Нові тролейбуси з Дніпра, які придбав Каспрук, більше стоять на ремонті, ніж їздять, – Василь Продан
Кредит Європейського банку реконструкції та розвитку для придбання 50 нових тролейбусів змусив би місто заради нових машин економити на ремонті доріг, фасадів та розбудові інфраструктури міста. Про це у програмі «Діалоги» заявив секретар Чернівецької міської ради Василь Продан.
За його словами, 30 тролейбусів з Європи, придбані за останні два роки, є виключно ініціативою депутатського корпусу. У той час, як мер хотів брати електротранспорт в кредит.
«З огляду на свій досвід, можу з упевненістю сказати, що український тролейбус не буває якісним. У кращому разі, це рівень «Таврії». Ми придбали 4 білоруські «МАЗи», вироблені в Дніпропетровську. Нам вони обійшлися дорожче у порівнянні з іншими містами – 7,5 мільйона за 1 тролейбус. За ці кошти можна було взяти 8–10 тролейбусів із Європи.
Натомість ці нові більше стоять, ніж їздять. Вони чітко показали, що було би, якби таких було півсотні: 20–30 із них постійно стояли би на ремонті. А ми за них продовжували би платити кредит, відмовляючись від доріг, тротуарів, освітлення, стадіонів, садочків. Відтак, 200–300 мільйонів ми би переплатили лише за цей кредит», – заявив секретар міськради.
За словами Василя Продана, місту вистачає витрат і без сплати кредиту ЄБРР. Наприклад, тролейбусне управління має 3 автобуси, кожен із яких щодня приносить збитків на 2000 гривень. Водоканал отримує допомогу на суму в 100 мільйонів гривень на рік, МіськШЕПу виділили 3 мільйони минулої сесії, а погашення боргів комунальних підприємств перед Обленерго обходяться місту у 20–30 мільйонів, – пише promin.cv.ua.
«Тим часом, сплачуючи кредити і дотуючи збиткові комунальні підприємства, ми не можемо нормально розбудовувати інфраструктуру міста, бо всі кошти йдуть на покриття збитків. Чому місто повинно працювати на кредити міської влади та комунальників?» – зазначив Василь Продан.
Залишити відповідь