Політики використовували своїх дописувачів у соцмережах під час передвиборчої кампанії
Про це під час прес-конференції сказав експерт з комунікацій у соціальних мережах Центру підтримки молодіжних ініціатив “Євромолодь” Іван Омелян. Приблизно витрачено від 1 до 2 мільйонів доларів всіма політичними партіями на рекламу та просування в соціальних мережах, а також політичними кандидатамив, – пише chernivtsi.ws
Окрім того, він зазначив, що під час виборчої кампанії партії активно використовували думки своїх лідерів у соцмережах. Наприклад, “Народний фронт” активно використовував сторінки Арсена Авакова та Арсенія Яценюка.
Для прикладу у Яценюка 289 тисяч дописувачів у Facebook, і 251 тисяч у Twitter.
Це півмільйона людей, які мають контакт з кожним інформаційним меседжем, який надсилав Прем’єр-міністр. Вони правильно використали стратегію контексту. Бо в кінці, коли ми зрозуміли, що Прем’єр-міністр має залишитись, суспільство було підготовлене, що коней на переправі не змінюють, – вважає експерт.
А ось активність Петра Порошенка у соціальних мережах, на думку експерта, на цих виборах порівняно з президентськими зменшилась на 30%. Більша активність спостерігалась тільки на власній сторінці Президента у Facebook (263 тисячі дописувачів).
Партія “Самопоміч”також вміло спілкувалась зі своїм електоратом у соціальних мережах (76 тисяч дописувачів). А лідер Радикальної партії Олег Ляшко активно використовував “образ воїна”, особливо у мережі Youtube (200 тисяч дописувачів) та в “Вконтакте”.











Залишити відповідь