Директор Чернівецького аеропорту пояснив чому його працівникам компенсують 115 тисяч гривень за таксі
Директор Міжнародного аеропорту «Чернівці» Борис Морський в програмі “Суть Речей” пояснив, звідки взялася сума 115 тисяч гривень на перевезення працівників.
«Зразу всі думають, що всі 140 працівників аеропорту їдуть персональними таксі. Якщо цю картину уявити, то, звичайно, страшно виглядає. Ніхто не хоче думати про те, що у нас в 7-й годині ранку вилітає, в 5-ть мають бути люди на реєстрації вже. Якось вони мають потрапити на роботу. Це зміна з усіх служб: служба перевезень, наземного забезпечення, заправка, безпека, служба радіотехнічних засобів, енергослужба, аеродромна служба, цим людям треба підготувати аеропорт до вильоту і зайнятися пасажирами. Зміни у нас формуються порядка 16 чоловік, які мають це все зробити і мають бути на роботі вчасно і дуже швидко. Ми не можемо затримувати рейс. Це і штрафні санкції і незручності пасажирів. У нас підписана галузева угода, яка зобов’язує керівництво аеропорту з 10 години вечора і до 6 години ранку і тоді, коли немає громадського транспорту, забезпечити доставку своїх працівників на роботу. У нас немає власного транспорту і немає можливості зараз його придбати. Треба ще рахувати, що буде дешевше. Це не є таксі персональне під кожного пасажира. Ми всіх цих людей збираємо по місту. Це два буси. Формуємо зміну напередодні. Диспетчерська служба має опрацювати всі ці адреси, звести до одного цілого, зібрати людей і довести їх на роботу. І так само довести їх з роботи. У нас пів одинадцятої закінчується регламент аеропорту, щоб вони зранку змогли вийти на роботу. Це ми ще не формували треті зніми. Якщо у нас буде два нічні рейси, то ще треба буде людей», – розповів Борис Морський.
Джерело: ІА «АСС»












Залишити відповідь