Доколупщики та чернівецькі кавовари
Кавомобілі, які вже давно з’явилися на вулицях Чернівців стали причиною скандалу. Кілька років їх ніхто не чіпав, але раптом вирішили упорядкувати діяльність і почали працювати із властивою нашій владі “делікатністю” до дрібних підприємців. Три кавомобілі опинилися на штрафмайданчику, на них були складені адмінпротоколи. Причому за повідомленням підприємців, в одному з кавомобілів внаслідок того, що той знаходився на штрафмайданчику у морози , розірвало трубки апарату.
Підприємцям це не сподобалося. Вони прийшли до Ратуші зясовувати стосунки із владою. Це не сподобалося владі. Вона викликала міліцію. Цікаво, що як приходять дорослі люди, яким треба годувати родини із своїми вимогами, то влада викликає міліцію, а як приходять студенти, які хочуть побазікати про свої фантазії і марення, і яким нікого годувати не треба. то влада починає ридати від зворушення(по старій революційній памяті), але повірте ридати ця влада буде недовго, скоро і до студентів почнуть викликати міліцію. Ну це так, між іншим. Далі.
Вчора відбулося засідання робочої групи, яка вивчає ситуацію із кавомобілями, яка мала серйозні претензії до підприємців: неналежний санітарний контроль, відсутність технічної безпеки, стихійність, недостатність виплат у міський бюджет тощо. Ну й так далі. Перші три промови чиновників: керівника департаменту економіки Я. Городенського, заступника міського голови М. Порчук, і представника УМВС були жорсткими. Виступили також представники санепідемстанцій, Держгірпромнагляду. По ходу промов зясувалося, що усі ці служби позбавлені права перевіряти цих підприємців, тому претензії їх, якби віртуальні. Жодного акту перевірки діяльності складено не було, тому що у них немає самого права перевіряти. Тож міліція, фактично єдиний орган, який зміг “дістати” чернівецьких власників кавомобілів. І то, можливо просто через відсутність кваліфікованого адвоката, якого у кавоварів звісно немає.
Тепер власне до суті публікації, після кількох тижнів війни з кавомобілями, з’ясувалася ВРАЖАЮЧА РІЧ, влада досі не сформулювала реєстр вимог до цього бізнесу. Саме цим доручила зайнятися заступник міського голови Марія Порчук робочій комісії. Тобто. Докулапатися – вже доколупалися, а що від власників кавомобілей хочуть – досі для себе НЕ ЗЯСУВАЛИ. Немає реєстру вимог. У кожній із служб свої претензії, і незрозуміло чи це просто марення чиновника, щоб когось построїти, чи це реальна вимога життя І, нагадаємо, майже всі ті служби позбавлені законом права якимсь чином тиснути на цих підприємців. І, так би мовити, вимагають добровольної здачі. Цікава ситуація? Чи не так?
Чому СПОЧАТКУ доколупуються, а потім вже формують реєстр вимог, кожен може здогадуватися на свій лад.
Судячи з кількох агресивних промов чиновників на початку, можна зробити висновок, що влада хоче просто контролювати цей бізнес, щоб мати а) можливість впливати, якщо кавомобілі “перебивають” бізнес більш заможним власникам стаціонарних кавярень б) трохи розкуркулити кавомобілників, прирівнявши кавомобілі до кіосків, і змусити пройти ряд технічних процедур (що зрештою може бути корисним, оскільки техніку безпеки і правила гігієни ніхто не відміняв).
Щодо пункту а). Цікаво, що влада наполягає, щоб у кожного автомобіля був паспорт привязки до місця. Але не кожному, судячи з промов підприємців його дає. А на нього і зав’язані усі дозволи. Паспорт привязки для кавомобіля, до речі, цікавий документ, який важко знайти у законодавстві України, а деякі депутати подейкують, що знайти його там неможливо.
