Нестача водіїв у ЧТУ – це наслідок неефективного менеджменту керівників цього підприємства, – Василь Продан
Попри те, що Чернівці за останній час придбали більше 20 тролейбусів, проблему із громадським транспортом у місті це вирішило лише частково. Пов’язано це із тим, що ЧТУ не може збільшити кількість тролейбусів на лініях через те, що на підприємстві катастрофічно не вистачає водіїв. І це при тому, що у водіїв достатньо конкурентні зарплати
На думку секретаря Чернівецької міської ради Василя Продана така ситуація є наслідком неефективного менеджменту керівництва ЧТУ, яке не може організувати нормальний процес прийому людей на роботу.
«На сьогоднішній день це проблема всієї мерії, коли не можуть організувати звичайний, нормальний робочий процес, коли керівник комунального підприємства не може найняти працівників на роботу. Ну не депутати ж мають наймати працівників на роботу. Для цього призначається керівник підприємства.
Ви пам’ятаєте історію, коли міській голова запропонував Богдану Ковалюку очолити тролейбусне управління. Ковалюк погодився, але міській голова передумав і сказав, що не може його призначити, бо на посаді працює інша людина.
На сьогоднішній день з тим керівником не продовжили контракт, місце вільне. Чому Каспрук не призначає людину, яка зможе впоратися із цим завданням?
У водіїв тролейбусів зарплати 10 – 14 тисяч. Я вас запевняю, що в Чернівцях люди працюють за набагато менші гроші.
Але якщо під великі зарплати не можуть взяти людей, то яка це тоді якість менеджменту?», – зазначив Василь Продан в ефірі програми «Пряма відповідь» на телеканалі «Чернівці».
Нагадаємо, що колишній начальник ЧТУ Іван Іванічек 31 грудня 2017 року був звільнений у зв’язку із виходом на пенсію. Обов’язки керівника підприємства тимчасово виконує головний інженер Микола Олексюк. Хоча, це тимчасово розтягнулося вже на три місяці, за які Каспрук так і не спромігся призначити повноцінного начальника ЧТУ.
Залишити відповідь