- Обережно!!! Високохудожні фото! Роки 70-ті-80-ті
фото Сергія Лоопатюка. Картина “Три ведмеді” на задньому плані – своєрідна ознака часу. Чому любили саме її — вже ніхто не збагне
- головна людина соціалізму
автор В. Тарновецький
автор невідомий
Не тільки спортивна гра. Суто радянський символ
Так само. Не так змагання, як символ. Здається вже ніколи ця жахлива розвага не буде популярною)))
Наше щасливе дитинство. Пам’ятаю стояв так і мріяв про лимонне морозиво.
Ексклюзив. Ще чубатий Трохимович. Жодної політики і жодних натяків. Усі там були)) Просто не втримався)
Тодішня Маланка))) Переодягнені авто)
Ленінські символи із буковинською автентикою
Ще одна Маланка.
У радянських людей – такий серйозний вигляд. Вони завжди роблять щось важливе і потрібне Всесвіту
Все краще, аніж олігархи)))
На що тільки не здатна самодіяльність
ще одне фото Лопатюка. Голубятня – теж символ – домашнього затишку і правильності життя. Як казав мені мій знайомий на імя Колман – ” Поймі Сірьожа, голубятнік не будєт валяться на Кобиляськой, он нє кончіт жізнь под забором. Потому что голубі трєбуют трєзвості і ухода”
Фото Бориса Савєльєва
з негативів музейного фонду
Те ж
Те ж
Те ж
Буковинські радянські дельтапланеристи — одни з найбільш “просунутих”. Захоплюються дельтапанерізмом лише у Москві, Новосибірську . І у Че.
Фото Бориса Савєльєва
Є лише мить… фото В Тарновецького
кінець епохи. Автор Емануїл Друкман
.
Коментарі
Подбор фото великолепный. Почти каждое – символ той эпохи. А комментарии к ним выше крыши.
И авторы фото названы.
Красивый чуб был у Трохимовича, чуба нет, а память осталась.
А на картине “Три медведя” – семья, так сказать , на отдыхе – покой, чистый воздух , свобода .
Не об этом ли мечтает человек в часы досуга.
Люди на фото прості та спокійні.
Мені це подобається.
ФОТОГРАФАМ И СОБИРАТЕЛЯМ фото большое СПАСИБО.
Часто по фото мы узнаём больше, чем из других источников.
Фото -это связь прошлого, настоящего и будущего.
Это ИСТОРИЯ в картинках.
Конец эпохи. Фото Эмануила Друкмана.
Разруха в скульптуре, разруха в головах:
как зеркало любой революции.