Залізничники просять Президента врятувати їх від Бурбака і негайно звільнити його
Дещо дивує , що міністр Максим Бурбак філософтвує про ринок на вул. Зеленій у Чернівцях і бореться на бесарабському окрузі за депутатське крісло, замість того, щоб власне, думати про інфраструктуру великої країни. Виявляється, у Києві у нашого земляка певні проблеми. Збираються хмарки, м’яко кажучи. Не всі цінують його хлестаковський гумор та здатність плести словесне макраме . Текст “Лівий берег” :
Рада ветеранів і Рада профспілок залізничного транспорту звернулися до Петра Порошенка з проханням зняти з посад міністра інфраструктури і керівництво “Укрзалізниці”, а також підпорядкувати залізничний транспорт, враховуючи його пріоритетність, стратегічне значення для збереження державності та розвитку економіки, ступінь мобілізаційної готовності, безпосередньо президенту України. Про це стало відомо з листа залізничників, опублікованого в газеті “Дзеркало тижня. Україна”.
“Стан залізничного транспорту України – фінансово-економічний та технічний, у 2014 році став катастрофічним. Не тільки через погіршення економічної ситуації, анексію Криму, з нею – втрату Кримської дирекції залізничних перевезень Придніпровської залізниці, обсягів вантажопотоків через порти і пасажиропотоку на курорти; ситуацію на Донбасі, погіршення економічних відносин з РФ і країнами Митного союзу, падіння міжнародного транзиту через Україну, багаторічну хронічну неувагу держави до залізничного транспорту. До цих бід залізниці додалася кадрова чума. “Укрзалізницю”, найбільше державне підприємство Україна і одне з найбільших в Європі, всього за півроку до межі знищення призвели дії нинішнього керівництва та Міністерства інфраструктури – Б.Остапюка, М.Бланка, О.Лозинського і М.Бурбака”, – наголошується у зверненні.
Залізничники підкреслили, що останні 15 років транспортом керують вчителі фізкультури, побутовці, сільські механізатори, юристи тощо. Призначення випадкових людей без розуміння і досвіду роботи в галузі на головні посади підриває віру професіоналів у перспективи службової кар’єри на транспорті, а безкарність керівників – віру в державу.
У листі стверджується, що нинішнє керівництво “Укрзалізниці” руйнує залізничний транспорт, обкрадаючи людей і країну.
Відсторонення Бориса Остапюка розпорядженням КМУ від 08.09.2014р. №809-р від виконання обов’язків гендиректора “Укрзалізниці” залізничники вважають блефом, оманливим маневром його покровителів, які далі крутять мільярдні фінансові потоки. “Перевірку “Укрзалізниці” провела комісія Міністерства інфраструктури, яке теж бере участь у зловживаннях та порушеннях на залізниці. Міністр М.Бурбак діє в тісному контакті з Б.Остапюком і М.Бланком. Тому ані ця, ані наступні перевірки нічого не знайдуть”, – повідомляється в листі залізничників.
Вони просять президента України звільнити генерального директора УЗ Бориса Остапюка, його першого зама Максима Бланка, директора ДП “Укрзалізничпостач” Олександра Лозинського, міністра інфраструктури Максима Бурбака, його зама Петра Пінкаса, а також ініціювати слідство щодо цих осіб.
“Залізничники не допустять, щоб олігархічні клани, політикани, корупціонери, використовуючи недоліки в чинному законодавстві, знищили і розорили залізничний транспорт України, і готові захистити нашу галузь, значить, і нашу країну будь-якими засобами”, – підкреслюється у зверненні.
Коментарі
Що і очікувало чекати!
От вони і докулявлобствувалися, камікадзе хрен@ві )
ДУРБАК КУЛЯВЛОБНИЙ
Чтобы проверить, кто человек есть на самом деле – нужно дать ему власть.
Нужно научиться понимать людей ещё до прихода
их к власти.
А что же это на “бонбоновом” БукИнфо эту же новость разместили с ответом самого Бурбака? Для балланса, так понимаю.
А здесь “футболят” только в одни ворота.
