У ПАТ «Чернівцігаз» вже запрацював Центр обслуговування клієнтів
У ПАТ «Чернівцігаз» завершилося тестування роботи Центру обслуговування клієнтів. Діяльність Центру ґрунтується на принципі «єдиного вікна», що допомогло компанії підвищити якість обслуговування та стати ближче до своїх клієнтів. Аналогічні підрозділи створені в усіх районних управліннях газового підприємства краю. В першу чергу зміни торкнулися процедури приєднання об’єктів до газових мереж. Введення нової моделі приєднання разом із забезпеченням можливості пакетного подання документації в одному місці, значно скоротили терміни обробки заявок та строки безпосереднього надання послуги. Сьогодні робота Центру полягає не лише в забезпеченні швидкого і комфортного приєднання до газових мереж, а й цілого комплексу інших послуг та консультацій – починаючи від видачі технічних умов, проектування об’єктів газопостачання, закінчуючи допомогою у виборі газового обладнання та проведення монтажних робіт будь-якої складності. В цілому, за період роботи Центру обслуговування клієнтів його послугами скористалося 5 тисяч 106 споживачів. До центру обслуговування клієнтів ПАТ «Чернівцігаз» можна звернутися за адресою: вул. Винниченка, 9А. Для отримання консультації в телефонному режимі, можна звернутися за номером 58-72-28.
Залишити відповідь