Для чого директор чернівецького аеропорту вводить в оману чернівчан?
Днями інформаційний простір Чернівців сколихнула «сенсаційне» повідомлення про нібито, можливе закриття міського аеропорту. І розповів про це, власне, сам директор комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Чернівці» Борис Морський – мовляв, нова міська влада не виділяє кошти на черговий ремонт злітно-посадкової смуги, через що летовище, нібито, може залишитися без рейсів.
Щоправда ми стали свідком чергового виключно чернівецького збігу обставин, коли про можливі проблеми аеропорту громада дізнається напередодні візиту на Буковину однопартійця екс-мера Олексія Каспрука по «Народному фронту», міністра інфраструктури Володимира Омеляна.
Якщо ж пригадати, що саме Каспрук призначав Морського на посаду директора аеропорту, то стає очевидним, що говорив він не своїми словами, а те, що йому дали прочитати з папірця Максим Бурбак та інші партійні боси «Народного фронту». І головною метою його теж була зовсім не турбота про стратегічне комунальне підприємство, а намагання вкотре очорнити чинну міську владу міста.
«У 2018 році аеропорт не звертався за додатковими коштами. А до бюджету міста сплатили понад 10 мільйонів гривень. Запити щодо ремонту злітної смуги до міської ради подавали ще з липня минулого року. Йшлося навіть про те, що якби не почалися ремонті роботи на проспекті Незалежності, тоді би запланували робити ремонт злітної смуги», – цитує Бориса Морського molbuk.ua.
Одразу звернемо увагу на дату. У липні 2018 року депутати за бездіяльність зняли Олексія Каспрука з посади міського голови Чернівців. І саме в цей момент Морський згадав про смугу аеропорту і почав писати якісь запити.
Більше того, стає зрозуміло, що Морський абсолютно не орієнтується у ситуації, що склалася на підприємстві та його фінансово-господарський діяльності або ж відверто і цілеспрямовано вводить чернівчан в оману. Адже, насправді, минулого року аеропорт сплатив всього лише 1 мільйон 800 тисяч податків до міського бюджету, а не десять, як про то говорить Морський. Натомість, з міського бюджету аеропорт отримав більше 11 мільйонів гривень фінансової допомоги, 10 з яких пішли на придбання необхідної аеропорту техніки (див. документ нижче)
Щодо тези про те, що смугу можна було відремонтувати замість Проспекту, то вочевидь Морський вважає, що ремонтувати дороги у Чернівцях не потрібно, і повністю розділяє позицію знятого за бездіяльність екс-мера Каспрука, який роками цього і не робив. Також не виключаємо, що політична сила, яка сильно не зацікавлена в ремонті доріг в Чернівцях, і яка допомагає Морському з тезами для виступу, таким чином намагається дискредитувати та зірвати ремонтні роботи в місті.
Андрій Тисовський
Залишити відповідь