Чернівчан запрошують отримати інформацію в Контакт-центрах Обленерго та Чернівцігаз
16.09.2015
У зв’язку із великим напливом відвідувачів у абонентних службах підприємств, що надають житлово-комунальні послуги та у приміщенні Єдиного розрахункового центру нагадуємо мешканцям міста:
• На офіційному сайті ЧернівціОблЕнерго запрацював “Персональний кабінет” споживача елетроенергії. Користувачі мають можливість в будь-який час переглянути інформацію про стан розрахунків, ввести поточні показники лічильника, розрахувати та сформувати рахунок за цими показами, оплатити за спожиту електроенергію.
Адреса посилання
Адреса посилання
• В ПАТ «Чернівцігаз» розпочав роботу новий Контакт-центр. Метою його створення є запровадження більш ефективного формату взаємодії між споживачами природного газу та ПАТ «Чернівцігаз». Сім днів на тиждень з 08:00 до 20:00 клієнти компанії можуть отримувати консультаційні послуги, зателефонувавши за номером
(0372) 931-904.
(0372) 931-904.
Оператори Контакт-центру можуть надати інформацію про стан особового рахунку та розмір пільги або субсидії, якщо такими користується клієнт. Також за номером Контакт-центру споживачі газу Чернівецької області можуть повідомити про фактичні покази лічильника та отримати он-лайн консультацію щодо послуг, які надає компанія.
Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими і міжміськими тарифами.
• Телефони для довідок:
КП «Чернівціводоканал» 52-58-58
МКП «Чернівцітеплокомуненерго» 4-79-47
Чернівецького міськРЕМ ВАТ «Чернівціобленерго» 58-34-00, 58-49-80
ПАТ «Чернівцігаз» 54-30-70
КП «Чернівціводоканал» 52-58-58
МКП «Чернівцітеплокомуненерго» 4-79-47
Чернівецького міськРЕМ ВАТ «Чернівціобленерго» 58-34-00, 58-49-80
ПАТ «Чернівцігаз» 54-30-70
• Для інфомування про черги до комунальних служб в коридорі Єдиного розрахункового центру встановлено камеру. Переглянути зображення черг біля кабінетів комунальних підприємств можна на сайті ЄРЦ за посиланням.
• Також на сайті Єдиного розрахункового центру після 10 числа місяця наступного за розрахунковим можна переглянути інформацію про стан заборгованості мешканців міста за спожиті житлово-комунальні послуги. Постійно на сайті ЄРЦ актуальні тарифи, довідкова інформація, корисні посилання.
• Перших 5-6 робочих днів кожного місяця організаціями надавачами послуг проводиться закриття місяця, підготовка звітів і зведення даних. Тому прийом громадян може не проводитись.
• ПАТ «Чернівцігаз» прийом по п’ятницях не веде.
• Режим роботи КП «Муніципальний інфоцентр», вул.А.Шептицького, 9
Дні прийому: Понеділок-Пятниця з 9:00 до 13:00 та з 14:00 до 18:00
телефон для довідок 55-14-37
Дні прийому: Понеділок-Пятниця з 9:00 до 13:00 та з 14:00 до 18:00
телефон для довідок 55-14-37
Залишити відповідь
Щоб додати фото у коментар, необхідно в текст вставити ссилку на фото.
Коментарі
а чи можна отримувати рахунок по газу як було раніше? Тобто онлайн, або хоча б раз на місяць знаходити його в поштовій скриньці?