Через збій у системі Чернівецька енергопостачальна компанія надсилає громадянам космічні суми за світло
З відомства телефонують громадянам з вимогою оплатити завищений борг
Чернівецька енергопостачальна компанія надсилає громадянам космічні суми за світло, натомість у відомстві кажуть, що у системі стався збій. Людям радять оплатити якусь середню суму, а в кінці місяця передати показники, проте все одно телефонують громадянам з вимого оплатити суму, яка є завищеною.
Історію про збій у системі чат-боту обленерго та нарахування неіснуючого боргу розповіла чернівчанка Леся Федоренко, пише видання “Чернівецький промінь”.
“І про новітні технології, а також енергопостачальників і їхнє ставлення до споживачів.
Як сумлінний споживач виконала свій обов’язок і передала показники через чатбот АТ “Чернівціобленерго” 31 січня. Зазвичай я передаю за себе і за свою сусідку-пенсіонерку. Все, як завжди, пройшло чудово, це видно на першому фото.
Але минулого тижня мені телефонує сусідка в розпачі і питає, чи правильно я передала показники, бо їй зателефонували і сказали, що вона повинна заплатити понад три тисячі гривень”, – пише Леся Федоренко.
Жінка звірила свої дії та переконалася, що помилки в оплаті не було допущено, навіть була переплата у грудні.
“Я звірила свої дії, переконалась, що помилки не було. Але заразом вирішила перевірити стан свого рахунку, знаючи, що в мене навіть була переплата у грудні. Тим більше, що у квартирі працює постійно виключно холодильник, роутер, ну ще ноутбук вечорами і іноді фен чи праска. Навіть телевізора немає. Отже, перевірила і прифігіла – до сплати 3645, 41 грн”, – додає жінка.
Пенсіонерка, якій жінка допомагає оплатити електроенергію, зателефонувала до Чернівціобленерго. Там повідомили про збій у системи і дали кілька порад.
“Сусідки додзвонилася до обленерго, пояснила ситуацію. Там ніби зрозуміли, навіть сказали про збій у системі, порадили заплатити якусь середню суму, як щомісяця, а 29 лютого передати показник.
Ніби й нічого, все ок. Але тепер обленерго телефонує і сусідці, і мені теж, і нагадує про необхідність сплатити отих понад три тисячі гривень”, – додає вона.
Жінка не розуміє, чому в обленерго не вирішили це питання та не перевірили систему, а вирішили тривожити та лякати своїми дзвінками літню жінку і вимагати аби та сплатила неіснуючий борг.
“Оскільки мене немає в Чернівцях, то я не можу піти і ретельно з’ясувати, чому вони не вирішили питання, не перевірили систему, не відправили когось перевірити лічильники, а вирішили добивати своїми телефонними дзвінками літню хвору жінку”, – каже пані Леся.
Залишити відповідь