З шиком за 2 919 850 грн. провів свою виборчу кампанію буковинець В. Куліш
Володимир Куліш, який посів на виборах друге місце на виборах в 204 виборчому окрузі, витратив на свою виборчу кампанію найбільшу суму – 2 919 850 грн. Вся ця сума – це добровільні внески фізичних осіб. Цікавими з них є серія із 17 платежів від 9 жовтня по 149 900 грн. кожен на загальну суму більше 2,5 млн. грн., усі платники мають місце реєстрації переважно не в Чернівецькій області (Київ, Одеса, Севастополь) та є достатньо відомими особами в українському політикумі (зокрема, Оксана Білозір, Роман Зварич, Олександр Бригинець). Вся ця переказана на рахунок виборчого фонду кандидата сума в той же день, 9 жовтня, на основі рахунку від цього ж числа, була використана для оплати рахунку за якийсь телеефір на Новому каналі.Загалом на використання ЗМІ Володимир Куліш витратив рекордні для округу 2 735 038 грн. З них на оплату ефірного часу на телебаченні – 2 617 772 грн. (Новий канал – 2,61 млн. грн., Чернівецький промінь – 3,6 тис. грн., ЧОДТРК – 3,4 тис. грн.); на оплату ефірного часу на радіо – 19 774 грн. (районне радіо – 6,4 тис. грн., МТРК Чернівці – 4,1 тис. грн., радіо «Станція» – 4,5 тис. грн., ЧОДТРК – 4,6 тис. грн.); на публікацію агітаційних матеріалів у друкованих ЗМІ – 97 491 грн. (газета «Молодий буковинець» – 29,5 тис. грн., районки – 67,99 тис. грн.). На виготовлення матеріалів передвиборної агітації кандидат витратив 165 145 грн. (на виготовлення друкованих матеріалів – 151 645 грн.; відеозаписів – 3 000 грн., аудіозаписів – 7 200 грн.; предметів, матеріалів, сувенірів, канцтоварів із використанням прізвищ чи зображень кандидатів – 300 грн.; і на придбання матеріалів для виготовлення передвиборної агітації – 3 000 грн.). Інші послуги, пов’язані із проведенням агітації – 19 666 грн. (транспортні послуги – 1 966 грн.; оренда будинків – 912 грн.; оренда приміщень – 2 881 грн.; виготовлення (оренда) рекламних щитів – 6 760 грн.; послуги електричного зв’язку – 426 грн.; послуги поштового зв’язку – 6 720 грн.).
За матеріалами ОПОРИ












Залишити відповідь