Чернівчани скаржаться на неефективність онлайн черги до лікаря
Записавшись онлайн на прийом до лікаря, готуйтесь до того, що чекатимете під кабінетом у “живій черзі”.
Онлайн чергу до лікаря у Чернівцях запустили ще минулого року. Така програма повинна була б спростити відвідування пацієнтом лікаря, але не в усіх медичних установах Чернівців, здавалося б, полегшена система запису справді якісно працює та виправдовує сподівання чернівчан.
Так, у міській поліклініці №1 можна записатись на прийом онлайн, але при цьому чекати 2,5 години разом із “живою” чергою пацієнтів під кабінетом. Про це у групі “Чернівчани” розповіла активістка Наталія Гусак.
“Чернівчани, маємо проблему – функціонування онлайн запису до лікаря у поліклініки нашого міста. Цей інструмент функціонує вже більше року. В одних установах вона працює і пацієнти задоволені. А в інших відверто саботується. – пише Наталія, – Так, у КМУ “Міська поліклініка 1”, в якій сьогодні просиділа в живій черзі 2,5 години, вас запишуть і навіть видадуть талончик у реєстратурі, де пише “онлайн черга”. А далі відправлять на вияснення стосунків з живою чергою і так біля кожного кабінету”.
Заступник головного лікаря пояснив, що саме медсестра повинна запросити записаного на конкретний час пацієнта, але з часом так звана “подвійна черга” не виправдала себе. У відповідь на питання, чому не запрошують окремо з черги під кабінетом тих, хто записався онлайн, медсестра відповіла, що в них немає комп’ютера, тому лікар не бачить, хто і як записаний. А реєстратура забуває повідомляти про таких пацієнтів.
“Чи буде комусь радити пацієнт користуватися цією системою, якщо сам побаче, що вона не працює? У черзі говорила з людьми, всі страшно злі на ті довжелезні черги і готові записуватись, але знає про це одиниці. Одночасно двоє пацієнтів зазначили, що вдало користуються цією послугою у дитячій поліклініці.” – пише активістка.
Також, Наталія Гусак запропонувала кілька ідей, як вирішити проблему з онлайн-реєстрацією у медичних установах: “В медичних установах відпрацювати простий і ефективний алгоритм: медсестра лікаря до початку його зміни приходить до реєстратури і забирає список пацієнтів, які записались онлайн. Ця ж медсестра запрошує на прийом пацієнтів згідно запису і всіх інформує, що працює онлайн-сервіс. Адміністрація установи розміщує на дверях кабінетів терапевтів інформацію про функціонування онлайн-черги, алгоритм прийому пацієнтів згідно цієї черги та куди можна звернутися, якщо правила порушуються”.
Залишити відповідь