Призупинили рекламу дешевої горілки

26.12.2013

indexРекламу на телебаченні напоїв торгової марки «Цілющий» з 35% вмістом алкоголю низької якості, призупинено – як таку, що порушує низку законів України та вводить в оману споживачів. Про це йдеться у відповіді М. Азарова на депутатський запит щодо незаконності продажу настоянок в аптеках та відділеннях Укрпошти народному депутату України Роману Ілику. У документі йдеться, що зміст реклами на телебаченні не відповідає погодженому тексту та асоціюється з вживанням алкогольних напоїв, що є порушенням законів України «Про рекламу» та «Про захист прав споживачів». Маркування цієї продукції має проводитись відповідно до Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів».

«Дані експертизи ДП «Лвівстандартметрологія» наведені у депутатському запиті до Кабінету Міністрів України і Генпрокуратури, чітко демонструють – це не спеціально розроблений продукт для дієтичних потреб. Склад настоянок аналогічний зі звичайною дешевою горілкою, а вміст спирту у них є меншим лише на 5%. Водночас, у цьому спирті вміст альдегідів перевищує допустимий рівень у 30 разів. Відповідно до висновків експертизи стає очевидним, що цей продукт вживати небезпечно не лише для здоров’я, а й для життя. А беручи до увагу те, що настоянки не віднесено до категорії горілчаних напоїв, їх можуть купити навіть діти.

Важливим також є те, що бюджет не доотримує мільйони гривень від акцизу. Компетентні органи негайно мають перевірити правильність віднесення настоянок до категорії харчових продуктів спеціального дієтичного споживання та заборонити їх продаж в аптеках, супермаркетах, відділеннях Укрпошти невідкладно», – наголошує Р. Ілик.

Підготувала Альона Чорна

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Щоб додати фото у коментар, необхідно в текст вставити ссилку на фото.

Як вигадують кримінальні справи

Останні новини