Опитування: українці не задоволені якістю адмінпослуг

13.01.2015

Українці не задоволені якістю надання адміністративних послуг – лише 5 відсотків наших співгромадян оцінюють її позитивно.

такі результати соцопитування, проведеного Фондом “Демократичні ініціативи” спільно з соціологічною службою Центру політико-правових реформ, повідомила директор Фонду Ірина Бекешкіна на прес-конференції в Укрінформі.

“Загалом по Україні якість надання адміністративних послуг в Україні позитивно оцінюють лише 5%. Причому це на 7% менше, ніж у 2013 році. Що важливо, це стосується взагалі як Сходу, так і Заходу”, – зазначила вона.

При цьому, за її словами, частка тих, хто вважає якість надання послуг поганою, з 2013 року зросла з 32% до 40%. Ще 35% оцінюють надання адмінпослуг задовільно – приблизно на рівні минулого року (33%).

“Разом з тим, адмінпослуги, які були отримані в Центрах з надання адмінпослуг, оцінюються позитивно. Тобто ця реформа – впровадження ЦНАП – одна з небагатьох реформ, які мали позитивний вплив, причому на це не впливає зміна влади. Це надзвичайно важливо”, – підкреслила соціолог.

Вона також вважає важливою позитивну динаміку різних сторін надання послуг, те, що люди відзначають привітніше ставлення працівників адмінцентрів до відвідувачів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Щоб додати фото у коментар, необхідно в текст вставити ссилку на фото.

Як вигадують кримінальні справи