Що німцю добре, то чернівецьким перевізникам смерть
Вирішення питання організації пасажирських перевезень у Чернівцях якось несподівано для всіх завмерло. У маршрутках вже третій тиждень принципово безкоштовно не возять пільговиків. Тролейбусне управління, яке їх змушено возити , не отримує компенсації і має від того шалені збитки. Робоча група на чолі з Каспруком, яка мала б розрубати цей Гордієв вузол, судячи з усього, перебуває у стані анабіозу. Що, в принципі, і не дивно, бо хіба може вирішити якусь проблему людина, яка навіть не знає скільки автобусів очолювана ним Ратуша придбала для ЧТУ.
А коли не має царя в голові, руку допомоги завжди протягне Європа. І не просто руку, а ще й з жменькою хрумких купюр у ній.
Мова, як ви здогадалися, йде про проект «Інтегрований розвиток міст в Україні» та 1,5 мільйони євро, які передбачені на його реалізацію у Чернівцях.
Як зазначив під час вчорашньої презентації згаданого проекту його керівник Матіас Брандт, за три роки необхідно розробити новий план руху транспорту у місті. І ключовим у цьому плані має стати саме упорядкування системи пасажирських перевезень в межах міста.
Навіть сама «забита» бабця з Роші-Стинки чудово розуміє, що оту подобу системи організації пасажирських перевезень у Чернівцях треба кардинально реорганізовувати. Та, як завжди, є одне але…
Олексій Каспрук, мабуть, забув повідомити дорогому німецькому гостю, що він вже давно вступив у змову із чернівецькими маршрутниками і з усіх змін їх цікавить лише одна – підвищення тарифу на проїзд.
«У містах, де працює наш проект, транспорт рухається за графіком, який можна відслідкувати», – розповідав вчора дружній представник Бундесу.
Відкрив, як то кажуть, вікно у Європу через кватирку.
При всій повазі до герра Брандта, він просто не знає, що ті речі про які він вчора говорив давно були б зроблені у Чернівцях, якби на то була політична воля мера та бажання перевізників.
Постало питання вивчення пасажиропотоку. Каспрук зробив вигляд, шо він не при справах. Перевізники для галочки відзвітували, що вони його, нібито, зробили. Хоча, насправді ніякого вивчення пасажиропотоку не було.
Хотіли обладнати маршрутки системами «інтелігентного міського контролю» – перевізники, в обмін, зажадали підвищення тарифу на проїзд. І все знову вмерло.
Тому є підозра, що і цього разу нічого путнього не вийде. План, звісно, напишуть. Папір усе стерпить. Особливо тоді, коли він коштує 1,5 мільйони євро.
Та поки Каспрук спекулюватиме, а Храпчинська, Альбота і їм подібні паразитуватимуть на темі перевезень, ніякий Брандт нам не допоможе…
Захар Подкидишев
Коментарі
Матіас Брандт: «Львів зараз йде в правильному напрямку»
Таку думку висловив координатор Німецько-Українського проекту «Підтримка української влади та приймаючих міст до УЄФА ЄВРО 2012 ТМ» (Німеччина) Матіас Брандт під час конференції «Перемагай з Левом!» на тему: «Туризм. Співпраця як запорука успіху та перемоги», яка зараз триває у Львові.
http://city-adm.lviv.ua/news/audio-reports/9998-matias-brandt-lviv-zaraz-jde-v-pravilnomu-napramku
Матіас Брандт: «Людям на машинах не пояснити, що вони не стоять в заторі – вони і є затор»
Спеціаліст з інфраструктурних проектів німець Матіас Брандт працює над тим, щоб українські дороги були схожими на німецькі. Проте не асфальтом, а поведікою водіїв. Завдяки допомозі Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ, у якому працює Матіас, Львів отримав відзнаку, яку в Нью-Йорку присвоюють містам, що намагаються зробити свою транспортну систему більш екологічною. Минулого четверга він виступив для молодих архітекторів і презентував ідеї того, як може змінитися Київ.
Матіас працює в Україні з 2010 року. Він займався проектом з підтримки українських міст, які приймали Євро-2012. В його приорітетах: міська мобільність та велодоріжки.
10 заповідей велосипедиста від Матіаса Брандта
1. «Велосипедист в’їжджає в натовп і вбиває 12 осіб» – такої новини ви ніколи не почуєте. Про автомобілі ми, на жаль, таке чуємо. В Німеччині щорічно у автокатастрофах гине близько 5000 людей. Це більше жертв ніж після терактів 11 вересня. І, якщо ми говоримо про загибель велосипедиста, то це зазвичай випадки, коли велосипедиста збиває авто.
2. Велосипед не забруднює довкілля: немає шкідливих викидів, він не вичерпує невідновлювані джерела енергії тощо.
3. Велосипеди дешеві: за ті гроші, що ми витрачаємо на авто – можна щомісячно купувати новий велосипед. І це не рахуючи вартості самого авто. Єдині додаткові видатки, які можуть виникнути коли у вас з’явиться велосипед – вам буде потрібен більш ситний обід і додаткова пляшка води.
4. Кожна дитина може їздити на велосипеді. Цьому дуже легко навчитися.
5. Велосипед підтримує добрий стан здоров’я.
6. Велосипед не займає багато місця в місті. Людям, які їздять на величезних машинах просто неможливо пояснити, що вони не стоять в заторі – вони і є цей затор. Хоча може цим людям просто подобається ось так стояти по декілька годин вранці і ввечері в заторі разом зі своїми колегами. Проте, ці автомобілі й забирають місце у інших людей, адже там де стоїть авто – там не може бути нічого зеленого і там не можуть ходити люди.
7. Велосипед можна легко транспортувати в громадському транспорті.
8. Велосипед може відремонтувати кожен. Авто, на жаль, – ні.
9. Велосипед може обходитись без комп’ютера. З автомобілем вже це не виходить.
10. Міста збудовані не для машин, а для людей!
http://pb.platfor.ma/533096690f78b/
та не пофігу, хто такий цей Брандто-Грант, він їсть гроші німецьких платників податків, а не наших
Почитайте його фб…Оборжьотесь !!! МАКДОНАЛЬД !!! МЭГАМАРКЕТ !!! КІНОТЕАТР !!! УСЬО СУПЕР-ПУПЕР МОДНО !!! дурний багатіє думкою но піпл хаваєт ))))))))))))
Но храмотно троллі отвлєкают от проблеми кредіта водоканалу
Тепер всі туристи будуть їздити у Чернівці щоб сходити у Макдональдс та купити шось у мега-маркеті!
Це наш таємний план!
А маршрутки – не чипати – це сімейний бізнес!
Хто там з ригівського міста найкращий експерт по транспорту, Бешлей, Зєльоний….. ? Так вперед нахай очолює міський транспорт, наведе порядок, який хоче !
Відповідь буде очевидна. Йому пропонували очолити водоканал та міськшреп, чомусь відмовився. П..ть не мішки тягати.