Але підприємцям байдуже, вони чудово розуміють, на відміну від студентів, з ким і де вони живуть. І налаштовані “порішати” питання, щоб він них відчепились. Але чи відчепляться, – велике питання. Порчук пообіцяла, що відчепляться. Повіримо? З цього всього, щось підказує, що кавомобіль з вул. Поповича переїде))
До речі, дуже цікаво, що ці самі кавовари на останній передвиборчій кампанії розливали каву у безкоштовні стаканчики ” Народного фронту”))) І, так би мовити, не словом, а ділом підтримали свої майбутні проблеми
Сергій Воронцов
Від автора. Кілька місяців не був на таких засіданнях. Тож свіжими очима подивився на чиновництво. На жаль, не репортажі треба з цих засідань писати, а картини. І це б вийшли карикатурні, гротескні і в чомусь страшні картини у стилі Босха. Поки майданна братія замість того, щоб займатися облаштуванням свого життя, займається втіленням утопій, нове-старе революційне чиновництво наглядно показує: їх владні жорна мелють не гірше, а краще попередників. Я б на місці кандидатів на перемелювання цьому не радів.
Коментарі
Нам все одно, які прізвища нами керують,
но НЕ все одно, що ці чиновники ще гірше
попередніх.
А коли студенти підуть У життя, вони багато
чого зрозуміють.
а шо подейкує Єбеміца бомбонная http://citizenjournal.info/ ))))))))
Демократія в дії, люди прийшли відстоювати свої робочі місця – викликали міліцію.
Кавові авто бажає взяти під свій контроль депутат Козлова. Всі питання до неї. Вона намагається кришувати цей бізнес
Кавомобілі у Чернівцях працюватимуть, але лише на законних підставах
Питання функціонування у Чернівцях кавомобілів розглянуто на засіданні міжвідомчої робочої групи, створеної розпорядженням міського голови Олексія Каспрука із залученням представників правохоронних, контролюючих органів та громадськості.
Голова міжвідомчої групи, заступник міського голови Марія Порчук спростувала інформацію про те, що міська влада має намір заборонити у Чернівцях роботу кавомобілів та позбавити підприємців можливості надавати такі послуги населенню. За її словами, міжвідомча робоча група створена для того, щоб здійснити моніторинг цього ринку послуг у Чернівцях, забезпечити безпеку громадян, які користуються цими послугами, захистити права підприємців, що працюють на цьому ринку із дотриманням усіх нормативно-законодавчих норм та дати можливість незаконослухняним підприємцям впорядкувати свою діяльність відповідно до вимог законодавства.
Станом на 15 січня ц.р. у Чернівцях лише три підприємці отримали паспорти прив’язки на розміщення кавомобілів ( пересувних тимчасових споруд) у 4-х місцях: на розі вулиць Головно-Ризької, Небесної Сотні – Гончарова, пр.Незалежності,111 та 129. Крім цього, ще один підприємець здійснює діяльність з 2-х кавомобілів за адресами вул.Гакмана,17 та Героїв Майдану,2 на підставі рішення Шевченківського районного суду згідно паспортів прив’язки, виданих ще у 2012 р. Із зазначених підприємців, лише двоє зверталися до міського управління ГУ Держсанепідемслужби за отриманням належних висновків, які свідчать про безпечність їх послуг.
Впродовж 2013-2014 років працівники департаменту економіки міської ради склали 23 адміністративних протоколи на підприємців, які здійснюють діяльність з кавомобілів без дозвільно-погоджувальних документів.
Зважаючи на збільшення скарг мешканців щодо роботи кавомобілів у січні цього року правоохоронці провели перевірку діяльності підприємців,які надають такі послуги у центрі міста в місцях найбільшого скупчення людей, що підвищує вимоги до безпечної діяльності таких пересувних об’єктів. У результаті цих перевірок було складено три акти та тимчасово вилучено три транспортні засоби у підприємців, які здійснювали торгівлю у невстановлених місцях без необхідного переліку дозвільних документів. За одним із цих актів суд вже виніс рішення і визнав, що правоохоронці у цьому випадку діють у межах правового поля.
