Чернівчани вимагають, щоб у міських маршрутках була GPS-навігація та діяли електронні квитки
У вересні відбудеться відкритий конкурс з визначення перевізників на автобусних пасажирських маршрутах Чернівців. Та вже зараз чернівчани активно долучаються до цього складного процесу. Зокрема, громадський активіст Віталій Смандич має свої пропозиції як до конкурсних умов, так і до процедури проведення конкурсу. Про них він написав на своїй сторінці у Фейсбук.
“Нині в мережі активно обговорюється питання щодо нових умов на перевезення пасажирів в Чернівцях. Як завжди “одні за зміни, а баба яга проти”. Зважаючи на нові вимоги часу та потреб людей формуються нові правила та умови надання послуг – це правильно! Знаючи які нові умови конкурсу висунула Чернівецька міська рада, це питання до міського голови. Але точно можу сказати, що перевізники поводяться не як надавачі послуг.
Як член конкурсного комітету із визначення перевізників Чернівецької облдержадміністрації, коротко напишу своє бачення ситуації.
1. Зміна умови роботи членів конкурсного комітету і проведення самого конкурсу.
1.1. Кожен із членів протягом року НЕ має права проінспектувати роботу перевізника. Тільки в якості пасажира.
1.2. Прибуткові маршрути розігрувати в пакеті із не прибутковими.
Наприклад 10,5,9,11,12 спільно із маршрутами на Рошу, Садгору і т.д.
1.3. Відповідно, якщо на маршрут подався один недобросовісний перевізник то ніяких конкурсів немає, просто йому віддається маршрут і все!
1.4. Якщо на маршрут подаються 2 і більше перевізники, то члени конкурсного комітету згідно правил конкурсу мусять віддати перевагу перевізнику із більшою сумою балів, навіть якщо це суперечить їхній об’єктивні думці.
2. Штрафні бали. На конкурс подаються всі перевізники відповідно із балами, що зараховуються за кількість авто, штатних працівників, медичного персоналу, наявність оглядових ям і т.д. а от штрафні санкції не передбачені. Тільки якщо пасажир звертався із листом до департаменту, але всеодно департамент дає зауваження і жодного разу достроково не розвивав угоду.
3. GPS. Для зручності контролю автобусів. Тобто щоб контролюючий орган мав доступ до інформації де посався маршрут і де закінчився. Де автобус ночував. Наприклад якщо автобус ночував на стоянці біля готелю Черемош, а автопарк знаходиться в Садгорі. Водій розпочинає маршрут в 6.00. Питання хто і де оглядав автобус та хто проводив передрейсовий медичний огляд водія?
4. Інформаційні монітори. Чернівці – студентське місто та місто що з кожним роком збільшує кількість туристів. В кожному автобусі встановити монітор із зазначення онлайн інформації про маршрут, наступну зупинку їх голосовим супроводом.
5. Електронний квиток. Електронний квиток чи проїзний можуть служити тими авансовими коштами для перевізників щоб удосконалювати автопарк. 10,30,60 хв проїзду чи місячний квиток. Це і зручність для туристів і економія для тих хто кожен день їде грлмадським транспортом.Даний квиток має діяти в автобусах та тролейбусах одночасно.
6. Структура по виловлюванню “зайців”.
Відповідно щоб зняти із водіїв навантаження роботи кондуктурами щоб вони просто виконували обов’язки водія.
Створити штат працівників, які б на зупинках в тролейбусах робили перевірку квитків. Сума штрафу також в законодавстві передбачена.
7. Інформаційні таблички із графіком руху на зупинці.
Погодьтесь, що розібратись із графіком руху в Чернівцях це проблемно. Тут або їх взагалі немає, або часткова інформація.
8. Графік руху.
8.1.Дотримання графіку руху всіх автобусних маршрутів та систематизувати їх з метою збільшення пасажиропотоку та не допущення перевантаження автобусів.
8.2 з метою збільшення швидкості руху автобусів, ремонт доріг по всіх маршрутах
Відповідно і зменшаться витрати на ремонт та заміну шин автобусів.
9. Однотипність автобусів.
Автобуси мають мати можливість проїзду як для людей з обмеженими можливостями так і батьків із колясками.”, – йдеться у дописі.
Залишити відповідь