Каспрук виступає за підвищення цін на проїзд у громадському транспорті
Невдовзі на чернівчан чекає чергове підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті. Про це свідчить «арт-підготовка», яку активно на всіх фронтах наприкінці лютого розпочала команда Каспрука.
22 лютого на сайті міської ради була зареєстрована дивна петиція з проханням збільшити ціни на проїзд у громадському транспорті, причому одразу до 5 гривень. За дивним збігом обставин, цього ж дня, мер на прес-конференції повідомив, що необхідно підвищувати тарифи, мовляв перевізники у збитках, потрібно рятувати бізнесменів. Все це говорило про початок цілеспрямованої кампанії, щоб чернівчани звикались з думкою, що підвищення вкрай необхідне. Наступним кроком мала б стати активна атака на свідомість чернівчан з боку лояльних до мера ЗМІ. І вона не змусила себе довго чекати. Стали з’являтись матеріали де нагадують і петицію, і слова перевізників з лякаючими цифрами у 5-6 гривень за проїзд, і те що в інших містах вже давно все дорожче. І ось тут переможна поява мера, зі спічем про те, що ціна збільшиться всього лише до 4 гривень, виглядає так само велично, як поява в епіцентрі боротьби зі злом «Супермена» у плавках поверх штанів. Тільки замість літери «S» на грудях палають вже відомі «ОК».
Закріплюючи успіх, все ті ж ЗМІ публікують результати опитування городян, де думки респондентів розділяються. Але в заголовок, звичайно ж, виноситься думка, що підвищення цін на проїзд не уникнути, і це ніяк не вплине на чернівчан. При цьому створюється ілюзія загальної радості підвищенню цін на проїзд.
Дуже часто із вуст мера можна почути про те, що питання тарифів на перевезення політизують, на ньому піаряться депутати і так далі. Але єдине питання яке завжди задавали і депутати, і прості чернівчани, – це обґрунтування підвищення тарифів з реальним незалежним вивченням пасажиропотоку, так і залишається постійно без відповіді. Нагадаємо вже двічі Олексій Каспрук розповідав про «ноу-хау» з вивчення пасажиропотоку на маршрутках, перший раз ще в серпні, але потім визнали, що воно рахувало невдало, другий раз напередодні виборів у жовтні. Але вибори пройшли і про нове обладнання та вивчення пасажиропотоку забули.
Не менш кумедно виглядає і ще одна спроба порахувати пільговиків у тролейбусах. Для цього зацікавлене в якомога більшій компенсації Чернівецьке тролейбусне управління, нібито місяць роздавало в тролейбусах безкоштосажиропотоку в обох видах громадського транспорту мали б робити якісь незалежні організації, які не є зацікавленою стороною, в мерії мабуть не чули.
А поки мер гнівно розповідає на брифінгах, що розбереться з недобросовісними перевізниками, за об’єктивами телекамер він так само божиться, що розбереться з недобросовісними чернівчанами, які не хочуть платити 5 гривень за проїзд бізнесменам з маршрутками.
Чиї інтереси Олексій Каспрук вважає більш пріоритетними і буде відстоювати, перевізників чи чернівчан, ми зможемо побачити вже найближчим часом.
Роман Данильчук
Коментарі
Каспрук все правильно робить.
Чим вища ціна квитка тим більші суми відкатів.
А скільки йому перепаде від 20 мільонів виділених із державного бюджету рахуйте самі:
-перевізники квитків за проїзд не видають. а значить обліку виконаної роботи немає, обліку коштів немає, водії в більшості не оформлені, графіки руху не виконуються, кількість пільговиків проживаючих в місті береться із даних пенсійного фонду, а не із даних виданих пільгових проїздних і т. д.
А субвенцію для перевізників буде ділити п. Каспрук із своїми блазнями. Отже чим дорожчий квиток тим краще, а для кого судіть самі.
Так і треба, обрали на свою голову мерську морду, тепер їжьте, щоб повилазило.
Я не є прихильником Каспрука но транспорт м Чернівцях дійсно розвалюється, ціну потрібно дати а потім вимагати ,бо туалет коштує 3-грн!!!! но там соляркою не зливають .Тому 90%піар Є і від цього нікуда недінешся але я як пасажир вже на піари депутатські не звертаю уваги і закликаю громадян не вірити депутатам ця одні шкідники працюють тільки для себе но я для нас !!!!!.
Пані Марія! У Чернівцях досі живе та квітне створена Федоруком “перевізницька мафія”, яка диктує умови чернівчанам.
До вашого відома: шофери маршруток мають щоденний “план” по готівці (тому квитки не мають значення), якщо не виконають, то платять з своєї кишені. Ще вони за власний кошт заправляють буси, а деяки ще й ремонтують. Працевлаштовані у більшості неофіційно.
Всі ці розрахунки – повна фігня написана під копірку незалежно від маршруту.
Шановний, яка різниця скільки коштів буде йти в місцеву скарбничку, якщо ви не можете виконати бюджетні кошти вже два роки, не можете по господарські використати накопичені кошти? Ви спочатку доведіть що можете спавно і по господарскі виконувати заплановане – покажіть що справжній господар. Вижимати останнє з людей багато розуму не треба!
А ЗВІДКИ ЛЮДЯМ БРАТИ ГРОШІ???????????ХТО СКАЖЕ? КОЛИ БУДУТЬ ЗАРПЛАТИ ДОСТОЙНІ ВІДНОСНО ЦИХ ЦІН???????,,,А НАВІЩО ТІ ВОДІЇ ПРАЦЮЮТЬ.ЯКЩО ПЛАТЯТЬ З СВОЄЇ КИШЕНІ??????
Будет через 38 лет. Два года Сеня-Моисей у власти. Но среди народа ходят упорные слухи,шо фамилия у Сени таки СУСАНИН