Замість того, щоб рятувати Чернівці від транспортного колапсу, Каспрук поїхав до Польщі
Першого квітня чернівчанам було явно не до сміху, адже цього дня подорожчав проїзд у громадському транспорті.
І комунальне тролейбусне управління, і приватні перевізники не перший місяць проштовхували це рішення. Тож, скільки б Олексій Каспрук не розповідав байки про те, що шантаж перевізників не пройде, очолюваний ним виконком таки пристав на їхні умови і підвищив вартість проїзду у тролейбусах до 2-х гривень, а у маршрутках – до 4-х гривень.
Однак, 31 березня «несподівано» з’ясувалося, що за новим тарифом чернівчан у кращому випадку будуть перевозити лише тролейбуси, бо більшість маршруток елементарно не матимуть права виїхати на вулиці міста.
Виникла досить цікава ситуація: із частиною перевізників міська рада в односторонньому порядку розірвала договори на перевезення і з ними треба було підписувати тимчасові угоди, а з тими перевізниками з якими договори не розривалися необхідно було підписувати додаткові угоди до них.
Та, попри те, що рішення про підняття тарифу на проїзд у маршрутках виконком прийняв ще 14 березня, у Ратуші ніхто навіть і не почухався, аби надати перевізникам необхідний пакет документів. Про що вони і повідомили на зустрічі у міській раді, яка відбулася 31 березня.
У повітрі запахло черговим транспортним колапсом, адже без підписання відповідних угод, тисячі чернівчан з віддалених районів міста годинами б стояли на зупинках, марно очікуючи на маршрутки, які залишилися у гаражах.
Очевидно, що відсутність в природі угод з перевізниками стала кричущим недопрацюванням Департаменту житлово-комунального господарства та юридичного управління міської ради.
У цій ситуації своє вагоме слово повинен був сказати міській голова, який мав би «покарати» підлеглих, що «забили» на виконання своїх посадових обов’язків та особисто провести перемовини із перевізниками.
Та, як виявилося, Олексій Павлович не надто переймався тим, що чернівчани на вихідних, і не тільки, ходитимуть пішки. Бо, судячи, зі світлин мера на його сторінці у facebook, замість того, щоб вирішувати транспортні питання у Чернівцях, він прямував у чергове відрядження до Польщі.
Зрештою, питання вирішили і без нього – хоч і за новим тарифом, але транспортне сполучення у місті було забезпечене.
Та питання до Каспрука все одно залишаються. Якщо він не знав, що напередодні підняття тарифу угоди з перевізниками не готові, то саме директор Департаменту ЖКГ та начальник юруправління міськради є яскравим прикладом його безглуздої кадрової політики.
А якщо знав?…
Захар Подкидишев
Коментарі
Знав він все прекрасно, але таке ставлення до життєдіяльності міста свідчить про байдужість Каспрука та безвідповідальність мера вцілому.
Цікаво скільки відсотків премії собі випишуть за березень за таку “роботу” директор Департаменту ЖКГ та начальник юруправління міськради з 200% можливих???
Бо як каже начальник освіти Мартинюк, більше 200% не можна! 🙂 😉
А за Каспрука не переживайте! Він з Польщі буде повертатись через Румунію, то ж привезе 300 обіцяних тролейбусів!))) Ото заживемо…