Представники ГУ Держсанепідемслужби, територіального управління Держгірпромнагляду у Чернівецькій області звернули увагу на те, що послуги кавомобілів будуть безпечними, коли підприємці матимуть відповідні сертифікати, які засвідчуватимуть належну якість води, інших продуктів, одноразового посуду. Окрім того, обладнання, що використовується у кавомобілях і є вибухонебезпечним, повинно мати відповідні експертні висновки, а транспортні засоби – санітарні паспорти. Обслуговуючий персонал, який працює на кавомобілях, повинен проходити інструктаж та навчання щодо використання такого обладнання, а також мати санітарні книжки ( проходити медичний профогляд двічі на рік). Наразі підприємці, які надають послуги з кавомобілів, не мають найманих працівників, що пройшли таке навчання та мають санітарні книжки.
Зазначені вимоги є обов’язковими для усіх підприємців, які надають послуги харчування з будь-яких тимчасових споруд, в тому числі і пересувних. Для забезпечення безпеки громадян правоохоронні та контролюючі органи і надалі контролюватимуть дотримання цих вимог підприємцями.
Підприємців, які бажають надавати послуги харчування населенню з кавомобілів та впорядкувати свою діяльність на цьому ринку, проінформовано, що вони мають можливість отримати паспорта прив’язки своїх тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності відповідно до Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення літніх торгових майданчиків і тимчасових споруд.
Згідно цього положення плата за тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності розраховується на підставі визначеної виконкомом міської ради середньої базової ставки плати за тимчасове користування одного метра квадратної площі , яку займає пересувна тимчасова споруда. Для соціально значимих пересувних тимчасових споруд, з яких здійснюється торгівля розливною питною водою та молоком, при розрахунку плати застосовується коефіцієнт 0,2.
Виконавчим комітетом міської ради також затверджується схема зонального розподілу території міста. Передбачається, що у центральній частині міста паспорта прив’язки пересувних тимчасових споруд видаватимуться з огляду на вимоги до охоронної зони об’єкту, що внесено до переліку культурної спадщини ЮНЕСКО. Загалом паспорта прив’язки надалі видаватимуться підприємцям відповідно до затвердженої Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд на території міста Чернівців.
Заступник міського голови Марія Порчук зазначила, що міська влада всіляко підтримуватиме підприємців,які працюють з дотриманням правових норм, надають якісні та безпечні послуги, створюють легальні робочі місця, вчасно сплачують податки та обов’язкові платежі, чесно конкурують, дбають про дотримання правил благоустрою, формують імідж європейського, комфортного та туристично привабливого міста Чернівців.
Так чітко сформованих вимог і Порчук не побачила, інакше б вона не поставила ЦЕ завданням для робочої комісії. Як на мене відсутність на момент проведення комісії чітких вимог була очевидною, тому то засідання і тривало дві години. А щодо паспорту привязки і керівник департаменту Городенський обмовився на комісії, що у законодавстві є прогалини. І депутат Шалєєв про це ж розпочав говорити, а потім передумав продовжувати)
Щоб ми по всім питанням дотримувалися закону.
Наша міська рада сліпа та глуха, не бачить
” літаючих кіосків,” незаконно встановлених палаток,
контейнерів та багато чого іншого.
А КАВУ побачила. Правильно, треба наводити
порядок в місті, але треба починати з КАВИ.
а юристу лише б забалакати на то він вчився
Де контейнери ? Знесли ! Де кіоски? Забрали! Тому не треба ля-ля За контейнери – директора ринку звільнили. За кіоски – Гомоновича і Чинчика звільнили. Це і є наведення порядку. Але от власникам цього сайту це дуже не до вподоби. У них стереотип мислення склався – можна лише щось кришувати.
а можно за кавомобили – Каспрука звильнить? Если нет – то огласите весь список пожалуйста..
