Сьогодні Україна та ЄС ратифікують Угоду про євроасоціацію країни в повному обсязі

16.09.2014

Президент України Петро Порошенко на нараді з керівниками фракцій заявив, що Угода про асоціацію між Україною і ЄС ратифікується в повному обсязі, а сам процес відбуватиметься сьогодні, 16 вересня, синхронно в Європарламенті і Верховній Раді.

Також він додав, що імплементація Угоди почнеться відразу.

Як зазначається, Президент на нараді з керівниками депутатських фракції та груп Верховної Ради подякував за “тверду і принципову позицію” щодо запланованої на завтра ратифікації Угоди про асоціацію з Європейським Союзом.

“Сьогодні і завтра в Україні — історичні дні”, — відзначив Президент 15 вересня, повідомивши про направлення до Верховної Ради подання про ратифікацію Угоди про асоціацію з Європейським Союзом.

Президент наголосив на тому, що процедура ратифікації розпочнеться синхронно: як планується, у Верховній Раді — о 13.00 за київським часом, у Європейському Парламенті — об 11.00 за європейським часом. Європарламент провів підготовку до ратифікації по спеціальній скороченій процедурі.

“Ті речи, які потребували три-чотири місяці кропіткої роботи по підготовці ратифікації в Європарламенті, були пророблені за дуже короткий термін — ми вклалися у два тижні”, — повідомив Петро Порошенко.

Президент наголосив на тому, що Угода про асоціацію ратифікується в повному обсязі.

“Жодна крапка, жодна кома, жодне слово від погодженої, парафованої і підписаної мною 27 червня Угоди не змінюється. І імплементація Угоди починається з першої ж хвилини”, — заявив Глава держави.

Зазначимо, що завтра, у середу на засіданні уряду буде прийнято рішення про імплементацію Угоди про асоціацію. Про це заявив Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк.

“Я сподіваюся, що завтра конституційною більшістю Рада проголосує за ратифікацію. Уряд виконуватиме Угоду з першого дня, на середу у нас заплановано засідання уряду і ми приймемо рішення про так звану імплементацію цієї Угоди. А угода це 700 сторінок плану реформ. Це 700 сторінок не просто тексту, а конкретних реформ, які Україна повинна зробити”, – повідомив керівник уряду.

Він додав, що Кабінет міністрів не прийматиме жодних рішень про відтермінування початку дії Угоди про асоціацію з ЄС.

 

Коментарі
  • Легендарный Львовский автобусный завод(ЛАЗ) практически полностью остановил производство. Украинские города транспортный парк едва обновляют, российский рынок закрылся, во Львове у владельцев завода конфликт с местной властью. Ратификация соглашения об ассоциации ЛАЗу не поможет, а скорее навредит.

    О конфликте с городскими властями, долгах за Евро-2012 и борьбе за выживание корреспонденту ЛІГАБізнесІнформ рассказал глава правления компании Сити транспорт групп, которая управляет ЛАЗом Игорь Чуркин.

    – У вас есть три производственные площадки на Украине. Какие из них работают? Что вы сейчас выпускаете и сколько?

    – Стоит задача сохранить производство, как таковое. Подробней говорить не буду. Сейчас готовится один контракт, надеюсь, через месяц смогу поделится с вами хорошими новостями.

    – Мер Львова, Андрей Садовой говорит, что ЛАЗ практически не работает. Что происходит на предприятии?

    – Из-за политической и экономической ситуации в стране, украинские компании никто из зарубежных партнеров не воспринимает серьезно – шарахаются от нас, как от прокаженных. В переговорах, жмут руки, но дальше ничего не идет. Перестали звать на форумы, семинары. Раньше отбоя не было от предложений европейских поставщиков. Сейчас тишина. Нас не воспринимают серьезно, как партнеров. Страна уже долгое время находится в непонятной для всех ситуации – никуда не можем вступить, то начинаем войну, то заканчиваем, то курс меняется, то стратегия развития отрасли. В таких условиях никто серьезно с нами не будет сотрудничать.

    – ЕС в одностороннем порядке уменьшил, а в некоторых случаях устранил таможенные пошлины на товары, произведенные на Украине. С подписанием экономической части соглашения об ассоциации, ЛАЗ сможет конкурировать в Европе?

    – Если Украина подпишет экономическую часть соглашения об ассоциации с ЕС – никакие украинские промышленные предприятия не выживут. Я изучал зарубежный опыт.
    В Румынии, Болгарии, Венгрии не осталось никаких предприятий, вообще. ЕС жестко регламентирует кто и что должен делать, лимитируя объемы и номенклатуру выпускаемой продукции.
    Сейчас украинским компаниям выиграть в европейских тендерах на поставки техники нереально. Главная проблема – у нас нет своего дешевого финансового ресурса. Стратегия ЕС направлена на закрытие производства в таких странах, как Украина. Для них это рынок сбыта. Они готовы покупать более дорогую, но свою технику, чтобы предоставить рабочие места своему населению.

    Кроме того, конкурентные условия не равны. Например, Audi в Венгрии платит только налог на землю и зарплату. Самый большой налог – на прибыль – они не платят. Если у нас остановится производство, покупать придется там, но намного дороже, сообщает сайт “ВКонтакте”.

  • Всё понятно даже простому человеку, почему же
    наши верхи не понимают этого.
    Просто у них забота только о своей выгоде,
    а на державные интересы наплевать.

  • Разумная , нужная , понятная статья.
    Обидно , но нас точно не воспринимают всерьёз,
    как детей , даже хуже. Очень обидно.

  • Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Щоб додати фото у коментар, необхідно в текст вставити ссилку на фото.

    Як вигадують кримінальні справи