Інформаційна війна між «Водоканалом» та «Черемошем» продовжується
Все розпочалось з озвученої міським головою під час брифінгу інформації про заборгованість туркомплексу «Черемош» за воду у сумі понад 400 тисяч гривень. У «Черемоші» цю інформацію спростували та пригрозили судом.
Після цього між туркомплексом і комунальним підприємством розпочалась інформаційна війна з обопільними звинуваченнями.
ПрАТ «Туркомплекс «Черемош» звинуватив «Чернівціводоканал» у провокаціях під час перевірки лічильників, натомість комунальники стверджують, що заяви прес-служби ПрАТ «Туркомплекс «Черемош», у яких працівників КП «Чернівціводоканал» звинувачують у вчиненні провокацій, виконанні політичних замовлень, застосуванні фізичної сили, не відповідають дійсності. Інспекція дотримання правил споживання на ПрАТ «Туркомплекс «Черемош» проведена відкрито і прозоро.
Комунальники також оприлюднили відео перевірки і зазначили, що начальник інспекції з контролю за реалізацією та обліком послуг КП «Чернівціводоканал» Руслан Параска жодної пломби не знімав, а намагався перевірити чи правильно вона встановлена і чи можливо відкрити кран без її ушкодження.
«ПрАТ «Туркомплекс «Черемош» здійснював розрахунки за спожиту воду лише по трьом із п’яти встановлених лічильників, що є порушенням. Контроль за лічильниками, які розміщені на обвідних лініях, а також за їх опломбуванням вчасно не здійснювався. Відповідальність ПрАТ «Туркомплекс «Черемош» за необліковане споживання води буде встановлена у судовому порядку. Працівники КП «Чернівціводоканал», які відповідали за дотримання обліку споживання води на цьому об’єкті і допустили порушення, будуть притягнуті до службової і правової відповідальності», – зазначається в офіційному повідомленні «Чернівціводоканал».
У відповідь ПрАТ «Туркомплекс «Черемош» назвав повідомлення комунальників брудним пасквілем і провокацією, а також чомусь звинуватили представників ЗМІ в тому, що вони оприлюднили офіційну інформацію «Водоканалу».
«Вочевидь, щоби реабілітувати в очах громадськості свого недолугого працівника та його негідні відповідальної посади вчинками, водоканал вже традиційно вдається до викривлення реального стану речей та політичного замовлення, користуючись для цієї мети послугами “жовтої преси”», – йдеться в повідомленні.
У «Черемоші» зазначають, що представники «Водоканалу» намагались якось «вирішити» питання, а також змонтували своє відео.
«Адміністрація “Черемошу” отримала шквал телефонних дзвінків з Водоканалу з пропозицією “порєшать питання” на території комунального підприємства. Звісно, після інциденту, який стався 22 грудня, та відсутності відповідної реакції на нього, жодні перемовини не мають сенсу.
Відео, викладене разом з непереконливими поясненнями від водоканалу, було змонтоване “за бажанням клієнта”, тобто з цілого відеоматеріалу були вирізані кадри, які компрометували начальника інспекції водоканалу. Натомість маємо привід засмутити наших опонентів, адже під час, так званої, перевірки, працівниками “Черемошу” паралельно теж проводилася зйомка, яка спростовує відеофейк Водоканалу та доводить манеру нинішнього керівництва дезінформувати громадськість задля досягнення своєї мети», – зазначили в прес-службі ПрАТ «Туркомплекс «Черемош».
Відео обох сторін конфлікту:
Залишити відповідь