” влада досі не сформулювала реєстрком2 вимог до цього бізнесу”
– да вроде этот вид бизнеса не такой уж и новый и регулируется Приказом Госкомстата №327 от 24.10.2005 года.
Вот что пишут на эту тему:
Чтобы иметь право в качестве физлица-предпринимателя по закону осуществлять предпринимательскую деятельность, нужно зарегистрироваться как СПД в налоговом органе по месту вашей регистрации. Помимо копии паспорта и идентификационного кода вам понадобится отметить документально ваш вид экономической деятельности – в случае с мобильной кофейней это КВЭД 52.63.00 «розничная торговля вне магазина».
Потом, необходимо обратиться в районную администрацию за разрешением осуществлять торговлю в выбранном вами месте – если вы решили разместить ваш «объект передвижной торговли» на тротуаре. Если же ваш фургон будет стоять на дороге, то разрешение нужно получать у местной службы, контролирующий данный участок автомобильных дорог. В заявлении укажите место размещения и его срок. Кроме этого, опишите функциональное назначение и прочие характеристики фургона – как это делать, раньше описывал приказ Госавтодора №414 от 29.09.2005 года , и хотя в 2012 году его аннулировали , но нового, по данным на лето 2014 года, не успели принять. К каждому из вышеперечисленных заявлений нужно будет приложить копию свидетельства СПД.
Законодательная база, которая регулирует вашу деятельность, невелика: есть только один Приказ Госкомстата №327 от 24.10.2005 года, определяющий правила работы автомагазинов и автофургонов.
После того, как разрешения получены, вам нужно обратиться в санэпидемстанцию (СЭС) того района, в котором вы будете работать, предоставив им:
вашу санитарную книгу (или санкнигу бариста – человека, который будет непосредственно разливать напитки);
ассортиментный перечень продукции;
санитарно-гигиенические заключения на кофе, которое вы будете продавать;
сертификат соответствия на кофеварку.
И в конце – обращение в МРЭО за перерегистрацией машины – если вы внесли изменения в кузовную часть авто (пункт 37 Постановления КМУ № 1388 от 7 сентября 1998 года). Если вы переоборудовали авто самостоятельно, то от МРЭО вам нужно будет получить сертификат соответствия или акт технической экспертизы. Если же ваше авто переоборудовали зарегистрированные специалисты – то вам потребуется лишь свидетельство о том, что ваше транспортное средство безопасно для дорожного движения.
Слухай тут, спочатку зробили цей безлад, думали
цей номер пройде, зірвали кошти, скільки ті депутати
боропись з цим, аж декілька місяців.
Палич тільки щоки надував. Повз вуха пропускав.
Нарешті таки прийшлось забрати, бо другого
виходу не було. А інші питання?
Перераховувати не треба.
Кстати, где в этих требованиях о паспорте привязки?)))
Ни где)))))
Ото й видно, що давно Ви на такі засідання не ходили. Вимоги чітко визначені у рішенні, яке прийняла остання сесія міської ради – вони там чітко в положенні сформовані. І більшість присутніх в залі про це знала. А ви прийшли,мабуть, непідготовлені . Професійні журналісти, за звичай, готуються і орієнтуються в темі , яку висвітлююь, тим паче нібито беруться аналізувати. Це перше засідання було міжвідомчої групи. Тобто йшлося не про вимоги до підприємців, а про відпрацювання взаємодії різних структур для відстеження підприємцями цих вимог. Підприємці, якіхотіли легалізувати свій бізнес, ці вимоги також отримали.
Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення літніх торгових майданчиків і тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Чернівців
1. Загальні положення
1.1. Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення літніх торгових майданчиків і тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (далі – Положення) розроблено, відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності» та «Про благоустрій населених пунктів».
1.2. Положення розроблено з метою визначення порядку та умов для отримання права тимчасового користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення літніх торгових майданчиків (далі – ЛТМ), і пересувних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (далі – ПТС), регулювання організаційно-правових відносин, пов’язаних з оформленням договорів.
