Час збирати плоди «великого шухєра» (недільний блог)

16.02.2014

imagesПо вихідним час не так слідкувати, як обдумувати. пропонуємо блог чернівецького психолога Максима Пансика (спеціально для ” Чернівці Таймс”)  Що ж варто обдумувати? Текст.

В часи революцій, війн, великих змін і переломних моментів більшості важко. А є меншість, для якої настає «зоряна година».

Від дверей до дверей, з рук у руки тобі пропонують здоров’я, матеріальний достаток, повагу, самореалізацію, спасіння душі… Стоп. Пропонують не одні й ті самі люди, але їх методологія з одного підручника. Мережевий маркетинг. Так чи інакше кожен чернівчанин стикався із прихильниками цієї концепції реалізації товарів і послуг. Думки і ставлення до цього явища різні, але воно є і продовжує існувати. Воно стало частиною нашого життя.

Однією із цікавих закономірностей мережевого маркетингу є динаміка активності його адептів. В кризові і переломні моменти для держави в цілому і окремо взятої людини їх діяльність сягає пікових височин. Чому? Невже в такі періоди легше продавати товари для довголіття і краси, надавати послуги із страхування життя і здоров’я чи навертати людину до думок про спасіння душі і потойбічне життя? Ні. Бо власне під виглядом товарів і послуг людям продають те, чого їм найбільше бракує в буремні часи. Спокій, впевненість у завтрашньому дні, кому надію, а кому і віру у світле майбутнє… За ці товари і послуги люди готові платити свої кровні, витрачати свій дорогоцінний час, ставати неофітами торгівельного чи релігійного культу.

Не використовувати технологію, що ефективно діє – розкіш для недалекоглядних. В політичній грі методологія мережевого маркетингу діє. Кожен із гравців отримує те чого хоче. Великі гравці – владу і ресурси, консультанти гравців – задоволення науковця, якому дозволили провести не дуже гуманний, але значущий експеримент, гравці з тіні – свою незриму вигоду. І лише народні маси в очікуванні дива, повернення або знаходження справжнього лідера, небажанні жити по старому – отримують примарні, але так потрібні їм – спокій, впевненість у завтрашньому дні, надію і віру у світле майбутнє…
Діамантовим продавцем стане той, хто зуміє переконати більшість народу у тому, що саме він це все зможе. Причому могти не так важливо, як вміти переконати, звабити, долучити… Це не вина людей – це їх природа.

 

 

 

Коментарі
    • Ні, мав на увазі якраз такого лоха як ти! Навіть тебе конкретно, це ж усім зрозуміло, окрім тебе, мудака.

  • Чудовий текст, спасибі.
    Все, що зараз діється, це ” великий шухер ” і обман
    народу. Лідери хотять влади і вішають людям
    лапшу на вуха. Стій на майдані хоч рік – будеш
    ще бідніше. Гроші , отримані вами, має повернути
    олігархам народ і ви через підняття цін.
    От чого коштує ваша надія. Це марево.
    Це трагедія для народу і для країни.

  • Серед лідерів опозиції сьогодні нема тих, хто
    зміг би принести користь країні. На жаль.

  • Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Щоб додати фото у коментар, необхідно в текст вставити ссилку на фото.

    Як вигадують кримінальні справи

    Останні новини