Укрзалізниця буде працювати ефективніше після реформ
Підвищення ефективності Укрзалізниці залежить від реформ, а власне Державна адміністрація залізничного транспорту України, не може далі виконувати роль донора окремих галузей економіки, заявив координатор впровадження реформ Координаційного центру при Президентові України Олександр Кава під час Форуму “Транспортна інфраструктура України”. “Якщо раніше Укрзалізниця могла дотувати та пасажирські перевезення , і окремі галузі економіки , то зараз склалася ситуація , коли залізнична галузь сама потребує значних інвестицій і капіталовкладень – з боку і держави, і приватного інвестора. Підвищити ефективність діяльності Укрзалізниці для залучення капіталу в розвиток галузі – одна з основних цілей, яка буде досягнута в ході реформування”, – зазначив Олександр Кава. За словами О. Кави, під час реформування відбудеться поетапний перехід до економічно обгрунтованих тарифів у пасажирському та вантажному сегментах, а також скасування перехресного субсидування пасажирського сектора за рахунок вантажного. Своєю чергою заступник міністра інфраструктури України Дмитро Демидович підкреслив: “Концепція реформування передбачає виведення в конкурентний сегмент оперування вагонним парком, сегмент сервісних послуг і непрофільних активів, організацію окремих пасажирських компаній (далекі й приміські перевезення, швидкісний рух). Ці процеси повинні відбуватися одночасно з підвищенням ефективності операційної діяльності галузі”.
При цьому перший заступник генерального директора Укрзалізниці Віталій Жураковський зазначив, що реформування галузі буде відповідати умовам розвитку ринкової економіки та вимогам законодавства ЄС.
Нагадаємо, що Укрзалізниця очікує прийняття Постанови КМУ “Про створення публічного акціонерного товариства “Укрзалізниця”. Після рішення КМУ буде проведена реєстрація публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування, 100 % акцій якого будуть належати державі.
Залишити відповідь