1.3. Дане Положення поширюється на всіх суб’єктів господарської діяльності, що одержують або одержали раніше дозвільно-погоджувальні документи на встановлення ПТС, ЛТМ.
1.4. Розміщення стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється на підставі Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд і чинного законодавства України.
1.4. Дія Положення не поширюється на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на землях із особливим режимом використання та на землях дорожнього господарства, розміщення яких здійснюється відповідно до Закону України «Про автомобільні дороги».
1.5. Адміністрування договорів – створення єдиної реєстраційної бази договорів, формування і подання Договорів до підписання, забезпечення належного контролю за виконанням умов Договору, тощо.
1.6. Виконавець – департамент містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради.
1.7. Договір на право тимчасового користування окремими елементами благоустрою комунальної власності (далі – Договір) – це документ, укладений у письмовій формі, згідно якого департамент містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради (далі – Уповноважений орган) зобов’язується передати у тимчасове користування окремі елементи благоустрою комунальної власності для розміщення ЛТМ або ПТС, а суб’єкт господарської діяльності (далі – Замовник) зобов’язаний сплатити в повному обсязі, частинами або єдиним платежем кошти за тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності.
1.8. Замовник – суб’єкт господарської діяльності, який має намір розмістити ЛТМ/ПТС або продовжити термін їх розташування.
1.9. Комплексна схема розміщення тимчасових споруд (далі – комплексна схема) – схема розміщення ТС на території м. Чернівців. Включає текстові та графічні матеріали, якими визначаються місця розташування ТС, розроблені з урахуванням вимог будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також існуючих містобудівних обмежень і вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій, охорони історико-культурної спадщини, земельно-господарського устрою.
1.10. Літній торговий майданчик – тимчасовий, збірно-розбірний пункт громадського харчування, що виготовляється з полегшених конструкцій та розміщується в теплий період року з 01 березня до 01 листопада безпосередньо біля об’єкта сфери торгівлі (послуг) який забезпечений санітарно-побутовими умовами для дотримання правил особистої гігієни з наявним (доступним) санітарним вузлом.
1.11. Прилегла територія – територія для благоустрою та обслуговування тимчасової споруди на відстані 6 м по її периметру або до проїжджої частини дороги.
1.12. Реєстр договорів на право тимчасового користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення ЛТМ/ПТС (далі – Реєстр) – документ, що відображає оперативний облік нарахування і надходжень до міського бюджету. Реєстр договорів для ЛТМ/ПТС формує, наповнює, відповідає за правильність розміщеної у ньому інформації Департамент містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради.
1.12. Тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі – ТС) – одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.
1.13. Пересувна ТС – споруда, яка не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, у якій може бути розміщене торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат, інші пристрої для сезонної роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності, крім газовикористовуючого обладнання.
1.14. Стаціонарна ТС – споруда, яка має закрите приміщення для тимчасового перебування людей і по зовнішньому контуру площу до 30 кв.м.
1.15. Інші поняття та терміни визначаються діючими нормативно-правовими актами.
2. Методика розрахунку плати
2.1. Методика розрахунку плати за тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності розроблена з метою визначення Виконавцем суми коштів для сплати в міський бюджет Замовником.
2.2. Місячний розмір плати за тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності визначається за формулою:
Oпл= Bб х S х kо, де:
Вс – середня базова ставка плати за тимчасове користування 1кв.м елемента благоустрою.
S – площа елемента благоустрою (кв.м). Визначається, як площа по зовнішньому периметру ПТС з технологічним обладнанням (при наявності) та площа по зовнішньому периметру ЛТМ;
kо – коефіцієнт, що враховує особливості призначення ПТС.
2.3. Плата за тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності розраховується на підставі визначеної виконавчим комітетом міської ради середньої базової ставки одного метра квадратного площі, яку займає ПТС з врахуванням коефіцієнту для соціально значимих ПТС, що застосовується у значені 0,2.
