Чернівчан закликають повідомляти про порушення з боку перевізників

05.04.2017

10 маршруткаПро факти неякісного обслуговування в маршрутках та тролейбусах, невиконання перевізниками договорів чернівчан закликають повідомляти муніципальний контакт-центр за телефонами 15-80, 588-888, (050) 222-1580 та (096) 222-1580.

Також можна залишати повідомлення на  сторінці муніципального контак-центру у соціальній мережі Facebook, або на електронному сервісі «Відкрите місто» http://www.opencity.in.ua

Мова йде про поганий санітарний стан транспортного засобу, неетичну поведінку  водія або кондуктора, відсутність у водія ідентифікатора з П.І.Б. і фотографією, відмову надати пасажиру квиток, голосну музику у салоні, відсутність у салоні інформації про перевізника, маршрут із зазначенням усіх зупинок та графіком (розкладом) руху, вартість проїзду, права та обов’язки водія і пасажира, а також паління або розмову  водія за кермом, неправильне паркування на зупинках та  порушення правил посадки і висадки пасажирів,  графіків і розкладів руху, на соціальних маршрутах – відмову у  безоплатному  проїзді громадянам, які  мають таку пільгу.

Свої звернення необхідно подавати до муніципального контакт-центру в форматі:  № маршруту, № транспортного засобу, дата, час та зміст скарги). У повідомленні необхідно зазначати дату, час, номер маршруту, номер транспортного засобу, зміст порушення, за можливості надається  фотофіксація, а також контактні дані осіб, які погодилися стати свідками. На основі цих звернень формуватимуться акти та застосовуватимуться до перевізників штрафні санкції, повідомляє прес-служба Чернівецької міськради.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Щоб додати фото у коментар, необхідно в текст вставити ссилку на фото.

Як вигадують кримінальні справи