Сім питань про ПАТ «Чернівцігаз» зададуть чернівчанам
З 17 по 20 березня в усіх відділах обслуговування клієнтів ПАТ «Чернівцігаз» проводитиметься анкетування споживачів щодо якості обслуговування та надання послуг працівниками газового підприємства краю. Клієнтам запропонують відповісти на 7 питань та оцінити роботу працівників компанії. Під час заповнення анкети респонденти також зможуть оформити письмове звернення до голови правління ПАТ «Чернівцігаз» та надати власні пропозиції або побажання щодо якості обслуговування і отримання послуг. Анкетування є анонімним, однак за бажанням клієнт може вказати свої особисті дані для зворотного зв’язку.
Для збору і подальшої обробки анкет в кожному відділі обслуговування клієнтів ПАТ «Чернівцігаз» розмістили прозору опломбовану пластикову скриньку, що містить логотип компанії. Такий спосіб збору інформації дозволить забезпечити конфіденційність та об’єктивність отриманих даних, зазначили у прес-службі «Чернівцігазу».
Опитування проводиться в усіх відділах прийому споживачів як у Чернівцях, так і районних управліннях ПАТ «Чернівцігаз».












Залишити відповідь