Буковинський екобренд обирали представники трьох країн
Нещодавно у Чернівцях відбулися громадські обговорення щодо обрання логотипу для бренду «Еко-Буковина», який розроблений в рамках проекту «Транскордонного співробітництва «Еко-Карпати» – розвиток еко-бізнесу в прикордонних Карпатах, як спосіб покращення економіки». Про це повідомляє chv.tv.
У конференції взяли участь представники партнерів проекту (ADER – Асоціацією Економічного Регіонального Розвитку (м.Сучава, Румунія), Національна асоціація з гірського сільського розвитку «ROMONTANA» (м. Варта Дорней, Румунія), Міжнародна Асоціація Малого та Середнього Бізнесу «Small Euro Business»( м. Бєльци, Республіка Молдова) тощо.
За словами керівника проекту «Розвиток еко-бізнесу в прикордонних Карпатах як спосіб поліпшення конкурентності економіки» Ольги Дмитрюк, упродовж січня-лютого 2015 р. логотипи розробляли та обговорювали фахівці з трьох країн. Відтак, у Чернівцях за допомогою громадських слухань та голосування у соцмережах був обраний той фірмовий знак (символ трьох букових листків), який відтепер символізує бренд «Еко-Буковина».
Цікаво, що проект реалізований завдяки спільній програмі «Україна, Румунія, Республіка Молдова 2007-2013», який дав змогу провести ряд заходів, які були спрямовані на: підтримку підприємництва, налагодження зв’язків між бізнесом, владою та громадою, створення нових туристичних маршрутів тощо.












Залишити відповідь