Автобусна афера Чернівецької влади
Проблему пасажирських перевезень тепер обговорюють не лише у тиші владних кабінетів, але й на зупинках громадського транспорту. Все через те, що центральна і місцева влада ніяк не можуть розібратися, хто має відшкодовувати компенсації за перевезення пільгових категорій населення. А страждає від цього ніхто інший, як пересічний пасажир.
З понеділка приватні перевізники у Чернівцях відмовилися перевозити пенсіонерів та інших пільговиків безкоштовно. Чернівецьке тролейбусне управління, яке є комунальним підприємством, такої розкоші собі дозволити не може. Але майже чотири місяці без законних дотацій ставлять його на межу виживання.
При цьому не варто забувати, що примара страйку приватних перевізників все ще блукає Чернівцями.
Ледь не з першого дня своєї каденції Олексій Каспрук марив ідеєю, щоб чернівецькі тролейбусники обслуговували ще й автобусні маршрути. Справа залишалася за малим: закупити необхідну техніку, отримати ліцензію і виграти конкурс. Тривалий час ця добра справа далі слів не рухалася. Але минулого четверга, під час погоджувальної ради депутатів, яка була присвячена шляхам виходу з транспортного колапсу, Олексій Павлович радісно повідомив, що для ЧТУ закупили 3 автобуси. Тож, невдовзі вони мають вийти на маршрути, аби зняти соціальну напругу.
Чи то Олексій Павлович розхвилювався, чи то забув шкільні уроки математики, але маємо певну плутанину з цифрами.
Принаймні, начальник ЧТУ Іван Іванічек, який, за його ж словами жодного відношення до цієї закупівлі не мав, розповів, що на їхньому підприємстві є в наявності 2 автобуси «MAN» 2003 року випуску по 530 тисяч гривень кожен.
В той же час, згідно результатів тендеру, який відбувся наприкінці минулого року у фірми «І.В. Ексім», яка зареєстрована у селі Слобідка Глибоцького району, міська рада мала придбати 5(!!!) автобусів на загальну суму 2 мільйони 770 тисяч гривень. Вертаємося до курсу шкільної математики і виходить, що один автобус вартує 554 тисячі гривень. Припустимо, пан Іванічек помилився. Але цифра все одно виглядає завищеною.
В інтернеті ми знайшли оголошення де, автобус «MAN223» продається за 400 тисяч гривень. Як то кажуть відчуйте різницю. Один автобус – 150 тисяч, 5 автобусів – 750 тисяч. Непоганий ґешефт для тих, хто при справах, навіть, якщо вони не завжди дружать з математикою.
При цьому не варто забувати, що коли 9 років тому комунальне Чернівецьке Автобусно-тролейбусне підприємство приєднували до ЧТУ останньому дісталися два нових автобуси «ЛАЗ», які курсували 26 маршрутом, як пільгові. Згодом ці автобуси передали на баланс аеропорту, аби вони возили пасажирів від літаків до терміналу. Летовище нині мертве, тож виникає логічне питання – чому б їх не повернути на баланс ЧТУ? Тоді б не треба було витрачати бюджетні кошти на закупівлю автобусів сумнівного походження.
Але це питання здорового глузду, і аж ніяк дерибану міського бюджету.
Коли у 2013 році міська рада придбала 3 шведські тролейбуси, заплативши, по 285 тисяч гривень за кожен, Каспрук, який тоді був полум’яним опозиціонером, кричав, що купили мотлох, а гроші вкрали.
Хочеться нагадати Олексію Павловичу, що цей екологічно чистий «мотлох» вже майже три роки курсує вулицями міста, а от чи буде їздити мотлох, який придбав він, це ще велике питання.
За словами Івана Іванічека про повноцінне використання придбаних автобусів говорити поки що зарано, адже підприємство, поки що, не може отримати ліцензію на перевезення.
У свою чергу, головною причиною гальмування цього процесу фахівці називають те, що куплені автобуси морально застарілі і мають екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах «Євро-2», в той час, як з першого січня в Україні почав діяти стандарт «Євро-5». Тож, якщо ці автобуси були завезені в Україну після Нового року, то їх можна хіба що розібрати на металобрухт, а шини віддати громадським активістам, аби палили їх під стінами Ратуші…
Захар Подкидишев
Коментарі
Нажаль, крім, як гарно балакати та вішати локшину на вуха пан Каспрук більше нічого не вміє! Говорить він і справді гарно! Але скільки можно ще займатися пустою балаканиною? Де справи?
