За логотип буковинських товарів у Ратуші пообіцяли 1500 гривень

14.11.2014

Сьогодні у Чернівецькій міській раді відкрили конверти з пропозиціями на конкурс виготовлення логотипу «Зроблено на Буковині» та «Зроблено у Чернівцях», відповідно до рішення виконавчого комітету за 14 жовтня 2014 року.  Цими логотипами мають маркувати продукцію місцевих товаровиробників, повідомляє promin.cv.ua

Зображення повинніе представляти символіку Буковини або міста та після проведення конкурсу стане рекламою з підтримки місцевого товаровиробника і використовуватиметься для посилення уваги й інтересу до буковинських та чернівецьких товарів.

Члени комісії перевіряли, чи відповідають пропозиції учасників конкурсним вимогам: до заяви додаються ескіз (ескізи) логотипу в кольоровому зображенні у друкованому і електронному вигляді та обґрунтування до нього, а також копія документа що посвідчує особу. Крім того, матеріали на конкурс обов’язково мали надаватися у закритому конверті.

Варто відзначити, що особливо активною у розроблені логотипу стала молодь. Для кожного переможця буде встановлений преміальний фонд у розмірі 1500 гривень.

Коментарі
  • Ідея дуже хороша, сподіваюся оберуть достойний логотип, щоб він приваблював покупців, а не навпаки

  • Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Щоб додати фото у коментар, необхідно в текст вставити ссилку на фото.

    Як вигадують кримінальні справи