Для буковинських споживачів газу створили “особистий кабінет”

19.11.2015

Відтепер кожний споживач природного газу Чернівецької області має можливість контролювати стан своїх розрахунків за спожите блакитне паливо не виходячи з дому. Таку можливість, а також низку інших корисних опцій, забезпечує спеціально створений сервіс “Особистий кабінет користувача”. Скористатися сервісом можна на сайті ПАТ “Чернівцігаз” після проходження простої процедури реєстрації, – про це йдеться в повідомленні на офіційному сайті компанії.

11050100_1685921578293884_8562876956364089843_n

Запуск сервісу «Особистий кабінет споживача» створює якісно новий рівень відносин між споживачами природного газу і газовими організаціями, які їх обслуговують. Адже відтепер більшість щомісячних взаємодій з ТОВ “Чернівцігаз Збут” та ПАТ “Чернівцігаз” споживач може здійснювати дистанційно, не виходячи з дому.

Це означає, що кожний буковинець, який має доступ до мережі Інтернет і зареєструвався в «Особистому кабінеті» на сайті ПАТ “Чернівцігаз” має можливість в будь-якій час отримати інформацію щодо поточного стану розрахунків за спожите блакитне паливо та переглянути свою історію платежів.

Сервіс також дозволяє вносити актуальні показання лічильника, що є запорукою здійснення коректного розрахунку суми платежу. Як наслідок, це позбавляє споживача необхідності особисто відвідувати Центр обслуговування клієнтів для отримання розрахунку або уточнення розміру оплати.

Крім того, “Особистий кабінет” дозволяє здійснювати платежі за спожитий газ за допомогою систем онлайн оплати, що, знову ж таки, створює комфортні умови для клієнтів та значно заощаджує їхній час. Запропоновані системи онлайн оплати функціонують за міжнародними стандартами безпеки та гарантують високий рівень захисту персональних даних користувачів.

“Особистий кабінет – це визначна подія як для споживачів природного газу, так і для газопостачальної та газорозподільної галузі Буковини. По-перше, це зручна і сучасна форма взаємодії між клієнтом та надавачом послуг, яка відповідає інтересам обох сторін. По-друге, сервіс дозволяє економити час клієнта та час наших працівників. По-третє, усі споживачі відтепер мають відкритий доступ до власних даних в абонентській базі своєї газопостачальної організації, що робить взаємовідносини між клієнтом та газовими компаніями більш відкритими», – зазначає Голова ПАТ «Чернівцігаз» Віктор Горда.

Функціонал сервісу має також низку інших корисних опцій. Зокрема, за його допомогою можна надіслати запит спеціалістам газопостачальної або газорозподільної компанії краю щодо питань їхньої сфери компетенції, а також залишити відгук або записатися на особистий прийом до керівництва.

Реєстрація в особистому кабінеті займає всього кілька хвилин. Для її проходження необхідно знати номер свого особового рахунку та останню суму платежу за газ.

З детальною інформацією та покрокову інструкцію щодо реєстрації в особистому кабінеті можна ознайомитись на сайті нашої компанії або зателефонувавши в контакт-центр за номером: (0372) 931 904.

Коментарі
  • а зачем было тогда убирать старый сайт???он же нормально работал – прошло 1,5года а теперь типа ноу-хау

  • Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Щоб додати фото у коментар, необхідно в текст вставити ссилку на фото.

    Як вигадують кримінальні справи

    Останні новини