Новий потяг Львів-Чернівці дійсно швидкий, але незручний, – враження львівського пасажира
Про це ІА ZIK написав студент факультету журналістики ЛНУ ім. Івана Франка Юрій Ромась, який поділився враженнями він подорожі у новому розрекламованому урядом потязі.
Він розповів, що купував квитки через інтернет і що так виявилось дешевше. Як пояснили на гарячій лінії Укрзалізниці, тепер в Інтернеті стягується менший «державний митний» збір, аніж в касах. Загалом, різниця вийшла у дві з половиною гривні. Квиток на новий 702-й потяг сполученням Львів-Чернівці на сайті Укрзалізниці коштує 146 грн. У касах за те саме місце потрібно заплатити 148.5 грн. «Єдина перевага, яка залишилася в тому, щоб стояти в черзі за квитком, – живе спілкування з людьми. Іноді так хочеться спитати когось «Хто крайній?» або «До якої перерва?», – іронізує студент.
За його словами, ціна квитка на новий поїзд трішки кусається, і для студентів знижок не передбачено: «Мабуть, єдиний потяг, в якому не дають знижку студентам. Але якщо тобі терміново треба в Чернівці або ж назад до Львова, або ти просто не любиш дорогу, то цей потяг для тебе!».
Юрій Ромась пише, що на відміну від потягів «Hyundai», які постійно ламалися і запізнювалися, крюківський дизель виїхав точно за розкладом і прибув до кінцевої рівно за три з половиною години, що у два рази швидше від будь-якого потягу, який курсує цим напрямком. «За це аплодисменти! А ще великий плюс – це широкі і зручні двері у вагон. Не треба тепер довго чекати поки всі по черзі спустяться. Одночасно три людини може спокійно піднятися і спуститися на перон. Це важливо, якщо враховувати, що потяг стоїть не довше 4 хв. на зупинці», – зазначає він.
Водночас студент констатує, що комфорту у новому потязі, на жаль, немає: «Я звичайно патріот. Розумію, що це перший український швидкісний дизель. Але чому я маю торкатися інших людей? В мене є мій особистісний простір! Місця для сидіння такі вузькі, що сусід навпроти треться своїми колінами об мої, сусід справа теж треться об мене. Виходить, я заплатив 150 гривень, щоб проїхатися три з половиною години в маршрутці в час пік? Якщо ви не поспішаєте, то краще візьміть собі звичайне купе. Це дешевше і в рази зручніше.
Гаразд, забудемо про сидіння. Гірше, якщо ви біля вікна, де дуже низько розташовані вішачки для одягу. Тому крім людей, які об вас труться, додається три куртки, які буквально таки лежать у вас на голові. Після такого шоку ви йдете до провідниці і просите води. А в них немає нічого. Вони взагалі нічого не продають. Ей, а якщо комусь погано стане? Та врешті-решт, це вигідно з комернційної точки зору. Де ваші схильності до бізнесу?»
Зате, додає він, туалет класний: «Збоку лампочка, яка показує – зайнято чи ні, не треба лишній раз чіпати ручку чи питати людей. Туалет дуже великий. Краще б зробили його вдічі меншим, але збільшили б відстань між сидіннями. Кран для миття рук дуже близько прилягає до раковини. Руки мити незручно, постійно торкаєшся самої раковини. А, ну і паперу не було. Але всередині є чарівна кнопка SOS, якою я скористався. За хвилину прибігла провідниця. З її виразу обличчя я зрозумів, що не часто цю кнопку натискають. А може я взагалі перший пасажир, що скористався нею. Хтозна. Зробив зауваження про папір і пішов. Через 10 хвилин спеціально вирішив перевірити туалет на наявність паперу. Ура! Він там був, але просто лежав біля раковини. Невже так важко було засунути його у відповідне для нього місце. Рівень персоналу треба покращувати».
Окрім того, за його словами, дуже хотілось би у новому потязі WI-FI і розеток.
Також Юрій Ромась розповів, що на гарячій лінії Укрзалізниці вислухали його зауваження, які вони й так знали. «Виправдовувалися, що інших варіантів у них не було. Тому, вибираючи між Крюківським дизелем і нічим, – вони вибрали Крюківський дизель. Львівському «Електрону» на замітку!», – додав він.
Коментарі
Эконом класс, люди впритык, это неудобно.
Есть 3, 5 часа езды – время для всяких размышлений,
а тут тебя то по башке – куртка, то по коленкам –
фигня какая -то.
Хотелось бы, чтобы всё было зручно.
Дивлюсь на фото, як би там побував.