2.4. Встановити, що до соціально значимих відносяться ПТС з торгівлі розливною питною водою та молоком.
3. Умови розміщення ЛТМ, ТС та укладення Договору про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності
3.1. Підставою для розміщення стаціонарної ТС є паспорт прив’язки ТС та правовстановлюючий документ на земельну ділянку.
3.2. Підставою для розміщення пересувної ТС та ЛТМ є паспорт прив’язки ТС/ЛТМ та договір про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності, укладений на підставі рішення виконавчого комітету міської ради.
3.3. Замовник, зацікавлений у встановленні пересувної ТС чи ЛТМ звертається до департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради із заявою встановленого зразка про можливість розміщення ПТС або ЛТМ до якої додає:
3.3.1. Графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС/ЛТМ, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М1:500 кресленнями контурів ТС/ЛТМ з прив’язкою до місцевості.
3.3.2. Копія виписки (витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
3.3.3. Ескізні пропозиції вигляду у разі встановлення ЛТМ.
Цей перелік документів є вичерпним.
3.4. Управління містобудування та архітектури департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради впродовж 10 робочих днів з дня подання зазначеної заяви, встановлює відповідність намірів щодо місця розташування ПТС/ЛТМ містобудівній документації, будівельним нормам, Комплексній схемі розміщення ТС (у разі наявності).
Про відповідність намірів замовника, управління містобудування та архітектури департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради повідомляє його письмово з зазначенням вимог щодо розробки проектної документації ПТС/ЛТМ або замовнику надається аргументована відмова щодо реалізації намірів розміщення ПТС/ЛТМ.
3.5. На підставі визначеної відповідності намірів замовника щодо місця розташування ПТС/ЛТМ управління містобудування та архітектури департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради готує проект рішення виконавчого комітету міської ради про укладання договору про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності.
3.6. Договір про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності підписується сторонами в день отримання витягу з рішення виконавчого комітету міської ради і набирає чинності з моменту його укладання.
3.7. Від імені Уповноваженого органу на підставі позитивного рішення виконавчого комітету міської ради Договір підписується директором департаменту або особою, яка відповідно до Положення про департамент, виконує обов’язки директора департаменту.
3.8. Договір для пересувної ТС укладається за заявою Замовника терміном не більше, ніж на 3 роки на підставі рішення виконавчого комітету міської ради.
3.8. Договір для ЛТМ/ПТС укладається на період їх функціонування згідно термінів встановлених рішенням виконавчого комітету міської ради.
3.8.1. Термін дії паспорт прив’язки ЛТМ/ПТС повинен відповідати терміну визначеному Договором.
3.9. Договір укладається в 2-х примірниках, по одному для кожної сторони.
3.10. Замовник, не пізніше, ніж за 60 днів до закінчення терміну дії Договору, письмово повідомляє Уповноважений орган про намір продовження дії договору шляхом укладання додаткового договору.
3.10.1. У випадку відсутності зауважень щодо функціонування ЛТМ/ПТС Уповноважений орган самостійно продовжує термін дії паспорта прив’язки та укладає додатковий договір щодо продовження дії договору про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності на період узгоджений із Замовником, але не більше терміну встановленого рішенням виконавчого комітету міської ради про укладання основного Договору.
3.11. Інші зміни до Договору вносяться на підставі рішення виконавчого комітету міської ради.
3.12. Дія Договору припиняється у випадку:
а) анулювання паспорта прив’язки;
б) відсутність паспорта прив’язки;
в) недотримання вимог паспорта прив’язки;
г) самовільна зміна власником (користувачем) ПТС її призначення;
д) порушення режиму роботи закладу, який обслуговує ЛТМ;
е) в інших випадках, передбачених законодавством;
є) розірвання Договору за взаємною домовленістю сторін;
ж) односторонньої відмови Департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради у випадках встановлених Договором;
з) ліквідації юридичної особи, припинення діяльності фізичної особи підприємця.
