Каспрук боїться, що не впорається з серйозним інфраструктурним проектом
Нещодавно депутати Чернівецької міської ради винесли на широке обговорення громадськості проект будівництва тунелю під аеропортом, який має з’єднати район вулиці Південно-Кільцевої та Бульвару героїв Крут з мікрорайоном «Гравітон».
Цікаво, що міські обранці нічого нового не вигадали – зведення цього інфраструктурного об’єкту передбачено Генеральним планом забудови Чернівців. Та мер Олексій Каспрук, який останнім часом блокує усі ініціативи та пропозиції депутатів рішуче виступив проти.
«Моєї підтримки щодо виділення коштів на будівництво тунелю не було. Я радий, що депутати думають масштабно, глобально, але треба іноді трошки приземлятися на грішну землю і думати про практичні речі, які сьогодні можуть покращити життя», – заявив на своєму вчорашньому брифінгу міській голова.
Після чого почав лякати чернівчан, що будівництво тунелю вартуватиме ледь не чотири мільярди гривень, хоча жодними розрахунками не зміг підтвердити свої слова.
Зрозуміло, що це досить складний проект, але перший крок в його реалізації було зроблено: минулого року депутати виділили кошти на підготовку техніко-економічного обґрунтування. Вже тоді Каспрук відкрито не підтримував ідею тунелю, хоча всі розуміють важливість його будівництва, адже тунель з’єднає два великі райони Чернівців і дозволить суттєво розвантажити вулиці міста від транспорту.
При цьому, Каспрук на своїх брифінгах, в інтерв’ю та телеефірах не втомлюється повторювати, що він обома руками «за» реалізацію у Чернівцях потужних інфраструктурних проектів. Та, коли трапилася нагода перейти від слів до справи, міський голова знову почав протиставляти себе депутатському корпусу та громаді міста.
Говорячи про те, що Чернівці – це європейське місто, Каспрук, мабуть, щиро вірить, що нашу європейськість визначають тенісні столи у дворах, кумедні їжачки в бруківці та куплені в кредит тролейбуси.
Насправді ж, саме такі масштабні проекти, як тунель під аеропортом, і визначають обличчя сучасного європейського міста.
Та складається враження, що Каспрук цього не розуміє, чи не хоче розуміти, бо за майже три роки перебування у кріслі мера він не започаткував жодного потужного інфраструктурного проекту.
І навіть тепер, коли депутати міської ради закликають громаду до реалізації ідеї будівництва тунелю, міській голова не просто залишився осторонь, а став першим, хто виступив проти. Хоча, якраз він і мав би очолити цей процес. Зокрема, презентувати проект тунелю під час своїх численних закордонних вояжів, аби знайти серйозних європейських партнерів, які б долучилися до його реалізації.
Бо знову ж таки виходить так, що закордоном Каспрук буває доволі регулярно, от тільки місту від того жодної користі. Прикладом цього можуть слугувати його поїзди до Бухаресту на перемовини про отримання сотень безкоштовних тролейбусів зі столиці Румунії. В результаті обіцянки мера залишилися обіцянками і румунські тролейбуси на вулицях Чернівців так ніхто і не побачив.
Залишається лише здогадуватися, чи позиція по інфраструктурних проектах продиктована непомірними політичними амбіціями Олексія Павловича, чи він просто не розуміє у якому напрямку треба розвивати Чернівці, чи просто боїться братися за реалізацію серйозного інфраструктурного проекту.
Зрозуміло, що будівництво тунелю це справа не одного дня, але якщо нічого не робити, то його ніколи й не побудуєш.
Дмитро Нагірняк
Коментарі
Ул. Б.Хмельницкого не могут закончить, а тут тонели строить, собираются.
Що за маячня…… У Чернівцях усе в шоколаді, залишилось лишь тунель побудувати