Якісний сервіс має бути на всіх рівнях надання держпослуг, – Кирило Тимошенко
Взаємодія між громадами та центром стає якісно новою
Якісний сервіс для людей має бути на всіх рівнях надання державних послуг, переконаний заступник керівника Офісу Президента Кирило Тимошенко. Про це він написав у Фейсбуці за результатами форуму “Безпечні та спроможні громади майбутнього”.
“Взаємодія між громадами та центром стає якісно новою. Саме на такому діалозі наполягав Президент України Володимир Зеленський. І він вже дає свої результати“, – зазначив Тимошенко.
Він подякував всім представникам місцевого самоврядування, які оперативно підтримали заклик Президента України до посилення територіальної оборони. За минулий тиждень відбулися сесії з цього питання, налагоджено взаємодію з військовими, додав Тимошенко.
“Об’єднаними зусиллями Президента, уряду та місцевої влади ми завершили найскладнішу частину реформи децентралізації – формування оновленого базового рівня місцевого самоврядування. Громадам передано повноваження та ресурси, щоб розбудовуватись відповідно до своїх стратегій. Завдяки фінансовій децентралізації надходження до місцевих бюджетів зростають кожен рік. Так, у 2021 році вони збільшились на 62 млрд і склали 352 млрд грн“, – нагадав заступник керівника ОП.
За його словами, такий ресурс для розвитку громад вимагає якісного менеджменту.
“І центральна, і місцева влада працюють для досягнення однієї мети – зручний сервіс для людей на всіх рівнях надання державних послуг. Тому центральна влада пропонує громадам не тільки проєкти і програми, які дозволяють створити мережу сучасних ЦНАПів, транспортну та соціальну інфраструктуру, а й управлінські інструменти, які варто застосовувати в своїх операційних процесах“, – підсумував Тимошенко.
Залишити відповідь