Вартість проїзду у чернівецьких маршрутках підвищиться до 5 гривень

22.11.2017

Маршрутка 5 гривеньЧернівецькі перевізники реалізовують сценарій підвищення вартості проїзду у міських маршрутках, який вони вже розігрували, коли тариф зріс до 4 гривень. Цього ж разу за допомогою шантажу і Каспрука тариф має зрости до 5 гривень. 

Те, що перевізники вкотре захочуть залізти до кишень чернівчан стало зрозуміло минулого тижня, під час презентації біля міської ради двох нових автобусів.

На перший погляд досить дивно виглядає, коли чиновники Ратуші організовують такий захід не для комунального підприємства, а для приватної фірми. Та вже під час самої презентації стало зрозуміло, що чиновники у змові з перевізниками готують підґрунтя для збільшення вартості проїзду. Мовляв, відбувається оновлення автобусного парку, на це потрібні гроші, тож давайте піднімемо тариф. І байдуже, що аж два нових автобуси із 263, які щодня курсують вулицями Чернівців, зовсім не впливають на загальну картину плачевного стану міського громадського транспорту. Головне – створити потрібний інформаційний привід.

Тож, поки присутні на презентації із захватом роздивлялися нові автобуси, голова Асоціації міських перевізників Микола Альбота у коментарі одному з чернівецьких провладних видань чітко дав зрозуміти, що сьогоднішній тариф треба переглядати у бік збільшення.

«Сьогодні знову виникає питання про підняття тарифів. Востаннє, коли підвищували тариф, вартість пального становила 18,2 грн за літр. Сьогодні пальне коштує понад 25 гривень. Тож різниця складає сім гривень. Знову, напевно, почнеться процес розмови про те, що варто піднімати тариф», – зазначив представник перевізників.

Громадськість на заяву Альботи ніяк не відреагувала. Перевізники зрозуміли, що треба кувати залізо, поки гаряче і продовжили наступ.

«Ми хочемо оновити свої автобуси, а коштів на те немає. Тариф має бути п’ять гривень, щоби можна було працювати, Подали документи на підвищення тарифу, бо різко зросли ціни на пальне. Влітку літр пального коштував 21-22 гривні, зараз його вартість понад 27 гривень», – безапеляційно заявляє директор фірми-перевізника Віталій Дзюбак.

Кидається в очі різниця в сьогоднішніх цінах на пальне, наведених перевізниками – як не як дві гривні на літрі це суттєво. Але насправді пальне за пару днів не подорожчало на 2 гривні. Тож, це є свідченням того, що перевізники нагнітають ситуацію навколо ціни на пальне і разом з Каспруком готуються поставити чернівчан перед фактом, що проїзд подорожчає і у бажанні досягнути цього не зупиняться ні перед чим.

Таку ситуацію ми вже мали у лютому цього року. Тоді перевізники на декілька днів занурили Чернівці у транспортний колапс, адже до мінімуму скоротили кількість автобусів на маршрутах. Мер Олексій Каспрук спромігся лише на декілька гучних заяв, але нічого не зробив, що щоб поставити перевізників на місце. Більше того, саме Каспрук вимагав від членів виконкому, аби вони проголосували за підвищення тарифу і таки дотиснув їх, тим самим підтвердивши, що перебуває у змові з перевізниками.

Тож, з квітня чернівчани стали платити за проїзд у маршрутках 4 гривні та сподіватися, що перевізники виконають свою обіцянку і покращать якість перевезень.

Минуло вже майже вісім місяців, а чернівчани продовжують марно сподіватися, адже за цей час абсолютно нічого не змінилося. Ще й гірше стало. Ледь не щодня чернівчани повідомляють, що їм доводиться користуватися брудними маршрутками у яких діряві дахи, поламані двері та крісла. Водії не дотримуються графіків руху, не видають квитки та грублять пасажирам. Тому не дивно, що у людей уривається терпець. Невдоволені поганою роботою перевізників та відсутністю нормального транспортного сполучення з центром Чернівців збунтувалися мешканці Калічанки та Садгори.

Але власники маршруток цим особливо не переймаються, адже, монополізувавши ринок перевезень, вони з мовчазної згоди Каспрука продовжують шантажувати чернівчан та диктувати їм невигідні умови.

Міський голова та чиновники Ратуші роблять вигляд, що нічого не відбувається і жодним чином навіть не намагаються вплинути на перевізників. І в цьому не має нічого дивного, адже своїми діями Каспрук давно довів, що він відстоює виключно інтереси перевізників, а не чернівчан.

Тож, ситуація, наразі, досить цікава: замість економічних розрахунків по тарифу, вивчення пасажиропотоку пільгового проїзду для деяких категорій громадян нам підсовують два нових автобуси і абсолютно необґрунтовану вимогу збільшити тариф до 5 гривень. Міська влада зробила вигляд, що так і має бути, тому не важко припустити, що буде далі. Перевізники почнуть погрожувати страйком, Каспрук спершу розведе руками, а потім буде шантажувати виконком, щоб проголосували за підвищення тарифу.

Андрій Тисовський 

 

Comments

comments

Коментарі
  • Каспрук нас завжди розумів, і завжди допомагав нашому бізнесу. Звісно він мав на то свої інтереси. Але усі залишались задоволені. Ми підвищенням ціни і тим, що можна особливо не думати про санкції за порушення договорів, адже ніхто нас ніколи не ганяв і не штрафував, Каспрук отриманим зиском з цього.

      • Ось вже під моїм прізвищем хтось пише, мабуть буде захищати депутатів. Та правильно Каспрук про них говорить.
        Олексій Павлович, зробіть проїзд 5 гривень, і не слухайте депутатів та чернівчан, вони не розуміють нічого у нашій справі.

  • коли у квітні підвищували тариф на проїзд – всі перевізники обіцяли комфортні умови. Умов ми не дочекалися, а їм ще мало – знову шантажують. Боком вилізе це все, не шановні перевізники!

  • Напишіть відгук

    Ваша пошт@ не публікуватиметься.

    Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    Щоб додати фото у коментар, необхідно в текст вставити ссилку на фото.