Про обіцяні під час виборів 300 безкоштовних троллейбусів він вже чомусь забув! А, де вони? Про неосвоєні кошти у 2014р.-56 млн та в 2015р.-190 млн грн., теж неохоче говорить і знаходить купу причин неосвоєння! Ніхто не покараний і далі це продовжується! Не освоїли в минулому році 5,5 млн гривень і проші прийшлося повернути. Ніхто не покараний!
Вже в цьому році йде невиконання бюджету на 27 млн гривень і усім байдуже!
Про два роки повного безладу та безвідповідальноті команди нинішнього взагалі ніхто не говорить, особливо підконтрольні йому ЗМІ – Молодий буковинець, ЧАС, ТВА, Букінфо, БукНьюс, тощо. Йому начхати, а чому така позиція у журналістів? Вони що в іншому світі живуть? Це просто жах!
Пан Каспрук показав свої господарські якості, коли в 2008-2010 роках очолював КП”Містобуд”. Результат – довів підприємство до повного банкруцтва. Згідно кримінальних справ, за час його керівництва надано збитків міському бюджету біля двох мільйонів гривень, на той час це близько 350 тисяч доларів. Гроші просто вкрали! Бухгалтера засудили на три роки умовно, а справу закрили. Чомусь про це усі забули? Але це було.
Зараз відбувається те саме, тільки вже на рівні міста! Безлад, розбазарювання землі та бюджетних коштів, відкати, побори, безвідповідальність та повна безгосподарність! Місто віддано на відкуп його однопартійцям фронтовикам та наближеним. Усі тендири проводять під свої підставні фірми. Чому всім байдуже?
Для замилювання очей на відкуп , як подачку, надають десятки мільйонів участникам бойових дій (АТО). Але чому забули про вітеранів ВВВ, афганців, чернобильців, інвалідів, багатодітних, пенсіонерів? Їх, що, не сує? Не розумію, що в місті більше нікого немає?
В місті штучно створили проблему в комунальних підприємствах: на Водоканалі, в Теплокомунєнерго, в Аєропорту і в інших комунальних підприємствах, аби набратися десятків мільйонів еврокредитів, з подальшим наміром вкрасти. Деякі підприємства доводять до банкруцтва з наміром передати в управління своїм компаніям. Усі це знають і чомусь мовчать!
Чому ще два роки до цього все було набагато краще? І казначейство гроші не давало, а проблеми усі вирішувалися!
Зараз в місті наближається калапс і чомусь нашому меру на це начхати. Фронтовики довели країну до прірви і наше місто також, і усі мовчать, не вже усім байдуже? Де громадські активісти?
Просрали не тільки місто, але і усю дердаву!
ПРОСРАЛИ, але просрали правильні, тому мовчать. А ось якби ригінали))))))))))
Просрали не тільки місто, але і усю дердаву! – а що ви чекали від Навозного Фронту ? Цих бовдурів та брехунів треба судити!
Сумно, що люди відсторонились від влади настільки що дозволяють їм робити що заманеться: красти з бюджету людські гроші, марнувати їх.
Вул. Б.Хмельницького, аеропорт, водоканал, пасажирські перевезення, відкати, безробіття, Калина-Добробут….Бруд скрізь, навіть під мерією. Цього достатньо аби вигнати у шию мера та його команду.
Але люди мовачть, а депутати домовляються…
Але так не буде…
Буде, буде. Ніхто тепер людей не зомбує, а вони не можуть інакше
Цей екологічно чистий «мотлох» – це справжній мотлох, тільки ДЕБІЛ міг купити 2-х дверний тролейбус з 5-сходинками для перевезення такої кількості людей. Тим більше за 32 тис доларів коже, в той час як його продавали за 5 тис. Дуже хотів щоб та гниль, що купила їх хоч раз проїхався ними літом в час пік
Мыслите по – державному, но не понимаете менталитета народа.
Статья может быть хорошей, блестящей, а может быть
простенькой, но главное – чтобы люди на неё
откликнулись, чтобы в споре, пусть с матом или без
него, формировалось общественное мнение.
Чтобы до человека что -то дошло, и он передал
это другому. Чтобы в конечном итоге он проголосовал за себя, за свою жизнь, а не за
пустую болтовню и обещалки.
Теперь взвесьте – количество СМИ, зомбирующих
народ, и Тех, кто раскрывает ему глаза.
Поэтому и результат такой.