Довгобуд КПП «Дяківці» – це наслідок незрозумілої політики минулого уряду та керівництва ДФС, – Іван Мунтян
Коли до введення в експлуатацію об’єкта залишилося два місяці підрядник отримав команду не продовжувати роботи
Голова облради Іван Мунтян, спільно з головою Чернівецької ОДА Сергієм Осачуком та головою комісії з реорганізації Чернівецької митниці Ігорем Добровольським оглянули сумнозвісний довгобуд КПП «Дяківці». Наразі готовність об’єкту складає 80%. Підрядник запевнив, що для завершення будівництва необхідно 3-4 місяці.
Як розповів голова крайового парламенту Буковини ситуація, що склалася – це результат незрозумілої політики минулого уряду та керівництва ДФС, якщо не сказати більше – свідомий саботаж, який не підлягає жодному здоровому поясненню.
«Сьогодні нам буквально відкрилися очі, чому в області досі не завершений жоден із інфраструктурних об’єктів транскордонного співробітництва з облаштування міжнародних автомобільних пунктів пропуску . Зі слів підрядника, ще у 2016 році, коли до введення в експлуатацію об’єкта залишилося всього два місяці, вони отримали команду не продовжувати роботи.
І це незважаючи на те, що я особисто звертався до наших європейських партнерів і нам вдалося досягли домовленостей щодо відтермінування виконання проекту з реконструкції пунктів пропуску “Дяківці” та “Красноїльськ”. Неодноразово ухвалювали звернення від депутатів обласної ради до Кабінету Міністрів, Верховної Ради, Державної фіскальної служби та Президента щодо вирішення цього питання. Зверталися із проханням передати об’єкти на місця. І цю пропозицію не було почуто. Ми стукали у всі двері, адже розуміємо важливість цих транспортних коридорів», – зазначив Іван Мунтян.
Кордон із Румунією займає 234,5 км. На усій цій протяжності тільки один КПП! Такого немає на жодній ділянці кордону в Україні. Зрозуміло, шо це створює незручності як для жителів прикордонних районів області, так і для наших румунських сусідів. Фактично блокується можливість економічної, транскордонної, культурної та іншоі співпраці.
Все, що насправді потрібно для вирішення проблеми – політична воля на рівні вищого керівництва держави, державної митної служби та зрозумілий алгоритм дій для розблокування процесу запуску в дію пунктів пропуску.
Нагадаємо, що будівництво виконувалось за грантову угоду для реалізації проекту транскордонного співробітництва “Облаштування міжнародних автомобільних пунктів пропуску “Красноїльськ”, “Дяківці”. Загальний бюджет проекту становив 3,5 мільйона євро. Розпорядником коштів будівництва була Державна фіскальна служба України. А вже у 2017 році через недоцільно використані кошти, завищення вартості робіт і відсутність звіту Євросоюз відмовився продовжувати фінансування проекту.
Залишити відповідь