Місія нездійсненна, або як Чернівці знову ізолююють

11.07.2023

Літо – сезон відпусток. І якщо в інших регіонах “Укрзалізниця” призначила додоаткові потяги, то Буковина знову залишилася осторонь.

Чи не щороку Буковина потерпає від нестачі транспортного сполучення з іншими містами України і не тільки. Якщо раніше туризм у Чернівцях був досить популярний і з усіх міст гості приїжджали подивитися на принади буковинського краю, то зараз, щоб приїхати у Чернівці потрібно зачекати… приблизно тиждень, або ж коли з’являться квитки. І, здається, всіх все влаштовує, адже, якщо ще 6 років тому люди активно наполягали на тому, щоб збільшити кількість напрямків потягів, то зараз ця тема не в трендах.

Отож, щоб дістатися додому з Києва, або ж просто у відпстку відправитися подорожувати до буковинського краю, потрібно зачекати… тиждень, це в кращому випадку. Адже наразі жодного вільного квитка на потяг до Чернівців знайти не реально.

Перша дата, коли можна зловити квиток – 17 липня. І те залишилось лише 20 квитків (17 з яких – люкси вартістю більше 2 тисяч гривень).

Активіст Богдан Старик у мережі Facebook пише, що в напрямку з Чернівців до Києва певна кількість квитків на деякі дні ще є, але також мізерна.

“Окремо зазначу, що УЗ все ж додала на робочі дні липня додатковий потяг між Чернівцями та Києвом. Час в дорозі ним складає майже 16 годин! Навіть попри такий розклад, він наповнюється дуже добре.

Схожа ситуація і з єдиним потягом на Лівобережжя. Найближча дата, коли можна взяти квиток до Полтави з Чернівців – 25(!!!) липня. Аналогічно у зворотньому напрямку: доступні квитки починаючи аж з 24 липня!

До Одеси можна виїхати сьогодні (17 квитків) і потім – аж 19 липня. З Одеси до Чернівців в наявності 4 квитка на сьогодні і далі – аж на 18 липня”, – йдеться у повідомленні.

Трохи краща ситуація із добиранням до Львова, адже не так давно УЗ запустила регіональний експрес Чернівці-Тернопіль-Львів. На нього квитки майже завжди можна знайти. Але їхати 6,5 годин між Львовом та Чернівцями – надто довго. Тому люди й обирають поміж цим потягом та умовним Блаблакаром – останній варіант, зазначає чернівчанин.

“Далі. Ой, а далі немає що казати, бо потягів більше немає.
І до чого я це все? Укрзалізниця – Ukrzaliznytsia може вже пора розблокувати Чернівців. Активістам раджу звернути увагу на ще одну цікаву карту, яку кину в коментах – кількість зареєстрованих підприємців. І Чернівці там далеко не на останньому місці. То може треба не на кількість сім-карт орієнтуватись, а платоспроможного населення? Якщо рахівський (гірський) напрямок перевантажений, то варто спробувати розвивати вижницький (аналогічно гірський напрямок)? Чи це надто складні матерії для менеджерів?
Пане Олександр Кубраков, передайте своїм підлеглим в УЗ, що тут обласний центр на острові роками живе, бо Євгена Лященка тегнути, на жаль, не виходить”, – пише Богдан Старик.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Щоб додати фото у коментар, необхідно в текст вставити ссилку на фото.

Як вигадують кримінальні справи

Останні новини