Золотий округ Буковини

13.10.2014

Так назвали 204 округ у звіті ОПОРА. Кількість представлених на ньому вірогідних потужних кандидатів. та досить великий середній розмір виборчого фонду справді виправдовують цю назву. Текст ОПОРА:
Станом на 7 жовтня, коли спостерігач ОПОРИ фіксував вперше наявність звітів в окружній виборчій комісії 204 округу, семеро з 19 кандидатів вже прозвітували. Із запізненням подали свої звіти ще два кандидати Іван Бордюжан (друга половина дня 7 жовтня) та Максим Бурбак (9 жовтня). Не подали звіти 10 кандидатів.

Найбільше коштів у виборчому фонді Артема Семенюка – 290 тисяч гривень (два однакові за сумою добровільних внески двох фізичних осіб), з яких 120 541,50 гривень витрачено на агітацію в друкованих ЗМІ.

Загальний розмір виборчого фонду Василя Козака – 160 250 грн. З них 10 000 – це власні кошти кандидата, решта – добровільні внески двох осіб. 158 923 гривні кандидат вже витратив, зокрема, на виготовлення матеріалів передвиборчої агітації – 101 тисячу гривень, на використання ЗМІ (радіо та друковна преса) – майже 39 тисяч, виготовлення та оренда рекламних щитів – 2600 гривень, оренда приміщень – 950 гривень. Цікавою статтею витрат кандидата є 14 700 грн., які були витрачені на “буржуйки для АТО”.

В’ячеслав Добровольський вказав, що його виборчий фонд складає 113 тисяч гривень власних коштів, з яких 112 655 вже витрачено (більше 97 тисяч на виготовлення друкованих агітаційних матеріалів, більше 15 тисяч на агітацію в друкованих ЗМІ). Однак в 204 окрузі ще 5 жовтня спостерігачами було зафіксовано розміщення білбордів кандидата (м. Хотин, село Клішківці), витрати на розміщення яких у звіті не відображені.

Максим Бурбак вказав, що його виборчий фонд становить 95 030 грн. (чотири однакові за сумою внески чотирьох фізичних осіб), з яких 24 840 грн. витрачено на виготовлення друкованої агітаційної продукції, 10 536 грн. – на агітацію в ЗМІ та 3700 – на оренду приміщень. У розшифровці кандидат не вказав, куди витрачалися кошти виборчого фонду.

Руслан Цаплюк прозвітував про виборчий фонд у розмірі 24 000 грн. власних коштів, з яких 23 623 грн. витрачено на виготовлення друковану агітаційну продукцію. Тим не менш у 204 окрузі розміщено чимало білбордів кандидата (напр., місто Хотин, фото зроблено 5 жовтня), відповідно, витрати на розміщення чи оренду площ білбордів у звіті кандидата не відображено.

Павло Балацький повідомив про виборчий фонд з загальною сумою внесків 10 670 грн. (власні кошти), з яких 7 400 витрачено на виготовлення матеріалів передвиборної агітаційної продукції.

Фонд Володимира Куліша складається з добровільних внесків фізичних осіб розміром 10 тисяч гривень (два однакові за розміром транші від двох різних осіб), з яких 7900 грн. пішло на виготовлення матеріалів передвиборчої агітації, 360 грн. – на виготовлення рекламних щитів. У день подання звіту кандидатом 5 жовтня на вулиці Калинівській міста Чернівці спостерігачами зафіксовано розміщення агітаційного білборду Володимира Куліша. Ні в звіті, ні в розшифровці до нього витрати на цю агітацію не вказані.

Виборчий фонд Ярослава Банчука склав 4 тисячі гривень добровільних внесків двох осіб, кошти так і не були витрачені. Іван Бордюжан має фонд в розмірі 10 грн., який ще не витрачав.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Щоб додати фото у коментар, необхідно в текст вставити ссилку на фото.

Як вигадують кримінальні справи