Чернівчани скаржаться на розбиті дороги, відсутність пільг у маршрутках та неосвітлені вулиці
Муніципальний контакт-центр 15-80 у Чернівцях працює уже рік. За цей час він прийняв понад 102 тисячі звернень містян. Як розповіла керівник установи Уляна Москалюк, 80% дзвінків стосуються діяльності систем життєзабезпечення міста. Люди скаржаться на відсутність світла та води в будинках, брак вуличного освітлення, на утримання та ремонт доріг, тротуарів, між будинкових проїздів.
Окрім цього, багато звернень надходить щодо утримання скверів, знесення аварійних дерев, вивезення сміття, прибирання прибудинкових територій, берегів річок та водойм, стану зупинок громадського транспорту, ліквідації стихійної торгівлі.
За словами Уляни Москалюк, у службі отримують чимало нарікань через недотримання графіків руху громадським транспортом та відсутність пільгового проїзду у маршрутках. Турбує містян і велика кількість безпритульних собак та довгі черги в абонентському відділі «Чернівцігаззбут».
джерело: promin.cv.ua
Залишити відповідь