Якби депутати підтримали валютний кредит на тролейбуси, то вартість проїзду зросла б до 7 гривень, – Анатолій Чесанов

26.02.2017

чесанов_1

Незважаючи на те, що депутати проголосували проти отримання валютного кредиту на тролейбуси, спекуляції довкола цієї теми продовжуються, як і лунати звинувачення на адресу депутатського корпусу з боку чиновників та провладних ЗМІ.

Тож, депутати вкотре доводити свою позицію мешканцям міста про те, що кредит не вирішить проблему електротранспорту у Чернівцях і водночас стане тягарем для міського бюджету.

Власну аргументацію щодо цього питання у дописі на своїй сторінці у facebook виклав депутат від фракції «Рідне місто» Анатолій Чесанов.

«Те, що зараз відбувається, коли з усіх сторін ллється негатив на депутатів Чернівецької міської ради, – це звичайне намагання розхитати ситуацію і налаштувати громадськість проти депутатського корпусу, аби протиснути питання отримання кредиту у 8 мільйонів евро, а саме головне – отримати винагороду біля 300 тисяч євро. Тільки у цьому криється причина.

Постараюся трохи пролити світло на ситуацію з тролейбусами, яка склалася на даний час.

Жоден депутат міської ради не виступає проти оновлення троллейбусного парку! Усі прекрасно розуміють, що розвиток електротранспорту в місті – це один з пріоритетів роботи міської влади.

Саме тому у 2016 році частина депутатів взяла участь у робочій групі, яка ретельно вивчила цю проблему і розробила конкретний механізм її вирішення.

Зокрема, на потреби Чернівецького тролейбусного управління було виділено близько 38 мільйонів гривень. Ці кошти були спрямовані на погашення боргів та придбання тролейбусів.

Кожен чернівчанин повинен знати, що ЧТУ є збитковим комунальним підприємством. Одним із чинників цього є те, що майже 70% пасажирів тролейбусів – пільговики, проїзд яких компенсується з міського бюджету.

Тож, для того, щоб ЧТУ нормально розвивалося , перевозило більшу кількість платних пасажирів та створювало конкуренцію маршруткам, його треба укомплектувати достатньою кількістю транспорту, а саме придбати, як мінімум, 75 тролейбусів.

Під час роботи робочої групи, яку організовано з ініціативи депутатів, виникло питання, які тролейбуси краще підходять для нашого міста: вітчизняні нові, чи вживані після капремонту з Європи?!

Вивчаючи ситуацію, бралися до уваги усі чинники: рельєф міста, якість доріг, покриття з бруківки, ремонтна база, тягова сила усіх моделей, тощо. Кредит навіть не враховували.

Дійшли висновку, що зараз на наші дороги краще вживані після капремонту закордонні, аніж вітчизняні, які не підходять для нашої місцевості і швидко будуть ламатися на наших дорогах.

Єврокредит. Депутати проти отримання валютного кредиту тому, що він береться під муніципальні гарантії. Тобто, фактично, закладається майно громади. І, приймаючи таке рішення, депутати беруть на себе серйозну відповідальність перед городянами.

Тим більше, що жодного розрахунку, щодо забезпечення даного кредиту не надано досі.

Тож, депутати не просто відхилили цю пропозицію, а самі взялися до вивчення цього питання.

Кредит 8 млн євро, на 12 років, під 7% річних для придбання 40-42 вітчизняних тролейбусів.

За умови, що євро не буде зростати, ми протягом десяти років повинні віддати 400 мільйонів грн – кожного року по 40 мільйонів гривень.

Ще раз зауважую, – якщо курс залишатиметься стабільним.

Інформація – за останні десять років євро зросло більше ніж у п’ять разів! І ніяких передумов укріплення національної валюти, на жаль, не передбачається.тролейбус

Тому прогнозовано ми будемо віддавати в рази більше з міського бюджету. Для того, щоб ЧТУ могло забезпечити цей кредит вартість квитка треба підняти до 7 гривень і це при умові 100% оплати за квитки. Це неможливо! Забезпечення кредиту лягає тягарем на бюджет – протягом 10 років платимо по 40 мільйонів гривень.

Якщо ми не беремо кредит, і враховуючи те, скільки ми би віддавали би кожен рік, ми можемо для міста вирішити багато питань:

2017 рік – придбати 50 вживаних, европейських тролейбусів після капремонту, які підходять для наших доріг;

2018 рік – придбати ще 25 тролейбусів, та побудувати дитячий садок на 150 дітей;

2019 рік – зробити реконструкцію кінотеатру Миколайчука та збудувати декілька стадіонів;

2020 рік – ще один садочок і збудувати басейн;

2021 рік – асфальтування гравійних доріг міста.

І так ще п’ять років.

А тепер порівняємо.

Наступив 2028 рік.

Якщо беремо кредит – мали би 42 вживаних вітчизняних тролейбуси. І все.. І це при умові що нічого не станеться..

Якщо не беремо кредит – 75 вживаних імпортних тролейбусів, збудовані садочки, спортивні майданчики, басейн, дороги, тощо.

Без ризиків і закладання в банк майна громади.

Ще раз наголошую і заявляю відповідально – Каспрук, Бурбак розраховують отримати з цього кредиту більше 300 тисяч євро. За попередній кредит – винагорода склала біля 800 тисяч євро, яка осіла у кишенях певних людей!

Це банда, яка думає тільки про власну наживу, збагачення, і робить усе, аби скомпрометувати депутатський корпус. Ми у них як кістка в горлі! Ми не даємо красти та розбазарювати міські землі, наполягаємо на сплати ними податків.

Саме тому, ними задіяні усі можливі ресурси, фінансуються підконтрольні ЗМІ, аби зробити депутатів Чернівецької міської ради винними в усіх бідах. Але це на їх совісті..»

Коментарі
  • Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Щоб додати фото у коментар, необхідно в текст вставити ссилку на фото.

    Як вигадують кримінальні справи