3.13. Оформлення паспорту прив’язки ТС здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.
4. Порядок та умови сплати коштів
4.1. Плата за тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення ЛТМ/ПТС вноситься у безготівковій формі в терміни, визначені у Договорі та зараховуються до цільового фонду соціально-економічного розвитку міста.
4.2. Адміністрування Договорів, оперативний облік нарахування та надходження коштів за тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності здійснюється відділом контролю платежів та аналізу виконання договорів оренди землі.
5. Прикінцеві положення
5.1. Питання, не врегульовані даним Положенням, регулюються згідно з нормами чинного законодавства.
5.2. Зміни у законодавстві, що спричиняють зміну цього Положення, не є підставою для невиконання умов Договору.
5.3. Міська рада має право на відшкодування збитків, завданих неналежним використанням окремих елементів благоустрою комунальної власності.
5.4. Спори, що виникають з питань застосування цього Положення, вирішуються в судовому порядку.
фига -се… а кулявлоб с министрами кричат что упрощают ведение бизнеса для людей..(((
а стало еще хуже.. это так вы предпринимательство развиваете? привыкли деньги с Киева получать – а местных людей давите!(((
Вы что пизданулись???????????
Это не возможно соблюсти в принципе !!!!!!!!!
Як, як ви сказали: “відпрацювання взаємодії різних структур для відстеження підприємцями цих вимог”. Ну-ну …
Именно о том, что надо придерживаться, изложенных вами правил и пробует местная власть объяснить предпринимателям. Разрешение на место торговли на тротуаре по определенному адресу – это и есть паспорт привязки. Межведомственная группа для того и создана,поскольку остальные требования – это СЭС, МРЭО и т.п. Все требования – санитарная книга (или санкнигу бариста – человека, который будет непосредственно разливать напитки);ассортиментный перечень продукции;
санитарно-гигиенические заключения на кофе, которое вы будете продавать;сертификат соответствия на кофеварку и т.п – и были озвучены на этом заседании, поскольку во всем городе, только 2 предпринимателя обращались в СЭС. Поэтому все домыслы автора – полный бред
Много бредили на комиссии, это да. В духе “мы не имеем права вас проверять, но мы знаем, что вы нарушаете…”. И то, что вы написали – это далеко не все требования, которые были озвучены на комиссии, их озвучено намного больше. Просто потеряться в этих требованиях можно было. Ну, мне так предприниматели сказали. А это же требования для них, а не для меня
ОГо! Як ото таких вимог не побачити ? Понятно, замовний наезд
Анонімний
16.01.2015 at 15:02
Де контейнери ? Знесли ! Де кіоски? Забрали! Тому не треба ля-ля За контейнери – директора ринку звільнили. За кіоски – Гомоновича і Чинчика звільнили. Це і є наведення порядку. Але от власникам цього сайту це дуже не до вподоби. У них стереотип мислення склався – можна лише щось кришувати.
Я вибачаюсь а що Гомонович та Чинчик мають до кіосків?!
Вы что там совсем ебанулись???, когда гравий пиздят в промышленных масштабах – то ни камазы ни экскаваторы не конфисковывают!!!!!!!!!!!!!!!!! А кавоматы надо конфисковывать !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Просто ТВАРИ !!!!!!!!!!!!!!!!!
А хто кавомати конфіскував? Їх поставили на штрафмайданчик для встановлення власника
поставил – и поломал на кучу долларов? кто за аппарат будет платить?
Тут до редактора пишуть, але на жаль – відверту брехню:(
Величезний список вимог що елементів благоустрою, тимчасових споруд та літніх майданчиків, але автомобілі з кавою до таких не відносяться!
На рівні Украіни немає законодавчо встановлених вимог до кавомобілів, але Каспрук іх встановлює!
