воняет Фирташевским газом, ой звиняйте русским миром)))

  • Ну тебе по душе запах милого Добробута.Так беги на букинфо,букньюс – там так милые сердцу твоему ароматы. А главное недорого- всего 50 баксов за аромат.

  • “…можна згадати чимало пропозицій, які висувалися опозиційними силами, але з насмішкою та зверхністю не підтримувалися з боку так званої більшості регіоналів та зрадників-тушок)”.

    З цього місця конкретніше!

    – Які це нормальні пропозиції висували опозиціонери і їх не підтримали? Доведіть, інакше це пусті слова.
    – хто такі зрадники-тушки? Це ті, хто відірвав від корита крадія мера? Так вони не зрадники, а герої! Я особисто пишаюся, що в Чернівцях нарешті з’вилися принципові депутати, які не за гроші, пішли проти системи та позбавили місто від справжної банди, яка десятиріччя обирало усіх нас. Федорук, Ринжук, Бурбак вкрали сонті-сотні мільйонів і всіх нас мали на увазі… Саме ці злодії зараз намагаються використати ситуацію і повернутися до влади, саме олегархи Ринжук і Бурбак фінансують Каспрука.

  • Хватит пиликать муйню, ПРОДАН-овские боты! А Патриота снова стоя приветствую за очень умные сравнения и мысли о Ганди, которые просто завели в умственный стопор г-на Воронцова. )))) Браво!

  • Дядя Шура, “хватит пиликать муйню”. Ви аплодуєте
    стоя Ганді, а не патріоту.Але виходьте із реалій:
    на Україні нема ні Ганді, ні колонізаторів.
    А як це питання ставилося до возз,єднання Буковини
    з Україною?

  • Думаю, тётя Шура права, с такими, как она, не стоит
    спорить. На все ваши разумные доводы Шура и с ней ответят
    такой непредсказуемой глупостью, что поневоле
    впадёшь в стУпор , это точно.

  • авторитарный режим является достаточно слабым, чтоб его можно было сместить, а люди (массы, оппозиция) имеют достаточно воли-ресурсов-желания, чтоб бороться за демократизацию. И вот, если уж смещение власти произошло, то дальнейшая демократизация сильно обуславливается экономическим ростом. Если новая власть не дает развития – то устойчивой демократии не получится. Будет либо дальшая смена властей, ведущая к кавардаку и ухудшению демократии, либо консервация в руках новых авторитарных лидеров (не важно – левых или правых).

  • “Демократии возникают в разных странах в разное время, скорее, случайно по многим разным причинам. Но выживыют демократии в богатых странах. Так что экономическое развитие не приводит к демократии, но, если уже демократия возникла, способствует ее выживанию и развитию. Эта связь уже много лет не дает покоя политологами и полит.экономистам, которые все пытаются найти обьяснение такой ассиметрии. Миллер демонстрирует, что экономический рост все-таки может способствовать демократизации, но при определенных условиях. А именно – если в стране недавно был переворот власти. Речь идет о том, что существуют моменты в истории, когда авторитарный режим является достаточно слабым, чтоб его можно было сместить, а люди (массы, оппозиция) имеют достаточно воли-ресурсов-желания, чтоб бороться за демократизацию. И вот, если уж смещение власти произошло, то дальнейшая демократизация сильно обуславливается экономическим ростом. Если новая власть не дает развития – то устойчивой демократии не получится. Будет либо дальшая смена властей, ведущая к кавардаку и ухудшению демократи, либо консервация в руках новых авторитарных лидеров (не важно – левых или правых).”
    http://tymofii.livejournal.com/

  • Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Щоб додати фото у коментар, необхідно в текст вставити ссилку на фото.

    Як вигадують кримінальні справи

    Останні новини