Політики використовували своїх дописувачів у соцмережах під час передвиборчої кампанії

29.10.2014

Про це під час прес-конференції сказав експерт з комунікацій у соціальних мережах Центру підтримки молодіжних ініціатив “Євромолодь” Іван Омелян. Приблизно витрачено від 1 до 2 мільйонів доларів всіма політичними партіями на рекламу та просування в соціальних мережах, а також політичними кандидатамив, – пише chernivtsi.ws

Окрім того, він зазначив, що під час виборчої кампанії партії активно використовували думки своїх лідерів у соцмережах. Наприклад, “Народний фронт” активно використовував сторінки Арсена Авакова та Арсенія Яценюка.

Для прикладу у Яценюка 289 тисяч дописувачів у Facebook, і 251 тисяч у Twitter.

Це півмільйона людей, які мають контакт з кожним інформаційним меседжем, який надсилав Прем’єр-міністр. Вони правильно використали стратегію контексту. Бо в кінці, коли ми зрозуміли, що Прем’єр-міністр має залишитись, суспільство було підготовлене, що коней на переправі не змінюють, – вважає експерт.

А ось активність Петра Порошенка у соціальних мережах, на думку експерта, на цих виборах порівняно з президентськими зменшилась на 30%. Більша активність спостерігалась тільки на власній сторінці Президента у Facebook (263 тисячі дописувачів).

Партія “Самопоміч”також вміло спілкувалась зі своїм електоратом у соціальних мережах (76 тисяч дописувачів). А лідер Радикальної партії Олег Ляшко активно використовував “образ воїна”, особливо у мережі Youtube (200 тисяч дописувачів) та в “Вконтакте”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Щоб додати фото у коментар, необхідно в текст вставити ссилку на фото.

Як вигадують кримінальні справи