Коштів, які заробляє МКП «Реклама» лише інколи вистачає, щоб заплатити зарплату його працівникам, – Василь Продан
Чернівцям потрібні стратегічні комунальні підприємства, а також комунальні підприємства, які можуть приносити прибутки до бюджету міста. Натомість існування структур, які ледь заробляють на зарплату своїм працівникам залишається під сумнівом. До таких, зокрема, відноситься МКП «Реклама». І варто ставити питання про доцільність його подальшої діяльності.
Таку думку в ефірі програми «Чия правда» на телеканалі «Чернівецькій промінь» висловив секретар Чернівецької міської ради Василь Продан.
«Скажіть, потрібні місту такі комунальні підприємства як МКП «Реклама»? Для чого таке підприємство, яке пишається тим, що у нього немає збитків. Це підприємство здає рекламні площі в оренду, але цих коштів інколи вистачає лише на те, щоб заплатити заробітну платню їхнім працівникам
Таке підприємство, воно або дає гарні прибутки, або воно взагалі непотрібне. І тим більше таке як МКП «Реклама». Для чого місту власних 35 бордів? Коли нам треба розмістити якусь соціальну рекламу то всі, абсолютно всі підприємці, які мають рекламні площі по договору зобов’язані надавати 10% площ під соціальну рекламу», – зазначив Василь Продан.
Залишити відповідь