Спочатку нові “хотєлкі” до кавомобілів, потім до магазинів, потім до продавців на ринку, а там і до мешканців міста черга дійде 🙁
Це що така ПІДТРИМКА МАЛОГО БІЗНЕСА і ВЗАГАЛІ
ЛЮДЕЙ в скрутний час?
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1330-11
пересувна ТС – споруда, яка не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, у якій може бути розміщене торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат, інші пристрої для сезонної роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності; – це відповідає кавомату чи ні ?
паспорт прив’язки ТС – комплект документів, у яких визначено місце встановлення ТС на топографо-геодезичній основі М 1:500, схему благоустрою прилеглої території;
комплексна схема розміщення ТС – схема розміщення ТС на
території населеного пункту або його частині;
Комплексна схема розміщення ТС в межах вулиці (скверу,
бульвару, провулку, узвозу, проїзду, площі, майдану тощо),
мікрорайону (кварталу), населеного пункту – текстові та графічні матеріали, якими визначаються місця розташування ТС, розроблені з урахуванням вимог будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також існуючих містобудівних обмежень, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій, охорони історико-культурної спадщини, земельно-господарського
устрою.
Це нормативна база Україна для усіх населених пунктів.
Що видумав Каспрук такого,що не відповідає цим загальноукраїнським вимогам? Нічого ! Він вимагає від підприємців виконувати закон!
Щодо підтримки малого бізнесу! Вимагати,щоби усі підприємці мали рівні умови,легалізували свою діяльність і є підтримкою бізнесу . бо якщо діяльність нелегалізована, то підприємець залежить від мента,податківця, чиновника і змушений йому давати хабарі. Каспрук наводить ПОРЯДОК ! А тим, хто звик жити по старому , користуватися різними дахами, це не подобається . Тому наїзд є звичайним замовним мочиловом ! Працюйте, авторе, далі, часи тяжкі, треба ж за щось жити.
“Працюйте далі, часи тяжкі, треба ж за щось жити.”
Це правда. Часи тяжкі, народ пішов на стихійну
торгівлю не від хорошого життя.
І справжній керівник повинен це зрозуміти, як
зробити так, щоб люди вижили.
Колись люди, щоб вижити, стихійно організували
Калинівський, тепер це палочка -виручалочка для
міста.
Добрий текст ви написали, але підтекст тут зовсім другий. Боротьба з стихійною торгівлею не на часі,
бо населенню вона принесе тільке остаточне зубожіння.
Але працюйте далі, треба ж якось жити.
З святами і думайте трохи о людях
Хотелось бы спросить тех, кто пишет длинные
посты о законах. Вы когда- нибудь думали о конкретном человеке?
Почему люди в таком количестве покидают город,
почему на кладбищах так много свежих могил ещё молодых людей, почему растёт количество детей
с различными отклонениями, количество психически больных, почему у нас трудно найти профессионалов, почему наши старики так убоги
и так далее. Одна из причин – это ваши подковёрные игры. Но ведь вам и вашим детям жить здесь и неужели вам всё равно, какое у вас будет окружение?
Но ведь вам и вашим детям жить здесь и неужели вам всё равно, какое у вас будет окружение?
\\\\\\\\
им все равно. их дети не будут здесь жить.
А з стихійною торгівлею ніхто не бореться. бабці з торбами та шкарпеткам по міст, як стояли, так і стоять, з машин , як торгували, так і торгують Боряться з тими, хто намагається цю стихійну торгівлю, кришувати і обкладати поборами. А також з тими стихійними точками, які можуть нести загрозу життю і здоров’ю громадян.
Піди на Гадилів – і подивись на якість нашого
харчування взагалі і на те, як ми емоціонально
знищуємо один на одного. Ти знаєш, що в Америці
начальник не має права кричати на робітника.
Якщо його навіть звільняють, то з посмішкою
і по- доброму. Хай посмішка фальшива, але
не хамство. А тут знищують один одного.