У Чернівцях іноземні туристи півгодини стояли в черзі, щоб потрапити до Резиденції (фото)

26.07.2016

Чернівчанам безумовно приємно коли наш університет показують на центральних телеканалах, коли ним захоплюються туристи, порівнюють з Хогвартсом, та не вірять, переглядаючи світлини, що це може бути в Україні. Але є й інший бік медалі, і він, на жаль, дуже сумний. Все частіше доводиться читати в соцмережах негативні відгуки про відвідини об’єкту Світової культурної спадщини ЮНЕСКО.

Писали про це багато, і ледь не усі ЗМІ. Але, як то кажуть, говорили-балакали, сіли та заплакали…

Після проблем з потраплянням до університету з гостями з Києва, серед яких був і екс-міністр економіки Павло Шеремета, громадський активіст Віктор Гищук закликав у мережі «Фейсбук» прийти в університет і зустрітись з керівництвом небайдужих чернівчан, щоб вирішити проблемні питання.

Питання ніби й нескладні, і вирішити їх можна, якщо взятись за це, але на вході усіх відвідувачів продовжує зустрічати табличка: «Стороннім вхід заборонено!».

_DSC0003

Для керівництва університету, звичайно ж, в пріоритеті студенти, а туристи схоже їм більше дошкуляють. За ними і дивитись потрібно, щоб бува чого не зламали, і панькатись з ними довго.

_DSC0028Мабуть саме тому проректор Тамара Марусик дещо надмірно емоційно зустріла активістів. Діалог відверто не клеївся, адже на самі прості запитання, слідували довгі монологи про здобутки, важкі часи, недосконале законодавство, відсутність кадрів та малі зарплати.

Звичайно, всі розуміють, що у країні зараз складна ситуація, але чи багато потрібно коштів, щоб при вході була інформація для туристів з вартістю послуг? Роздрукований листок у рамочці коштуватиме максимум 40 гривень. Натомість нібито виготовляють якісь таблички, які попередньо розроблять в жовтні, тобто через три (!!!) місяці. А поки інформації для туристів не буде.

Чи багато потрібно зусиль, щоб студентів факультету іноземних мов, у якості практики, по одній людині закріпити кожен день за охоронцем при вході, який би міг пояснити іноземним туристам і допомогти у разі необхідності? Це виходить, що один студент за 4 роки навчання аж два рази попрактикувався б у спілкуванні з іноземцями.

_DSC0023Також викликає нарікання у відвідувачів і сам процес оплати. Поки ми спілкувались з проректором, група з 20 іноземних туристів стояла на спеці в черзі до єдиного терміналу у приміщенні охоронця. Важко передати їх емоції та здивування, коли їх гід пояснював, що потрібно знайти 15 гривень без здачі, тому що термінал решту не повертає. Процедура оформлення іноземців тривала близько півгодини і ніхто не пояснив та не запропонував їм оформити груповий квиток, щоб не чекати у безглуздій черзі.

На відміну від Тамари Марусик, яка сприйняла візит активістів та журналістів як певну провокацію, Петро Фочук, проректор з наукової роботи та міжнародних зв’язків, був більш конструктивним у діалозі. Ініціативна група домовилась з ним про зустріч після 5 серпня, коли закінчиться вступна кампанія, щоб вирішити проблемні питання доступу до ЧНУ для чернівчан та гостей нашого міста.

Олексій Пономаренко

 

_DSC0010

Охоронець розповів, що жестами спілкується з іноземними туристами до приходу “підкріплення” від екскурсоводів

_DSC0025

Іноземні туристи чекають аудиєнції у охоронця пана Івана, щоб дати йому без решти 15 гривень

_DSC0037

Ось це і є основна інструкція для іноземців. Заклеєна 9 година зверху папірцем з цифрою “10”, говорить про креативний підхід керівництва до вирішення проблем з туристами. Іноземцям рекомендують платити в будівлі №5.

Коментарі
  • Якщо депутати мыськради разом з мером ще не геть дурні та тупі, то мабуть їм варто зустрітись з ректором університету та обговорити як Резиденція має слугувати місту. Бо не тільки про калинку треба думати.

  • Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Щоб додати фото у коментар, необхідно в текст вставити ссилку на фото.

    Як вигадують кримінальні справи

    Останні новини