«Сподіваюся що вони збанкротують»: чернівчанин купив квитки нової авіакомпанії з Чернівців на Київ, але залишився без грошей

26.11.2021

Артур Філінський розповів як пробував скористатись сервісом компанії “Аir ocean”, яку рекламує міська рада

Чернівчанин Артур Філінський на своїй сторінці в мережі Фейсбук описав гіркий досвід використання сервісу нової авіакомпанії, яка запровадила авіарейси з Чернівців у столицю. Він розповів, що спробував замовити квитки до столиці і назад у Чернівці літаками авіакомпанії “Аir ocean”, однак спочатку йому не вдавалось це зробити через погану роботу сайту авіакомпанії. Згодом купив квитки, але коли їх отримав, вони виявились взагалі на різні дати. Він звернувся за номером «гарячої лінії» і попросив перебронювати квитки на одну дату. В авіакомпанії вищнали, що це через нестабільгу роботу сайту і зазначили, що перебронювати не можливо, кошти повернути не вдасться і потрібно замовити нові квитки.

«Вирішив спробувати скористатися компанією “air ocean”, яка здійснює авіарейси з Чернівців до Києва, і яку рекламує наша міська рада.

Одразу щось запідозрив, бо ніде інформації про них немає. Замовляю в них на сайті квитки, програма зависає, і так 4 рази. Телефоную на гарячу лінію, там прокуреним голосом якась жіночка каже «нічєво нє знаю, штото с праграмой, пробуйтє дальше». Я постійно оновлюю сторінку і пробую, після чергового оновлення сторінки, ціни на дати зросли (за 2 хвилини з 1616 грн за 2-ох пасажирів до 3900 грн в один бік).

Потім після декількох невдалих спроб сайт знову зависає, і ціна ще вище піднімається. Я оновлюючи по декілька разів недолугу сторінку реєструю на іншу дату, ціна 3300 грн в обидві сторони. Оплачую, і приходить підтвердження про оплату квитків взагалі на різні дати. Телефоную одразу на гарячу лінію, вони вибачаються і кажуть що таке буває деколи, і що потрібно нові квитки купувати, а кошти за попередні квитки повернути не вдасться. 

Сподіваюся що вони збанкротують і на їхнє місце прийде нормальна компанія, яка дбає про своїх клієнтів. Хто підкаже як можна повернути кошти?», – написав Артур Філінській.

У коментарях до допису відповів мер Чернівців Роман Клічук, який передав відповідь авіакомпанії. Замість вибачень, авіакомпанія звинуватила чернівчанина у безпідставних звинуваченнях і зазначили, що він не звернувся на email авіакомпанії, а відповідно і не було звернення щодо вирішення ситуації.

Артур Флінський у відповідь порадив переслухати його розмови з операторами свого call-центру, щоб переконатись, що він пробував вирішити цю ситуацію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Щоб додати фото у коментар, необхідно в текст вставити ссилку на фото.

Як вигадують кримінальні справи

Останні новини