Наша елена обосрамшись, по тихому уползла глушить свой вечерний вискарь…
Отвечаю тому, кто ко мне обращался:
Вы пишете:
“Помниться, как вы в свое время очень рьяно доказывали, что люди на Донбассе страшно разочаровались в ДНРовцах, что просто их ненавидят за все те, проблемы, что случились на Донбассе.”
Никогда я такого не доказывала.
Я давно заметила,что безымянный бот (или боты), пытаясь вступить со мной в дискуссию, любят приписывать мне какие-то слова или якобы моё мнение на счёт чего угодно.
В таких случаях мне даже лень спорить.
Данная статья о недовольстве железнодорожников Бурбаком, моё замечание о том, что неплохо было бы публиковать две и более точек зрения.
Ваше предложение проговорить об Айдаре – это способ увести разговор в сторону.
Просто мы разместили эту новость вчера вечером. Тогда никакого письма Бурбака в помине не было. А появилось оно СЕГОДНЯ В ПОЛПЯТОГО на Букинфо. В связи с нашей публикацией, очевидно))) Других гипотез нету. Но нам никто это письмо не посылал)))) Мы теперь так переписываемся с некоторыми политиками. Дистанционно)))))))))))))))
Вы не лектор за высокой кафедрой, чтобы сетовать на то, что тему лекции увели в сторону. Не берите на себя функции редактора сайта, это его заботы и его боль – он об этом написал здесь целую статью.
Я не исключаю, что про “разочарование в ДНРовцах” писали не вы, поэтому и употребил слово “помнится”. Но скорее всего это были все-таки ваши слова, вы так много здесь пишете, что вряд ли помните все.
А предложения поговорить об “Айдере” не было, вы как всегда очень узко видите мир, вы не гинеколог? Мой коммент был совсем не об “Айдаре”, а об односторонней подаче информации, однобокой правде, поэтому я привел как пример 4 разных факта.
И поверьте мне на слово, вы далеко не тот оппонент, с кем такие темы интересно обсуждать. Мои вопросы были сугубо риторические, но вы даже это не смогли увидеть и понять. Пейте свой коньяк, и баиньки…
Боты, идите на фиг!
Угомонитесь, глупая писательница. До выборов еще две недели,а вы уже всем надоели тупостью.
Вам очень нужны деньги? Тогда идите к вашему Федоруку и просите. Можете залезть под стол и сделать ему приятно.
Боты, идите в указанном направлении!
юрий, вам-то что до меня?
(цензура)
КАБМИН САМ ПРОВОЦИРУЕТ БЫСТРЫЙ РОСТ ИНФЛЯЦИИ И ЦЕН
Почему? А посмотрите, например, на размеры повышения тарифов на газ, электроэнергию, тепло и т.д. Они ведь превышают прогнозные темпы инфляции. А, как известно, рост цен идет вслед за ростом тарифов на услуги естественных монополий. Потому что они всепроникающие. И когда, в частности, продавец на базаре прикидывает прогнозную цену на свой товар так, чтобы она как минимум покрыла себестоимость, то он пользуется не официальным индексом инфляции в стране, а, прежде всего, смотрит на то, как подросли цены на энергоносители. Поэтому завышенные темпы роста тарифов на услуги естественных монополий сразу же поднимают общий инфляционный фон во всех регионах. Соответственно все мы становимся участниками процесса, когда кризис всё активнее переходит от корпоративного сектора к населению. Первым этапом была экономия на инвестициях, вторым — на зарплатах, третьим — на занятости. Что дальше? Пока мы лишь твердо знаем, что в Украине случился системный шок, и наш Кабмин реагирует на него по-разному, нет в его действиях единства и особенно компетенции. И мне кажется, что большинство из чиновников даже не знают и не изучают, как другие страны реагировали на подобные системные кризисы. Поэтому в который уже раз в голову приходит одна и та же мысль о том, что у нас всё упирается в неэффективное госуправление, у нас в руководстве страны нет классных менеджеров с экономическим мышлением. А значит, цены и тарифы для населения и дальше будут расти, как и сверхприбыли наших монополий.
та пофігу нам місто…ми з дурбаком вже думками в верховній зраді
І УДППЗ “Укрпошта” теж візьміть під контроль президента та звільніть, ви самі розберетесь кого треба звільнити проаналізуючи договори щодо купівлі товарів та послуг за держкошти і ціни які тап фігурують.