Хто насправді знищує Чернівецький аеропорт?
Професійні та досвідчені господарники, коли не можуть з кимось домовитись, шукають компроміси. А коли таких навичок немає, то питання помилково намагаються вирішити силою або шантажем. Саме такі схеми протягування потрібних для себе рішень застосовує у своїй роботі Олексій Каспрук.
За вже відпрацьованою схемою ще задовго до голосування у ЗМІ починається тиск на депутатів аби створити певну громадську думку навколо питання. Ось і цього разу, ще не розглядали депутати міської ради питання розподілення залишків бюджету минулого року, зокрема й питання аеропорту, але вже в усіх лояльних до «фронтовиків» ЗМІ Каспрук та Бурбак розповідають, що депутати міськради хочуть знищити аеропорт. Більше того на останній своїй прес-конференції Максим Бурбак взагалі заявив, що з депутатами міськради хтось попрацював, натякаючи, що з розвитком Івано-Франківського аеропорту, стали свідомо знищувати наш.
Але хто ж насправді знищує чернівецьке летовище?
Вже два роки містом керує Олексій Каспрук. За цей час розікрали лише 6 мільйонів виділених на ремонт злітно-посадової смуги і на цьому всі рухи міської влади щодо аеропорту закінчились. Тепер просять знову грошей. Причому в цивілізованому світі прийнято скласти дієвий та чіткий план розвитку, де буде вказано на що саме будуть витрачені кошти і окреслені перспективи потенційних рейсів, і лише потім під нього вимагати кошти. У нас же виходить, що депутати мають всліпу виділити спочатку кошти, потім в мерії і аеропорту визначаться що з ними робити, потім втоплять сотні мільйонів у безперспективний проект, і будуть сидіти з новим аеропортом без рейсів. Адже робота аеропорту це комплекс дій, а не лише ремонт злітно-посадової смуги, на яку терміново вимагає Бурбак виділити 35 мільйонів. І яскравий приклад наших сусідів чітко показує як це робиться.
Минулого року уряд Яценюка виділив майже 780 мільйонів гривень на ремонт доріг в карпатському євро регіоні, які фактично виділялись на дороги до Івано-Франківська зі Львову та Чернівців. З цих коштів понад 460 мільйонів для Івано-Франківської області, 200 мільйонів для Львівської та лише 37,5 мільйонів для Чернівецької, та й ті кошти передбачені по суті були на ремонт дороги до Івано-Франківська. Гарна подачка від Арсенія Петровича рідній Буковині. Це про ці здобутки так вихвалявся Бурбак?
Видно, що у Франківську з аеропортом працювали професіонали, які не тільки думали за злітно-посадову смугу, та перспективу охоплення найближчих областей, а й певно попрацювали з прем’єром, який так щедро нагородив наших сусідів бюджетними коштами. Вже зараз кількість рейсів та доволі таки демократичні ціни підтверджують, що до цього питання у Франківську поставились серйозно.
Отже виходить, що Олексій Каспрук два роки керує містом та немає уявлення що робити з аеропортом, Максим Бурбак був міністром інфраструктури майже рік та нічого не зміг зробити для чернівецького летовища, Арсеній Яценюк був прем’єр міністром та виділив гроші на ремонт доріг зі Львову та Чернівців до Івано-Франківського аеропорту, а наші повітряні ворота знищують та доводять до банкрутства депутати міськради. Все це дуже нагадує відомий анекдот про невістку, яку спіткав неприємний конфуз.
Роман Данильчук
Коментарі
А нашо їм думати про чернівецький аеропорт, їхні чартери і так приймають, а всі інші нехай по землі ходять, тіпа народжені повзати літати не можуть
я б цим літунам крила би нафіг обрізав по самі яйця
а що депутати можуть у цій ситуації, хіба скинутись усім скопом на наш аеропорт
депутати у цій ситуації можуть єдине – не заважати. Статейка взагалі недолуга і тему не розкриває.
Очень хорошо все раскрывает! Каспер хочет сначала деньги, а потом я вам расскажу зачем и почему не хватило.
Сначала бизнес-план по аэропорту!
Такая самая схема уже у кулявлобов работает по водоканалу, теплокуненерго, теперь хочет взять 10 млн.евро кредит на троллейбусы.