Чернівчанин порахував скільки має коштувати проїзд в маршрутках
Чернівчанин Дмитро Івасюк порахував, що при тарифі у 3 гривні та всіх видатках автобусні маршрути у Чернівцях є прибутковими. Про це небайдужий городянин написав на своїй сторінці у мережі facebook та навів математичні розрахунки.
«Маршрут №20 Руська (гравітон) – Годилів туди і назад 20 км.
Богдан А092 107 КВт Isuzu 4HE1XS EURO-3: 17,5 літрів на 100 км = 0,175 літра на 1 км
0,175*20= 3,5 літри. Нехай пішло 3,6 літри ДТ на рейс (пробки / світлофори / З/Д переїзд).
На АЗС Авіас/Укрнафта/Мавекс роздрібна ціна на дизельне паливо 18,50 грн/літр (ціна вище середньої роздрібної – я не брав оптову і в найдешевшого постачальника спеціально).
Отже 3,6 літри * 18,50 грн = 66,6грн. ~ 67
Кількість місць для сидіння – 22. Нехай в середньому всього було 50 пасажирів за увесь рейс. 3 грн.*50 особи = 150 гривень за рейс.
150 – 67 = 83 грн. – виручка з вирахуваною вартістю пального (яке таке дороге шо капець).
Рейс (точка А – точка В – точка А) здійснюється за 1 годину. Всього нехай було 12 рейсів 1 автобуса. Всього в рейсі 3 автобуси (інтервал 20 хвилин – я засікав).
12х3=36рейсів
36 рейсів х 83 грн. = 2988 грн. виручки за мінусом вартості пального в день.
2988 * 30 днів = 89640 грн. в місяць.
Припустимо всього працювало 4 водія нехай з місячною зарплатнею 3000 грн. Тобто якщо вони працювали 20 днів на місяць (вихідні), то в день вони отримували по 150 грн. + Єдиний соціальний внесок (22% на фонд ЗП) = 183 грн. в день. => 183грн х 30днів х 4 водія = 14640 гривень в міс.
Нехай на запасні частини і витратні матеріали йде – 12000 грн.
В резервний фонд (на чорний день) відраховуємо в місяць 200 грн., то
Нехай власник/директор отримує 10000, заступник 7500 а гол. бухгалтер 7000 = 24500 грн
На телефон – 100 грн в міс., інтернет 120 грн, воду 30, Електрику 500 грн. = 750 грн.
Оренда – 10000 грн.
Прибиральниця – 1450 грн.
Механік – 3660 грн.
Охоронець – 2400 грн
Нехай там ще опалення від газу – 1000 грн. (в середньому на місяць), хз скільки оплата маршруту міськраді (нехай 2500), канцтовари чай кава та супутні вирати 1000 грн в місяць, нехай ще на щось іде 4000 грн. = 8500 грн
Оплата праці лікарю, який оглядає перед маршрутом 3000 грн
Залишок складатиме 8540 грн. – податок на прибуток для під-ва на загальних підставах (25%) = 6405 грн залишку.
Депозити для комерційних підприємств ніхто не відміняв – це ще пару копійок заробітку.
І нагадаю! За даними ДФС у Чернівцецькій обл. пракично усі перевізники показали прибутки за 2015 рік, причому не малі, у всіх вчасно виплачувалась заробітна плата і страхові внески у пенфонд.
То якого фіга я повинен платити 4 гривні (?) за трешак (діряве відро з гайками) на колесах і хамло водія який плювати хотів на графік? (маршрут №10 наприклад)
Маршрут №20 ТОВ ТП “Тарас-2002” – це взірець для багатьох перевізників. Ніколи не бачив відставання від графіку більше ніж на 4 хвилини від заявленого – годинник можна звіряти. Водії при мені ніколи нікому і слова кривого не сказали. Автобуси практично чисті.
Але є перевізники які надзвичайно далекі від ідеалу.
І в цьому Каспрук правий – є підстави вважати цю акцію під міськрадою змовою перевізників», – йдеться у дописі.
Коментарі
Молодец чернівчанин, тому так хвилюється альбота……..а подивіться, як бідно він живе
Нарешті чернівчани починають думати головою і
конкретно рахувати.
саме так, потрібно ще звернути увагу на позашляховики, на яких їздять бідні власники -перевізники
Скрытая реклама!!!!
То й скільки має кошувати проїзд?
Земляки!!! Думайте головою, а не дупою!
Простий розрахунок показав дійсну картину. А ще – водії ремонтують буси, заправляються за свій кошт. Мають щоденний ПЛАН. Якщо не виконають – вираховують з майбутньої зарплати.
Ці перевізники – мафія від часів Федорука, а тепер Каспрука.
Місто (громада) мають встановлюваи умови перевізникам, а не навпаки!